Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan. Maar heb het idee dat misschien wel mee val. Ik denk dat ook weinig uitmaakt welke band er voor Metallica staat. Ze willen toch Metallica zien..
Ik ben zelf van beide fans groot fan. dus ik zal waarschijnlijk op tijd proberen een mooi plekje te veroveren. Dat gaat wel lukken. Lukt mij meestal wel ;) dus ik ga het wel naar mijn zin hebben bij de mainstage ;) geld ook voor de zaterdag. Pearl Jam en The Black Keys vind ik ook geweldig.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Ik ben ook benieuwd inderdaad, ik heb tot nu toe de ervaring dat de meeste metalheads wel chille gasten zijn, dus ik vind het raar als dat bij Metallica zo anders zou gaan… Maar ja, zo’n reputatie komt ook niet uit de lucht vallen dus er zullen wel wat incidenten geweest zijn inderdaad. Ik hoop dat we de 3e geluk hebben, want ik wil inderdaad ook graag van Placebo kunnen genieten!

Metalheads zijn vaak ook wel chille gasten maar tegenover andere muziek zijn ze niet zo tolerant. De gemiddelde graspopganger moet ook niks weten van RW en vind dat RW hun namen afpakt door Volbeat, Rammstein, Metallica enzo te boeken. Maar ben ook erg benieuwt hoe het er bij Placebo aan toegaat, ik zal iig ook vooraan te vinden zijn.

Die Metallica mannetjes moeten zich maar gewoon gedragen .. als ze Placebo verpesten moet dat dan ook maar bij Metallica gebeuren voor die mannetjes. .. als die zich zo idioot gaan lopen gedragen. Vond ik bij Rammstein ook wel nadeel, vond Rammstein leuk om te zien maar stonden paar van die pillendoktoren langs ons en dat was ZWAAR irritant .. van die gasten die niet weten welke kant hun armen op bewegen enzo.. zonde is dat van de sfeer.

Edit: ik bedoel niet dat hun dan maar geïrriteerd moeten worden ofzo maar dan hoop ik dat Metallica zelf er iets mee doet.

Of dat Brian gewoon het publiek inloopt, door de grachten naar het publiek achter het voorvak loopt en daar de show voortzet. Dat zou een mooie en verdiende middelvinger zijn naar het Metallica publiek. Ik blijf er bang voor, maar ik hoop dat ik toch een mooi plekje bij Placebo kan veroveren.

hahah, zou mooi zijn. laatste jaren heb ik zoiets niet echt meegemaakt moet ik zeggen behalve bij Bruce. maargoed toen stond ik ook vooraan in mijn Bruce shirtje. dat helpt wel :)

En anders halen we de Festileaks knokploeg erbij en verjagen we de boze Metallicafans met kruizen, spiegels, weiwater en knoflook!

Sorry ik zie dat ik wat dingen fout in mijn bericht gezet heb. :p ik zie ik op mijn mobiel.. :p
Maar wou nog zeggen dat er volgens mij best nog flink aantal.Placebo fans vooraan willen staan ;) althans dat heb ik wel gelezen/ krijg ik de indruk. Zal misschien niet in de aantallen zijn kwa Metallica fans. maar Placebo zal toch niet zonder fans in het voorvak daar staan. ;)

Denk niet dat er nog namen zullen komen voorlopig. Flauw vermoeden dat we nog tot eind januari moeten wachten.

Denk niet dat er nog namen zullen komen voorlopig. Flauw vermoeden dat we nog tot eind januari moeten wachten.

Hoezo niet? Anders hadden ze wel een nieuwsbericht naar buiten gebracht met het uitverkopen van de zaterdag en de Stromae bevestiging. Het is duidelijk dat ze dat in een keer willen doen, en dat kan niet lang meer duren. Op Twitter zeggen ze ook zeer binnenkort nieuwe namen bekend te maken.

Zoiets als met Metallica fans hoorde ik vorig jaar op Pinkpop ook al..

Van die lui die dan de hele dag voor mainstage gaan liggen en bitchen en nors doen met hun dagpasje. Bah opnokken die lui, denk dat er zat ''normale'' metallica fans zijn/normale mensen uberhoud daar,vindt persoonlijk dat je niet bepaalt spoort als je op een groot festival wat een groot feest meestal is zo nors gaat doen en voor anderen gaat verpesten:P.

