Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Concert at Sea is echt zo'n festival waar huismoeders massaal naartoe gaan samen met 'de jeugd' uit onderontwikkelde Nederlandse gebieden die net zo veel van de wereld weet als de gemiddelde native Amerikaan in 1244 na Christus.

Maar verder ben ik niet bevooroordeeld over dit festival.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Eerste namen Woo Hah! 2015 bekend.
Run The Jewels
Joey Bada$$
Vince Staples
Freddie Gibbs
Your Old Droog
Remi Kolawole

Woo Hah! 2015 vindt plaats op zaterdag 4 juli in de Spoorzone, Tilburg.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/hooikoorts-2015/Woo-Hah-2015.html

Hmm, best wel een dilemma. 4 hele goeie namen, zeker nu B4da$$ zo'n goeie plaat blijkt te zijn. Pitch valt dan echter ook, dus het wordt waarschijnlijk Pitch(of misschien van beide dagje).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
Eerste namen Woo Hah! 2015 bekend.
Run The Jewels
Joey Bada$$
Vince Staples
Freddie Gibbs
Your Old Droog
Remi Kolawole

Woo Hah! 2015 vindt plaats op zaterdag 4 juli in de Spoorzone, Tilburg.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/hooikoorts-2015/Woo-Hah-2015.html


Hmm, best wel een dilemma. 4 hele goeie namen, zeker nu B4da$$ zo’n goeie plaat blijkt te zijn. Pitch valt dan echter ook, dus het wordt waarschijnlijk Pitch(of misschien van beide dagje).

Pitch heeft alleen nog geen namen bekend gemaakt en hier staan gewoon even Vince Staples, Run the Jewels en Joey Bada$$ :) . Maarja hiphop vs elektronica, dan is het maar net wat je liever hebt.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
NIEUWE NAMEN VOOR Concert At Sea 2015

Chef’Special, Rowwen Hèze, Matt Simons, Rondé, Orange Skyline, BADE, The Dirty Daddies, Wipneus & Pim en Liptease spelen op de tiende editie van Concert at SEA.

De line-up is daarmee zo goed als rond.

Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Pitch heeft alleen nog geen namen bekend gemaakt en hier staan gewoon even Vince Staples, Run the Jewels en Joey Bada$$ :) . Maarja hiphop vs elektronica, dan is het maar net wat je liever hebt.

Dat is het hem. De laatste tijd een beetje in een 'elektronische muziek-flow', en wat dat betreft zet Pitch ieder jaar een puike line up neer. Even wachten wat ze dit jaar doen. Buiten Freddie Gibbs zijn het ook namen die je eigenlijk de komende 10 jaar nog wel overal mag verwachten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Buiten Freddie Gibbs zijn het ook namen die je eigenlijk de komende 10 jaar nog wel overal mag verwachten.

Hahah lijkt net dat je excuses aan het verzinnen bent om naar Pitch te gaan. Ik zou wachten tot beide lineups bekend zijn en ze dan gewoon naast elkaar houden. Misschien staat er op een van beide wel een exclusieve act, dan kan dat ook een reden zijn idd ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ben heel benieuwd waar Pitch meekomt. Ik ben een beetje bang voor veel herhaling (FKA twigs/James Blake/simian mobile disco. Hopelijk FLying Lotus, Jon Hopkins en trentemoller. Verder zal er wel wat van Melt komen http://www.last.fm/festival/3922161+MELT!+Festival+2015
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Buiten Freddie Gibbs zijn het ook namen die je eigenlijk de komende 10 jaar nog wel overal mag verwachten.


Hahah lijkt net dat je excuses aan het verzinnen bent om naar Pitch te gaan. Ik zou wachten tot beide lineups bekend zijn en ze dan gewoon naast elkaar houden. Misschien staat er op een van beide wel een exclusieve act, dan kan dat ook een reden zijn idd
icon_wink.gif

Haha misschien wel ;). Als ze WOO HAH gewoon een weekendje later zouden doen. Als ik zo zie wat er allemaal tourt rond qua elektronische muziek heb ik er wel vertrouwen in dat Pitch weer iets goeds neer gaat zetten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Pitch is sowieso een supertof festival en de gashouder is echt een van de tofste zalen die ik ken. Als je twijfelt zou ik naar Pitch gaan.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Maandag namen voor Benicassim festival. 16-19 juli in Spanje. Misschien interessante namen voor festivals die eind juni of ergens in juli worden gehouden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Europe toegevoegd op Wacken W:O:A, it's the final countdown :oops:
http://www.wacken.com/en/news/news/news-detail/europe-goes-wacken/
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wel in z’n thuisland ja.

Zelfs in Amerika neemt hij hoge spots in op de grote festivals. Ik verbaas me er ook steeds meer over moet ik zeggen. Hij staat wel al een eeuwigheid in de Billboard top 100, maar volgens mij heeft hij 'niet eens' op 1. gestaan.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Wel in z’n thuisland ja.

Zelfs in Amerika neemt hij hoge spots in op de grote festivals. Ik verbaas me er ook steeds meer over moet ik zeggen. Hij staat wel al een eeuwigheid in de Billboard top 100, maar volgens mij heeft hij ‘niet eens’ op 1. gestaan.
Gewoon een hype, je hebt ieder jaar wel wat van die acts die ineens een onwijze sprong maken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Oke ja, hypes krijgen altijd wel een aardige spot, maar om die nu een dag te laten dragen? Zijn debuutalbum is slechts enkele maanden uit...

Longitude is overigens een zusterfestival van Latitude, dus lijkt me niet dat de hint naar Snow Patrol klopt dan.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Latitude heeft ook wel vaker 'kleine' headliners. Vorig jaar zou TDCC Latitude headlinen, maar die moesten cancellen en toen kwam Lily Allen. Zijn toch ook niet echt de grootste namen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Mogelijke lineup van FireFly gelekt. Valt tegelijk met BKS dus dit kunnen we grotendeels afstrepen. Maar zie op zich niet heel veel namen die ik ga missen. Alleen Spoon en Modest Mouse is jammer. RTJ lijkt dus ook niet beschikbaar voor BKS.

Eerst nog maar afwachten of het klopt. Ergens volgende week maken ze alles bekend.

UvWrFHb.jpg


 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken