Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Triggerfinger is bij lange na geen sub headliner, veel qua populariteit ingeleverd, tenzij zijn nieuwe album zeer in de smaak gaat vallen. Zelfde voor Franz Ferdinand, op hun hoogtepunt stonden ze een plek voor de sub, dit gaan ze echt niet overtreffen. Dus of dezelfde spot, of The Barn headlinen denk ik.. en dan is de keuze voor zo'n band snel gemaakt. Bijvoorbeeld Phoenix had liever die plek gehad denk ik.

Skrillex komt dixies schoonvegen of hoe moet ik dat zien? heeft die uberhaupt iets relevants gedaan de afgelopen 1,5 jaar?

Skrillex komt in de lente met een nieuw album! (;
En hij kwam nog in de tussentijd met 'Make It Bun Dem' en 'Wild For The Night' met A$ap Rocky

Triggerfinger ook mooi voor op de middag, hoop niet dat dat een sub is..

Die stonden in 2004 en 2009 nog als eerste act van de dag op de mainstage, in 2011 mochten ze 2 plaatsjes omhoog lijkt me sterk dat hun ene hitje ze ineens tot sub-headliner bombardeert.

@DeadRinu5

Er is nooit iets gezegd geweest over Metallica als afsluiter dacht ik.<br>
Skrillex zou ideaal zijn om na Metallica op te treden lijkt me.<br>
Laat ik er je ook even aan herinneren dat Major Lazer op Pukkelpop de wei plat speelde.<br>
Dus vind ik dat ze wel mogen afsluiten Vrijdag.
jawel zoek het maar op

ha, dus toch wel nog namen voor 5 uur... dacht al zoiets! leuke namen! Placebo tweet net trouwens dat ze festival nieuws hebben voor morgen! dus die zullen morgen hun komst wel aankondigen.

Heerlijke namen! had gehoopt op een andere dag-afsluiter dan Major Lazer.. das dan toch jammer, maar dat kan nog veranderen.<br>
Skrillex lijkt me dus tegenover Metallica in Klub C te gaan spelen. Mooi! Want hoe ziek was het feestje in 2012!?!<br>
Ik vind het trouwens hooguit vervelend dat mensen roepen dat Skrillex geen naam voor Werchter is. Ten eerste: Werchter heeft elk jaar dubstep, en welke dubstep dj is groter dan Dubstep? precies. Ten Tweede: Wil je geen dance-acts, ga dan alsjeblieft samen met Jan Smeets zeuren op Pinkpop. Werchter is van alle fronten thuis, dus ook electronische muziek. Ten Derde: Weet je wat geen geschikte namen voor Rock Werchter zijn? Namen als Avicii, Tiesto, Dimitri Vegas en die andere rotkop, Ke$ha enz. Dat zijn namen die thuishoren op Tomorrowland of helemaal niet op festivals. Skrillex is een keiharde act voor festivals en headlinede verdomme Lowlands! En dat deed hij volgens vele recensies uitstekend, werd uiteindelijk de beste act van de editie genoemd!

Major Lazer, tja… Alweer het zelfde liedje. Leuk, maar ik hoop toch dat ze hem ergens ‘s middags op main programmeren. Of alsnog in KLub C. Misschien dat ze die vergroten zodat ook artiesten als Skrillex en Major Lazer erin passsen?

Franz Ferdinand en Pixies. Beide top-namen! en hopelijk in The Barn<br>
Triggerfinger ook mooi voor op de middag, hoop niet dat dat een sub is..
ik ben het volledig met je eens skrillex is een zeer goede dubstep artiest maar hopelijk valt zijn muziek niet weer stil ( al dan niet zijn schuld)

Wss vind 90 procent van dr bezoekers het meuk, maar het is wel een lomp feestje. Namen vielen een beetje tegen. Ik hoop op pj voor morgen, en dan muse evt na het weekend ofzo ....

Die stonden in 2004 en 2009 nog als eerste act van de dag op de mainstage, in 2011 mochten ze 2 plaatsjes omhoog lijkt me sterk dat hun ene hitje ze ineens tot sub-headliner bombardeert.

Das dan goed nieuws voor mij (:
Was hier door iemand als sub-headliner genoemd, daarom had ik nog een beetje angst! haha

Ik zit trouwens al de hele godvergeten dag Twitter te chekken en de RW site in de gaten te houden, geef ik de hoop op en dan komen de namen als ik even niet meer kijk he haha.

