Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
10940987_1542819766000602_1286925781185466054_n.jpg


Aantal aardige elektronische/hiphop namen, Jamie xx gaat dus blijkbaar ook touren als ik af mag gaan op de afgelopen twee aankondigingen. Wat staat Wu-Tang Clan laag zeg... Zwak album ook.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ook FireFly festival doet raar..

'Sorry to disappoint you but #FireflyLineup won't be out today. Final approvals taking longer than expected. It'll be worth the wait.'
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
1
10408722_1043403275686849_4899109583318830032_n.jpg


Goed, dat wordt dus Dekmantel festival dit jaar voor mij. Kijken waar Pitch nu nog mee weet te komen.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik was vooraf niet van plan alle dagen te gaan, maar met zo'n line-up moet ik haast wel.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik moet me toch wat meer in dit soort festivals en muziek gaan verdiepen. Autechre, Joy Orbison, Four Tet, Actress en John Talabot zijn echt geweldig, maar verder zie ik toch vooral veel onbekend spul.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik moet me toch wat meer in dit soort festivals en muziek gaan verdiepen. Autechre, Joy Orbison, Four Tet, Actress en John Talabot zijn echt geweldig, maar verder zie ik toch vooral veel onbekend spul.

De kleinere stages moeten ook gevuld ;).

Probeer dan eens Floating Points, is een goede vriend van Four Tet. Madlib is o.a. bekend van Madvillainy.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ik moet me toch wat meer in dit soort festivals en muziek gaan verdiepen. Autechre, Joy Orbison, Four Tet, Actress en John Talabot zijn echt geweldig, maar verder zie ik toch vooral veel onbekend spul.

De kleinere stages moeten ook gevuld ;).

Probeer dan eens Floating Points, is een goede vriend van Four Tet. Madlib is o.a. bekend van Madvillainy.

Thanks! Madvillainy ken ik, het gelijknamige album vind ik heel erg goed. Ik ga er eens achteraan!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Jup Four Tet, Villalobos, Ben Klock, Squarepusher, Dixon, Siriusmodeselektor, Tale of Us, Blawan, Clark, Floating Points, Machinedrum, Objekt, Recondite, Rodhad, Shackleton, Solar, Talismann en Tom Trago zijn naast die namen toch ook wel mijn favorieten op dit affiche. Ik ben heel benieuwd wat ze nog voor de avond gaan weten te strikken.

Edit: als je Madlib gaaf vindt, check dan eens Yesterday's New Quitet(instrumentaal project van Madlib) en de instrumentale versie van Madvillainy, aangezien het een dj-set is.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
34h6uyb.jpg

Into the Grave heeft ook een top line-up neergezet. Ben blij dat ik early bird tickets heb kunnen krijgen want €6,66 voor deze line-up is geen geld.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Uitgerekend vandaag kondigt We Are Electric aan dat er een (elektronisch) festival komt 19 en 20 juni. Pitch, WEA en Dekmantel Festival binnen één maand, ik hoop niet dat dat kwalitatieve achteruitgang betekent voor een of meerdere van deze festivals.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Iemand ervaring met het festival: into the grave?
Staan een paar leuke namen tussen waaronder sabaton en cannibal corpse en voor een kaartje betaal je maar 15 euro.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Iemand ervaring met het festival: into the grave?
Staan een paar leuke namen tussen waaronder sabaton en cannibal corpse en voor een kaartje betaal je maar 15 euro.

De poster ziet er in ieder geval gezellig uit!
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Iemand ervaring met het festival: into the grave?
Staan een paar leuke namen tussen waaronder sabaton en cannibal corpse en voor een kaartje betaal je maar 15 euro.

Ben vorig jaar geweest, toen stonden er ook een aantal mooie namen. o.a Megadeth en Vader. Prima festival en uitermate gezellig. Het was wel redelijk druk en het was qua ruimte niet optimaal maar zeker voor herhaling vatbaar, ben er dit jaar dus weer bij!
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Into the Grave is echt bizar goedkoop voor de namen die er staan. Persoonlijk houd ik niet van Cannibal Corpse en Sabaton, maar het zijn zeer goede namen voor dat geld...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Eerste namen Pitch: James Holden, Evian Christ en Jungle. Behalve Jungle prima namen, maar we hoeven dit niet te zien als 'major' aankondiging. Dit waren wat namen die mensen kregen als ze voorgaande jaren al een weekendticket hadden gekocht. Later deze week de eerste 'echte' aankondiging.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Holden is in ieder geval erg tof, maar aangezien ik hem afgelopen november nog gezien heb voor mij niet gelijk een act die mij overtuigt een kaartje te halen. Ben benieuwd naar de komende namen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken