Lowlands 2025

Crosspost uit het pukkelpop forum:
Zou ik erg vrolijk van worden, moet alleen wel eerlijk bekennen dat ik Ants From Up There echt een meesterwerk vind en ik ze daarna minder ben gaan volgen. Hun laatste nummer (Besties) is OK, maar niks vergeleken met dat album.

Zou ik erg vrolijk van worden, moet alleen wel eerlijk bekennen dat ik Ants From Up There echt een meesterwerk vind en ik ze daarna minder ben gaan volgen. Hun laatste nummer (Besties) is OK, maar niks vergeleken met dat album.
Ik ben groot fan van Live at Bush Hall, maar het nieuwe nummer komt niet op dat niveau moet ik bekennen. Even het album afwachten, want de nog niet gepubliceerde nummers die ze in Paradiso speelde in 2023 waren wel echt goed.

BCNR op LL? Yes, please!

Wie zit er te wachten op een London Grammar
Excuse Me Reaction GIF by Laff

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops
Is ook niet te vergelijken, omdat Isaac Wood nog onderdeel was van de band tijdens dit album.
Voor mij is hun debuutplaat misschien wel nog beter, maar inderdaad, sinds Isaac weg is, is het gewoon echt anders.
Wel nog steeds heel goed, maar dat unieke van de eerste twee platen gaan ze moeilijk nog overtreffen met Tyler Hyde op vocals.

Ik ben groot fan van Live at Bush Hall, maar het nieuwe nummer komt niet op dat niveau moet ik bekennen. Even het album afwachten, want de nog niet gepubliceerde nummers die ze in Paradiso speelde in 2023 waren wel echt goed.
Ja de Bush Hall live registratie heb ik hier ook regelmatig op staan blijft ook erg mooi en goed. Dus als ze live dat niveau aantikken dan kan het niet tegenvallen.

Nou zijn over t algemeen de Lowlands gangers niet echt de mensen met kleine schoolgaande kinderen toch? Meer net daarvoor/net geboren?
Kinderen gaan ongeveer tot hun 18e naar school ;-)
Maar ik doel meer op een afwezigheid van een overtal aan mensen die LL zien als ADE 2 i.c.m. de Haciënda en Goldband een top headliner vonden

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Zeg dat tegen de ouders + kind die afgelopen jaar naast ons op camping 2 stonden
Toch zie je op Lowlands zelden ouders met kinderen rondlopen. Zou voor mij ook het festival zijn waar ik niet zo snel mijn dochtertje mee naar toe zou nemen in de toekomst. Misschien over ongeveer 15 jaar als ze 16+ is.

Toch zie je op Lowlands zelden ouders met kinderen rondlopen. Zou voor mij ook het festival zijn waar ik niet zo snel mijn dochtertje mee naar toe zou nemen in de toekomst. Misschien over ongeveer 15 jaar als ze 16+ is.
Ja haha het was ook een bizarre gewaarwording.

Mijn eerste keer op m'n 17e was, naast dat ik het echt prachtig vond, ook een behoorlijke culture shock

• Geweldig
Waarderingen: koekebakker
Ja precies. Pinkpop en Werchter zie je nog wel eens jonge koters rondlopen (op DTRH ook, maar dat waren overgroeide kleuters ipv daadwerkelijk kinderen), maar op Lowlands eigenlijk niet vaak. Tenzij ze met pap/mam mee zijn naar Press/Guest

Users who are viewing this thread