Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
@gloeilamp ja bollenpakkers, maar als je daar over gaat beginnen. Ja er zijn er natuurlijk wel bij maar zeker niet allemaal en ik zeker ook niet en de sfeer is daar altijd goed maar goed dit is een RW forum en niet een Pukkelpop forum.

@gloeilamp ja bollenpakkers, maar als je daar over gaat beginnen. Ja er zijn er natuurlijk wel bij maar zeker niet allemaal en ik zeker ook niet en de sfeer is daar altijd goed maar goed dit is een RW forum en niet een Pukkelpop forum.

Jij bent de enige die hier over Pukkelpop begon hoor, dus misschien moet je dat even tegen jezelf zeggen. Zo vreselijk offtopic ga ik namelijk niet.

@WeckoJ Haha jesus ik maak me daar een paar typefouten niet normaal. Ik doe tweetalig onderwijs en ben meerdere keren naar Amerika en Engeland geweest dus eigenlijk is mijn Engels behoorlijk goed, maar ik weet niet wat ik hier aan het doen was haha. Waar nu staat was schreef ik eigenlijk one, en waar staat tot schreef ik op twitter go to.

@WeckoJ Haha jesus ik maak me daar een paar typefouten niet normaal. Ik doe tweetalig onderwijs en ben meerdere keren naar Amerika en Engeland geweest dus eigenlijk is mijn Engels behoorlijk goed, maar ik weet niet wat ik hier aan het doen was haha. Waar nu staat was schreef ik eigenlijk one, en waar staat tot schreef ik op twitter go to.

gelukkig dat je jezus wel weet in het engels ;)
verder denk ik met die eerste opmerking juist dat hij niet komt toen ze vroegen dat je je keuze maakt op maar één band.
die laatste opmerking is gewoon slim en grappig

Nou... ik denk echt niet dat ze ook maar een hint geven over of de ja of de nee Muse daar staat. Maar goed ik denk eigenlijk wel dat Werchter een betere kans maakt. Maar wie weet hebben ze wel uit hun nek gekletst? Het blijft afwachten.

Muse zou een prima afsuiter zijn op zondag! Maar mits dat zo vorig jaar op (TW Classic stonden, of Boutique?) denk ik dat ze rokslide zullen doen al hoop ik op RW

@Stockholm Syndrome
Ik vermoed dat het inderdaad om je tweede opmerking gaat... Ze zullen echt niet een headliner-scoop van megaformaat weggeven aan een fan, met alle respect. Maar alsnog, thanks for sharing!

@Joske
Klopt, daarom zeg ik ook (Nog) geen Muse. Wat niet is kan nog komen, maar hoe vaker ze geen Muse noemen, hoe meer mijn hoop stijgt!

@Shaverion
Daar heb je gelijk in, maar ik ga zeer waarschijnlijk toch het hele weekend dus dan maakt het mij niet heel veel uit eerlijk gezegd. En de meeste dagticket-kopers zullen toch voornamelijk voor de headliner gaan (zeker in het geval van Metallica) en de rest als bonus zien. Of als irritante sfeerverpesters, in het geval van de vervelende diehard fans... Dus voor de meeste dagticket-kopers zal een dance-act meer of minder niet veel uitmaken, gok ik.

Nou dan zie ik het weekje zo wel mooi worden:
Maandag: Metallica (headliner)
Dinsdag: Arctic Monkeys (headliner)
Woensdag: The Prodigy of Skrillex (dance-act op de dag waar Pearl Jam komt)
Donderdag: Queens Of The Stone Age (sub-headliner)
Vrijdag: Muse (headliner)
Maar ik denk dat ik meer kans heb op de december kraskalender haha

Muse zou een prima afsuiter zijn op zondag! Maar mits dat zo vorig jaar op (TW Classic stonden, of Boutique?) denk ik dat ze rokslide zullen doen al hoop ik op RW

Ze stonden op Boutique. :)

@DeadRinu5
Nu @WeckoJ het toch over taal enzo heeft, ik ben weleens verbaasd dat ik jou berichten snap... Maar ze stonden vorig jaar inderdaad op Boutique, dat klopt. Wat, denk ik, de kansen voor Werchter dit jaar niet kleiner maakt. Integendeel, eerder: Werchter zelf is een heel andere evenement dan Werchter Boutique, alleen van dezelfde organisator. Dus wat er vorig jaar gebeurt is, is dat de banden tussen Muse en de organisatie versterkt zijn zonder dat Werchter festival erbij betrokken werd. Dat kan alleen maar goed zijn, toch?

