WeckoJ wrote:
Thijs wrote:
WeckoJ wrote:
RobertDelft wrote:
Thijs wrote:
Dat zou ik echt heel erg fijn vinden, Linkin Park in combinatie met Arctic Monkeys. Dan heb je weer die co-headliners. Daar zal Arctic Monkeys ook niet zo moeilijk over doen dus lijkt me vrij realistisch.
Trouwens, die Pharrel Williams doet ook opvallend veel festival deze zomer. Ieder jaar heeft RW weer 1 of 2 popsterren aan de haak geslagen. Zou dit jaar zomaar eens Pharrel Williams kunnen zijn. Wat mij betreft stuk betere pop dan Ke$ha, Pink en Wiz Khalifa…
Pharrel Williams zou ik totaal geen problemen mee hebben
Katy Perry?
Haha als dat een serieuze suggestie is; Katy Perry is vele malen te groot om ‘s middags even langs te hoppen bij Rock Werchter. Zelfde geldt voor namen als Miley Cyrus, One Direction, Justin Bieber, Rihanna, Lady Gaga, BEP enz. Die zouden dan toch een hoge spot moeten krijgen. Rihanna en Beyoncé zijn tegenwoordig zelfs gewaardeerde festival-headliners. (en stiekem zie ik die twee bloedmooie vrouwen ook wel graag op het podium staan) maar de rest mag gewoon thuisblijven. Al met al, een popact zal zoiets zijn als: Pharrel Williams, Robin Thicke of Jessie J
Ik zeg ook niet dat als ze komt ze ergens in de middag gepropt wordt. Wat ik wilde zeggen is dat het een pop-act is á la Pink. Die stond niet lang geleden ook op PP als afsluiter van 3fm. Dus waarom zou een Katy Perry niet op RW kunnen staan?
Qua fans is Katy Perry een hele grote act, dus die gaat niet voor een lage plek op het affiche. Ook is Pink een pop-artiest met een tintje rock erin. Dat kan door vele bezoekers meer gewaardeerd worden dan de valse noten (of playbackshow) van Katy Perry..