Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Placebo zal er op donderdag of vrijdag staan. http://www.placeboworld.co.uk/shows

5 juli in Moskou. Lijk mij de subheadliner van Metalica. Godverdomme. Dan kan ik natuurlijk niet in het voorvak komen door al die klotefans ;-( Dat zou echt heel erg zuur zijn..

Placebo zal er op donderdag of vrijdag staan. http://www.placeboworld.co.uk/shows

5 juli in Moskou. Lijk mij de subheadliner van Metalica. Godverdomme. Dan kan ik natuurlijk niet in het voorvak komen door al die klotefans ;-( Dat zou echt heel erg zuur zijn..

3, 4 en 6 kan allemaal nog. Ik zie ze eerder AM subben nu we weten dat FF niet op dezelfde dag als AM staat.

@DeadRinu5 de editie van vorig jaar is vrees ik helemaal niet te vergelijken met die van dit jaar. Zoals het er nu uitziet zullen de kaarten er wel snel uitzijn(ik zou niet tot april wachten als ik jullie was). Weet iemand toevallig of Sziget uberhaupt uitverkoopt, en zo ja wanneer? Ik ging vorig jaar voor het eerst maar toen kreeg ik mijn kaarten deels met kerst, dus ik heb geen idee(sorry voor het off-topic gaan)

sziget verkoopt volgens mij nooit snel helemaal uit , het festival is zo groot je kan makkelijk wachten tot maart

Zou kunnen, ik hoop nog steeds dat QOTSA sub is voor Arctic Monkeys!!
Placebo past opzich wel prima als sub voor Arctic Monkeys.. hopelijk morgen dan nog een headliner, denk toch dat het Pearl Jam is die wordt aangekondigd morgen.

Ja jongens hou nou maar op over Skrillex, artiesten zijn nu eenmaal niet in hokjes te stoppen en voldoen altijd wel aan criteria van meerdere genres of subgenres. En het boeit me eerlijk gezegd geen fuck wat Skrillex precies is, behalve dat het herrie is waar je lekker op kunt feesten. Meer hoef ik niet te weten :D

Franz Ferdinand zeker geen verrassing en een erg toffe naam. Dit jaar nog gezien op Lowlands en het was echt goed! Ze hebben er weer zin in en het nieuwe album is ook erg vet.

Skrillex die vond ik nooit echt bijzonder en nu heb ik al een hele poos die naam niet meer gehoord, had eigenlijk gehoopt dat we er vanaf waren maar niet dus, helaas.

Major Lazer scheen op Lowlands echt een toppertje te zijn geweest. Tja is niks voor mij maar niettemin wel een logische naam.

Pixies die hebben echt niks meer te zoeken in de muziekwereld, ik zeg snel stoppen.

Triggerfinger. Ik ben fan (ja wel al lang voor I follow rivers) en ben dus altijd blij als ze ergens komen waar ik wellicht heen ga. Gewoon ontzettend toffe muziek en een nieuw album.... lekker!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

3, 4 en 6 kan allemaal nog. Ik zie ze eerder AM subben nu we weten dat FF niet op dezelfde dag als AM staat.

Onzin natuurlijk. 5 juli in Moskou, 6 juli in Werchter en 7 juli in Sint Petersburg. Geloof er niks van. 4 juli Werchter zie ik ook niet gebeuren, dan zouden ze de volgende dag al in Moskou moeten staan.

Franz Ferdinand zeker geen verrassing en een erg toffe naam. Dit jaar nog gezien op Lowlands en het was echt goed! Ze hebben er weer zin in en het nieuwe album is ook erg vet.

Skrillex die vond ik nooit echt bijzonder en nu heb ik al een hele poos die naam niet meer gehoord, had eigenlijk gehoopt dat we er vanaf waren maar niet dus, helaas.

Major Lazer scheen op Lowlands echt een toppertje te zijn geweest. Tja is niks voor mij maar niettemin wel een logische naam.

Pixies die hebben echt niks meer te zoeken in de muziekwereld, ik zeg snel stoppen.

Triggerfinger. Ik ben fan (ja wel al lang voor I follow rivers) en ben dus altijd blij als ze ergens komen waar ik wellicht heen ga. Gewoon ontzettend toffe muziek en een nieuw album…. lekker!

Uhh pixies hebben meer in de muziekwereld te zoeken dan triggerfinger, major lazer en skrillex bij elkaar opgeteld.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div><br>

Onzin natuurlijk. 5 juli in Moskou, 6 juli in Werchter en 7 juli in Sint Petersburg. Geloof er niks van. 4 juli Werchter zie ik ook niet gebeuren, dan zouden ze de volgende dag al in Moskou moeten staan.

Dan zal het inderdaad 3 juli zijn dan..

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
Uhh pixies hebben meer in de muziekwereld te zoeken dan triggerfinger, major lazer en skrillex bij elkaar opgeteld.

Misschien als ze nog compleet waren maar nu niet meer.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar een band verliest niet meteen zijn waarde als er een lid opstapt, misschien is het nieuwe materiaal niet meer zo goed als vroeger maar live is het nog steeds een retestrakke show.

trouwens als je dit toch ziet https://www.youtube.com/watch?v=LBC3NXnN8y4#t=227 hoop je toch dat het akkefietje op pukkelpop nooit gebeurd zou zijn en dat ze gewoon dit jaar de barn af komen sluiten. :D

Maar The Black Keys zijn headliner op dat festival. zal toch niet headliner zijn als ze op RW staan? niet groot genoeg voor hier in de Benelux voor headliner lijkt me, eerder sub..?

Maar The Black Keys zijn headliner op dat festival. zal toch niet headliner zijn als ze op RW staan? niet groot genoeg voor hier in de Benelux voor headliner lijkt me, eerder sub..?

Nee die zullen wel sub worden.

Vandaag mooie namen erbij. Placebo en Black Keys zouden geweldig zijn. Dan nog Muse en als klap op de vuurpijl Foo Fighters als headliners en Arcade Fire als sub dan ben ik een gelukkig man. Al zouden die headliners wel lastig haalbaar zijn

Users who are viewing this thread