Wegpesten die lui met de normale mensen en lekker feestje bouwen, laat je niet op de kop zitten :)

Plus je betaalt voor de hele dag/weekend geld dus waarom geen feestje maken als metallica fan :P

Zoiets als met Metallica fans hoorde ik vorig jaar op Pinkpop ook al..

Van die lui die dan de hele dag voor mainstage gaan liggen en bitchen en nors doen met hun dagpasje. Bah opnokken die lui, denk dat er zat ”normale” metallica fans zijn/normale mensen uberhoud daar,vindt persoonlijk dat je niet bepaalt spoort als je op een groot festival wat een groot feest meestal is zo nors gaat doen en voor anderen gaat verpesten:P.

Wegpesten die lui met de normale mensen en lekker feestje bouwen, laat je niet op de kop zitten
icon_smile.gif

Plus je betaalt voor de hele dag/weekend geld dus waarom geen feestje maken als metallica fan
icon_razz.gif

Misschien zijn de meeste traag van begrip ofzo ? ik weet niet..

Vanavond zijn de European Festival Awards tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen he! Als Rock werchter ook maar iets wint denk ik dat er als viering wel wat namen worden vrijgegeven..

En dan nog even iets:

Ik speel trouwens best veel FIFA, ik koop de nieuwe elk jaar en daar zit altijd een mooie tracklist bij. Het viel me op dat er elk jaar wel een paar acts van deze lijst op Rock Werchter verschijnen. Soms grote acts soms kleinere acts. Kan ook net zo goed andersom zijn en dat fifa namen uit de festivallijstjes haalt...

Fifa12 vs RW2011: Digitalism, Grouplove, kasabian, The Hives, The Vaccines, TV On The Radio.
Fifa12 vs RW2012: Chase and Status, Kasabian, The Vaccines.
Fifa12 vs RW2013: The Hives.

Fifa13 vs RW2011: Kasabian, Two Door Cinema Club.
Fifa13 vs RW2012: Kasabian, Metric.
Fifa13 vs RW2013: Band of Horses, Bastille, Bloc Party, Django Django, Two Door Cinema Club.

Dan heb je nog de tracklist van Fifa14: http://www.fifplay.com/fifa14-soundtrack/

Daar wil ik de volgende artiesten wel van zien (sommigen zelfs heel graag) en dat is een flinke lijst: Bloc Party, American Authors, CHVRCHES, Crystal Fighters, Dan Croll, You Me At Six, Vampire Weekend, The Royal Concept, The Naked and Famous, De Staat, The Empire Of The Sun, Foals, Grouplove, Guards, Illya Kuryaki & The Valderramas, Jamie N Commons, Miles Kane, Olympic Ayres, Portugal the Man, Smallpools, The 1975.

Dat is bijna de hele lijst ;) maar een paar zijn echt de moeite waard!

Volgens mij hebben die mensen het gevoel dat ze geen echte metalhead zijn als ze andere muziek waarderen ofzo. Dat zie je trouwens wel vaker bij andere liefhebbers, ik ken ook best wel mensen die van oude muziek houden en daarom ALLES wat nieuw is rommel vinden. Of andersom, mensen die oud een negatief woord vinden als het om muziek gaat. Beetje kortzichtig...

Er zijn trouwens ook mensen die vervelend zijn bij de band waar ze fan van zijn, die moeten extra goed laten blijken hoeveel fan ze wel eens niet zijn... Afgelopen jaar bij Depeche Mode stonden er twee vrouwen voor het concert constant op te scheppen over welke andere concerten ze wel eens niet naar toe waren geweest en was er een meisje die vertelde dat haar vrienden een stukje naar achter stonden omdat hun ze aan de kant geduwd hadden. Tijdens de show de hele fucking tijd duwen en keihard gillen en toen ze plots met z'n tweeen tussen mij en een vriend van me door sprongen kwam er 1 doorheen en de ander bleef achter mijn voet haken :o En ik kan niet beloven dat ze geen schade aan haar knieschijf heeft opgelopen :P Vervolgens kwam die andere terug omdat wij schouder aan schouder stonden en gingen ze het met z'n tweeën maar ergens anders proberen om verder naar voren te komen xD Waren nog een paar mensen rond ons waarvan we bedankje kregen :)

Nieuw bericht! http://festileaks.com/2014/01/mgmt-voor-opener-festival-boeking-rock-werchter-ligt-voor-de-hand/

MGMT lijkt dus zeker te zijn.

