Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja als je een caliber Volbeat- Black Crowes en nog wat leuks kunt vangen voor een goedkoop dagticket misschien,. Maar anders is de muziek nooit DE publiekstrekker daar inderdaad.
Kensington naar Zwarte Cross. Sluiten af op de donderdag, wat mij betreft een prima boeking voor de ZC. Zie liever Kensington sluiten dan Skunk Anansie op dit festival waar muziek niet de boventoon voert.
Weer nieuwe namen van een week geleden. Nooit gedacht dat ik Bywater Call en Daniel Romano's Outfit ooit op de Zwarte Cross zou zien staan.
Dit zijn alle 47 artiesten die we vandaag bekendmaken. Klik op de namen voor bio’s, foto’s, filmpjes, muziek en alles wat je nog meer van ze wilt weten, jij snode stalker:
Is toch niet zo gek hier zitten toch vooral mensen die echt muziekliefhebbers zijn en de zwarte cross gangers zijn over het algemeen dat niet die komen voor het geheel en niet perse voor die ene act en dus zal hier weinig zwarte cross gangers/ mensen zijn die het heel veel uitmaakt of het nou guus meeuwis of Suzan en Freek word op de main stage
Is toch niet zo gek hier zitten toch vooral mensen die echt muziekliefhebbers zijn en de zwarte cross gangers zijn over het algemeen dat niet die komen voor het geheel en niet perse voor die ene act en dus zal hier weinig zwarte cross gangers/ mensen zijn die het heel veel uitmaakt of het nou guus meeuwis of Suzan en Freek word op de main stage
Maarja de verhoudingen zijn toch wel extreem toch. Ik bedoel in het Pinkpop topic heb je ook nog de mensen die hun ding daar vinden. En (ik heb de line-up niet bekeken), maar volgens mij staat er soms op de Zwarte Cross toch ook welleens wat degelijks tussen de Guus Meeuwisens en Suzan & Freeks.
Maarja de verhoudingen zijn toch wel extreem toch. Ik bedoel in het Pinkpop topic heb je ook nog de mensen die hun ding daar vinden. En (ik heb de line-up niet bekeken), maar volgens mij staat er soms op de Zwarte Cross toch ook welleens wat degelijks tussen de Guus Meeuwisens en Suzan & Freeks.
Da's dus het gekke aan de Zwarte Cross. Ze doen op sommige punten wel echt enorm hun best om ook acts voor de echte muziekliefhebber te krijgen (en die artiesten zeggen nog ja ook).
Pinkpop is toch juist een festival wat om muziek draait veel andere dingen kan je daar niet doen. Zwarte Cross heeft wel wat leuke kleine acts er tussen staan en vaak een b-categorie internationale hoofdact maar dat is toch te weinig om de muziekliefhebbers warm te laten worden. Ben al meer dan 10x op zwarte cross geweest en maar een keer was dat voor een act. Dat was volbeat(2018) de rest was het gewoon een dagje vermaak met vrienden of familie en dat is echt met een andere instelling als een pure muziekfestival waar je echt voor de muziek gaat
Pinkpop is toch juist een festival wat om muziek draait veel andere dingen kan je daar niet doen. Zwarte Cross heeft wel wat leuke kleine acts er tussen staan en vaak een b-categorie internationale hoofdact maar dat is toch te weinig om de muziekliefhebbers warm te laten worden. Ben al meer dan 10x op zwarte cross geweest en maar een keer was dat voor een act. Dat was volbeat(2018) de rest was het gewoon een dagje vermaak met vrienden of familie en dat is echt met een andere instelling als een pure muziekfestival waar je echt voor de muziek gaat
O je hebt wel ergens gelijk hoor, ik ben er zelf ook nooit geweest om die reden. Maar je zou zeggen dat op het grootste festival van Nederland meer animo zou moeten zijn voor het grote festival forum van het land. Maarja ik lig er ook absoluut niet wakker van hoor. maar het is soms grappig dat dit gewoon het grootste festival van het land dus is officieel.
O je hebt wel ergens gelijk hoor, ik ben er zelf ook nooit geweest om die reden. Maar je zou zeggen dat op het grootste festival van Nederland meer animo zou moeten zijn voor het grote festival forum van het land. Maarja ik lig er ook absoluut niet wakker van hoor. maar het is soms grappig dat dit gewoon het grootste festival van het land dus is officieel.
Een paar keer geweest maar als muziekliefhebber is het ook niet echt leuk. Veel ongeïnteresseerd praatpubliek dat vooral de hele dag drinkt en niet boeit wat er speelt. Ondanks wat toffe acts en de relatief lage prijs moet je er zelf ook niet heen gaan om bands op hun best te zien, de podia zijn er ook niet perse op ingericht, zie bijvoorbeeld de mainstage.
Ga er heen met wat vrienden voor een leuke dag want dat kun je er zeker krijgen, maar verwacht niet teveel concert ambienance, dan kom je teleurgesteld thuis.