@Thijs
Je vergeet alleen de hele aankondiging van Pearl Jam zelf... Maar dat is een kleinigheidje ;-)

@DeadRinu5<br>
Nu @WeckoJ het toch over taal enzo heeft, ik ben weleens verbaasd dat ik jou berichten snap… Maar ze stonden vorig jaar inderdaad op Boutique, dat klopt. Wat, denk ik, de kansen voor Werchter dit jaar niet kleiner maakt. Integendeel, eerder: Werchter zelf is een heel andere evenement dan Werchter Boutique, alleen van dezelfde organisator. Dus wat er vorig jaar gebeurt is, is dat de banden tussen Muse en de organisatie versterkt zijn zonder dat Werchter festival erbij betrokken werd. Dat kan alleen maar goed zijn, toch?

Precies ja, ik denk dat het feit dat ze op Boutique stonden juist in zijn voordeel is voor de kansen voor Muse op Werchter.

@xSam ja ik wist het even niet meer en @thijs inderdaad heeft festileaks pearl jam bevestigd maar RW zelf niet ik dacht eerst ook dat ze zeker kwamen maar dit is nog altijd een gerucht weet Dr. Hannibal te zeggen (niet slecht bedoelt @Dr. Hannibal ik citeer gewoon)

Pigeon Detectives hebben ook een puik nieuw album, dus misschien een leuke aanvulling voor the Barn. Ik denk dat er deze week niet meer dan 3 of 4 namen bekend worden gemaakt.

@Dr.Hannibal
Klopt, dan zal het de laatste dag Pearl Jam of Muse worden.
maar de headliner hoeft niet perse bekend te zijn om een andere naam te krijgen voor die dag.
En ik neem aan dat ze niet meteen alle 4 de headliners vrijgeven deze week, gebeurd niet vaak bij RW tenminste..

@Deadrinu5
Nogmaals, beter lezen. Ik zeg helemaal niks over de bekendmaking van Pearl Jam, denk alleen dat ze hiermee wachten of wachten met Muse. Ik ken de bron en het verhaal erachter dus ik ga er vanuit dat het zo'n 90% zeker is, maar dat is geen 100%. Dat weet ik ook!

Festileaks heeft Pearl Jam NIET bevestigd!!! Ze citeren in de titel van het artikel, dat is toch duidelijk of niet... 'Ze hebben van diverse bronnen vernomen...' dat is waarschijnlijk die flapdrol die hier op dat forum zat rond te lullen dat hij een bron had. Pearl Jam kan best op RW staan, maar als het echt serieus zou zijn zou het het hele internet rond zijn gegaan. Festileaks kan niks bevestigen tot de band zelf of het festival met het verlossende woord komt.

Festileaks heeft Pearl Jam NIET bevestigd!!! Ze citeren in de titel van het artikel, dat is toch duidelijk of niet… ‘Ze hebben van diverse bronnen vernomen…’ dat is waarschijnlijk die flapdrol die hier op dat forum zat rond te lullen dat hij een bron had. Pearl Jam kan best op RW staan, maar als het echt serieus zou zijn zou het het hele internet rond zijn gegaan. Festileaks kan niks bevestigen tot de band zelf of het festival met het verlossende woord komt.

Dan nog zal Festileaks niet zomaar die bron gebruiken. Ze hebben neem ik aan wel genoeg research gedaan naar de bron.

Users who are viewing this thread