Volgens mij hebben die mensen het gevoel dat ze geen echte metalhead zijn als ze andere muziek waarderen ofzo. Dat zie je trouwens wel vaker bij andere liefhebbers, ik ken ook best wel mensen die van oude muziek houden en daarom ALLES wat nieuw is rommel vinden. Of andersom, mensen die oud een negatief woord vinden als het om muziek gaat. Beetje kortzichtig…

Er zijn trouwens ook mensen die vervelend zijn bij de band waar ze fan van zijn, die moeten extra goed laten blijken hoeveel fan ze wel eens niet zijn… Afgelopen jaar bij Depeche Mode stonden er twee vrouwen voor het concert constant op te scheppen over welke andere concerten ze wel eens niet naar toe waren geweest en was er een meisje die vertelde dat haar vrienden een stukje naar achter stonden omdat hun ze aan de kant geduwd hadden. Tijdens de show de hele fucking tijd duwen en keihard gillen en toen ze plots met z’n tweeen tussen mij en een vriend van me door sprongen kwam er 1 doorheen en de ander bleef achter mijn voet haken :o En ik kan niet beloven dat ze geen schade aan haar knieschijf heeft opgelopen :P Vervolgens kwam die andere terug omdat wij schouder aan schouder stonden en gingen ze het met z’n tweeën maar ergens anders proberen om verder naar voren te komen xD Waren nog een paar mensen rond ons waarvan we bedankje kregen :)

Onder de categorie: Je kan ook overdrijven als fan zijnde xD

Echt wat een rare mensen op de wereld..

Ik ga wss Rock Werchter en Pinkpop, hoop dat het een beetje meevalt met die Metallica fans :P

Zo had ik vorig jaar op Pinkpop dat ik echt lang vooraan stond voor paramore met een groep van 10 man, de helft vondt echter the script ook leuk dus bleven we daarvoor vooraan staan dat was wel zo netjes, kwam er een vrouw van 30 aan met een gesigneerde ierse vlag of wij dan wel aan de kant wouden gaan, nou liever niet zeiden we dus we bleven staan. Helemaal duwen om ons te verdijven e.d. en die vlag te showen, maarja meer naar voren dan de barrier die er zit daar kom je niet dus wou niet zo:P Ving later nog 1 plectrum, werd door 3 man net zo hand in mn hand geknepen tot ik hem los liet. Hysterisch als de pest sommige mensen :P

Inderdaad echt sneu, dan heb je dat plectrum maar heb je hem af moeten pakken. Dat gaat toch het hele doel van zo iets voorbij, ik heb ook een plectrum van de Stones en Meatloaf maar dat is gewoon een goede herinnering die zo iets specialer word. Maar als je hem hebt moeten afpakken heeft het toch niks meer met een goede herinnering te maken. "Ja was heel leuk concert, ik heb zelfs dit plectrum, moest alleen wel ff ruzie maken want hij wou hem niet loslaten"

Dit plaatje over Linkin Park kwam ik tegen op Graz. Nergens op gebaseerd, maar het zou wel mogelijk zijn. Misschien een combi Linkin Park - Arctic Monkeys? Ik zie het jammer genoeg zo gebeuren...

“Ja was heel leuk concert, ik heb zelfs dit plectrum, moest alleen wel ff ruzie maken want hij wou hem niet loslaten”

Heb hem uiteindelijk wel losgelaten trouwens, dacht laat maar op deze manier hoeft het niet xd

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
“Ja was heel leuk concert, ik heb zelfs dit plectrum, moest alleen wel ff ruzie maken want hij wou hem niet loslaten”

Heb hem uiteindelijk wel losgelaten trouwens, dacht laat maar op deze manier hoeft het niet xd
Zonde, jammer van dat soort mensen.

Users who are viewing this thread