Wss vind 90 procent van dr bezoekers het meuk, maar het is wel een lomp feestje. Namen vielen een beetje tegen. Ik hoop op pj voor morgen, en dan muse evt na het weekend ofzo ….

Dat geloof ik niet. Als hij Lowlands headlined. En op Rock Werchter het wint van Justice, die toen op de main stage stonden. Dan zijn er meer dan genoeg festival-gangers die het een toffe artiest vinden!

Ik zit trouwens al de hele godvergeten dag Twitter te chekken en de RW site in de gaten te houden, geef ik de hoop op en dan komen de namen als ik even niet meer kijk he haha.

voor mij t zelfde, al zat ik gewoon op de fiets....

Ik vind het trouwens hooguit vervelend dat mensen roepen dat Skrillex geen naam voor Werchter is. Ten eerste: Werchter heeft elk jaar dubstep, en welke dubstep dj is groter dan Dubstep? precies.

Weet je wat ik hooguit vervelend vind? Dat mensen skrillex dubstep blijven noemen, zoek eens gewoon een keer een echte dubstep artiest op denk dat je skrillex dan wel in een ander rijtje zou plaatsen.

Weet je wat ik hooguit vervelend vind? Dat mensen skrillex dubstep blijven noemen, zoek eens gewoon een keer een echte dubstep artiest op denk dat je skrillex dan wel in een ander rijtje zou plaatsen.

Dit meen je niet... Skrillex heeft dubstep op de kaart gezet bij het grote publiek! Het is misschien niet de standaard-dubstep maar een kleine afwijking met een beetje pop erin verwerkt, maar het is dubstept. Wat wil je het anders noemen? House? Kom op... Ik ken genoeg dubstep artiesten, ben groot liefhebber van o.a. Rusko, Zeds Dead en Benga, maar ook van Skrillex. Het is dubstep, of je moet me een genre geven dat het tegendeel bewijst...

Trouwens, even tussendoor.
Pixies en Franz Ferdinand zijn sowieso geen headliners! aangezien Major Lazer en Skrillex ervoor staan in de volgorde foto's op de main page. Vorig jaar stonden hier ook op volgorde de headliners, de subs en daarna de rest.
Morgen dus sowieso meer nieuws, waaronder Placebo!

ha, dus toch wel nog namen voor 5 uur… dacht al zoiets! leuke namen! Placebo tweet net trouwens dat ze festival nieuws hebben voor morgen! dus die zullen morgen hun komst wel aankondigen.

@PLACEBOWORLD 29m
BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow....

Kan niet missen!! :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

Dit meen je niet… Skrillex heeft dubstep op de kaart gezet bij het grote publiek! Het is misschien niet de standaard-dubstep maar een kleine afwijking met een beetje pop erin verwerkt, maar het is dubstept. Wat wil je het anders noemen? House? Kom op… Ik ken genoeg dubstep artiesten, ben groot liefhebber van o.a. Rusko, Zeds Dead en Benga, maar ook van Skrillex. Het is dubstep, of je moet me een genre geven dat het tegendeel bewijst…

+1. Skrillex is gewoon dubstep, geen speld tussen te krijgen. Of je er van houd is natuurlijk iets heel anders. Zelf ben ik meer van Burial, dat schijnt ook dubstep te zijn. Maar het is een breed genre waar beide artiesten binnen vallen, en Skrillex zeker ook.

Luister eens naar cookie monsta, 50 carrot of kahn. Je kunt ook eens kijken wat er op giveitdub staat: http://www.doornroosje.nl/agenda/3096/kahn-swindle-sukh-knight-beevee-dbs-mc-brown-sugar

Werchter heeft net op mijn tweet gereageerd, ze gaan nog bekend maken of ze subs of barn afsluiters zijn. Ook lijkt Placebo mij een zekerheid voor de donderdag of vrijdag als sub headliner gezien de tweet.

Ben trouwens echt heel enthousiast over de namen! Nu al een zeer sterke line up. Heel benieuwd hoe andere dit gaan over treffen.

ik ken vrel dubstepartiesten: je hebt knife party, noisia, skrillex, nero ook, caspa, rusko, borgore, datsik, flux pavillion,...

Users who are viewing this thread