Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Staat Placebo als sub onder Metallica op main? Ben benieuwd hoe dat gaat als ik zo alle verhalen hoor over Metallicafans.

Staat Placebo als sub onder Metallica op main? Ben benieuwd hoe dat gaat als ik zo alle verhalen hoor over Metallicafans.

Ik ook, ik heb mijn hoop om vooraan te staan bij Placebo al opgegeven. Vervelend publiek altijd, ik hoop dat ze de andere bands en het publiek niet al teveel tot last zijn. Anders moet ik toch mijn anti-Metallica/pro-Slayer shirtje aan gaan trekken.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Ik ook, ik heb mijn hoop om vooraan te staan bij Placebo al opgegeven. Vervelend publiek altijd, ik hoop dat ze de andere bands en het publiek niet al teveel tot last zijn. Anders moet ik toch mijn anti-Metallica/pro-Slayer shirtje aan gaan trekken.

Gewoon met heel festileaks op een bepaalde plek afspreken en dan met heel de groep ergens gaan staan. Dan is het lastig zijn vaak ook wel snel over !

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>

Gewoon met heel festileaks op een bepaalde plek afspreken en dan met heel de groep ergens gaan staan. Dan is het lastig zijn vaak ook wel snel over !

Allemaal om Slayer roepen :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Heb je daar wel vaker last van, zelfmoordneigingen? ;-)
Je moet ze niet teveel uitdagen hea...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br><br>

Allemaal om Slayer roepen
icon_biggrin.gif

Haha ja, beetje de bad ass uithangen daar met z'n alle ! haha

Ik ga zeker niet om Slayer roepen want ik vind Slayer maar tyfusherrie. Metallica daarentegen kan ik wel waarderen en Placebo ook.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>

Heb je daar wel vaker last van, zelfmoordneigingen?
icon_wink.gif
<br>
Je moet ze niet teveel uitdagen hea…

Je hebt gelijk, het is een risico'tje. Maar het is veiliger om bij Metallica om Slayer te roepen dan bij Kesha, Linkin Park en Black Eyed Peas. En ik spreek uit ervaring! ;)

@WeckoJ Slayer is ook tyfusherrie. Dat is nou juist het leuke!

Haha ok, agressieve BEP fans? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar goed als jij het zegt... Jij bent natuurlijk de expert op dit gebied ;-)

Kort samengevat zal dit gebeuren: gedurende de hele show van Placebo zal 3/4 van het voorste vak niet klappen/meezingen/naar het podium kijken. Ik raad Brian Molko aan daar niet op te reageren, NIN, The Mars Volta en The Kooks weten dat de situatie dan escaleert :D

Haha ok, agressieve BEP fans? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar goed als jij het zegt… Jij bent natuurlijk de expert op dit gebied
icon_wink.gif

Jazeker, die bestaan helaasch ook. Maar ik durf mezelf inderdaad best een expert te noemen op dit gebied, afgelopen editie ben ik een paar keer herkent omdat ik het bij Werchter 2011/2012 ook al steeds deed. Dat geeft erkenning :D

Maar even serieus. Ik baal er wel van dat het nu net Placebo moet zijn, zo'n geweldige band band had ik liever een eervollere plek zien hebben. Voor Metallica moeten spelen lijkt me echt vreselijk. Van mij mag Brian best op die mafketels reageren, ik zal er volledig achter staan in ieder geval. Toch jammer dat een prima band als Metallica zulke respectloze fans heeft. Ik ben erg benieuwd hoe het op 3 juli gaat uitpakken.

@WeckoJ Slayer is ook tyfusherrie. Dat is nou juist het leuke!

Ik heb ze vorig jaar 5 minuten gezien op Lowlands en nee vond die tyfusherrie niet leuk. Wilde toch even kijken omdat Slayer toch een vrij legendarische naam is maar ik trek dat echt niet.

Ik ben ook benieuwd inderdaad, ik heb tot nu toe de ervaring dat de meeste metalheads wel chille gasten zijn, dus ik vind het raar als dat bij Metallica zo anders zou gaan... Maar ja, zo'n reputatie komt ook niet uit de lucht vallen dus er zullen wel wat incidenten geweest zijn inderdaad. Ik hoop dat we de 3e geluk hebben, want ik wil inderdaad ook graag van Placebo kunnen genieten!

Ik ben ook benieuwd inderdaad, ik heb tot nu toe de ervaring dat de meeste metalheads wel chille gasten zijn, dus ik vind het raar als dat bij Metallica zo anders zou gaan… Maar ja, zo’n reputatie komt ook niet uit de lucht vallen dus er zullen wel wat incidenten geweest zijn inderdaad. Ik hoop dat we de 3e geluk hebben, want ik wil inderdaad ook graag van Placebo kunnen genieten!

Ik ook ... en anders mijn plan uitvoeren he ! ..

Ja, ik ook ja. Ik hoop dat er of interesse is vanuit het voorvak. Of wanneer dat niet het geval is Placebo daar overheen kijkt en het publiek achter het voorvak wel de waardering gaat laten zien die ze verdienen.

Ik ben ook benieuwd inderdaad, ik heb tot nu toe de ervaring dat de meeste metalheads wel chille gasten zijn, dus ik vind het raar als dat bij Metallica zo anders zou gaan… Maar ja, zo’n reputatie komt ook niet uit de lucht vallen dus er zullen wel wat incidenten geweest zijn inderdaad. Ik hoop dat we de 3e geluk hebben, want ik wil inderdaad ook graag van Placebo kunnen genieten!

Dat is het probleem net, Metallicafans zijn geen gewone metalheads. Die komen voor Metallica en niets anders. Op Werchter Boutique bleef het voorste vak ook zo verveeld staan de hele dag, en dat was een fucking metaldag! De meeste Graspoppers willen Metallica daarom ook niet op hun festival, daar zouden ze in het voorste vak immers een hele dag hetzelfde doen als op Werchter...

Of dat Brian gewoon het publiek inloopt, door de grachten naar het publiek achter het voorvak loopt en daar de show voortzet. Dat zou een mooie en verdiende middelvinger zijn naar het Metallica publiek. Ik blijf er bang voor, maar ik hoop dat ik toch een mooi plekje bij Placebo kan veroveren.

Metalheads zijn vaak ook wel chille gasten maar tegenover andere muziek zijn ze niet zo tolerant. De gemiddelde graspopganger moet ook niks weten van RW en vind dat RW hun namen afpakt door Volbeat, Rammstein, Metallica enzo te boeken. Maar ben ook erg benieuwt hoe het er bij Placebo aan toegaat, ik zal iig ook vooraan te vinden zijn.

Users who are viewing this thread