Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Field Day London heeft weer wat toegevoegd. Wordt een erg mooie lineup ondertussen. Ook veel kanshebbers voor BKS en Primavera. Al gaat het een en ander ook naar de VS hierna..
d6e0c21f-d8b2-44bc-aada-89c0d51db066.png
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Zeker mooie lineup. Ik spot qua interessante namen toch minstens Caribou, Run the Jewels en Todd Terje op zaterdag maar op de lichtbedekte zondag staan ook nog even Ride, Savages, Mac DeMarco en Viet Cong.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik vind die zondag al mooier dan de zaterdag. De zaterdag lijkt een stuk meer electronisch, maar ook zeker niet verkeerd.
Todd Terje speelt met live band, die zou ik nog wel heel graag willen zien. (Op BKS ofzo). Zelfde geldt voor Owen Pallett
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Weet niet. Owen Pallett is echt wel een talentvolle jongen, maar of het live heel interessant is betwijfel ik. Die zondag is inderdaad nu al een betere dag :p.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Weet niet. Owen Pallett is echt wel een talentvolle jongen, maar of het live heel interessant is betwijfel ik. Die zondag is inderdaad nu al een betere dag :p.
Het schijnt live juist heel goed te zijn. Ik heb zijn platen ook niet vaak op staan. Al is The Riverbed wel een van de leukste nummers van vorig jaar. Dit is ook heel vet. Ik zou in ieder geval gaan kijken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Wauw ja, doet ie goed. Heb volgens mij alleen platen van 'm gehoord toen hij nog Final Fantasy heette.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Die zondag is echt kwijlen. Als mijn examenrooster meevalt ga ik dit toch serieus overwegen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Melt!

Alt-J | Kylie Minogue | London Grammar | Flume | Jon Hopkins | Kwabs| Sven Vath | Giorgio Morodor| Bonobo (DJ-Set) | Clark | Autechre | Nozinja | Dark Sky | Sophie | The Bug | Dorian Concept | Siriusmodeselektor | Alan Fitzpatrick | Cakes da Killa | Cashmere Cat | Chris Liebing | Claptone | David August (live) | Element of Crime | Ellen Allien | Erlend Øye & The Rainbows | Evian Christ | Howling | La Roux | Marek Hemmann | Markus Kavka | Mathias Kaden (live) | Nils Frahm | Nina Kraviz | Rødhåd | Roni Size Reprazent (live) | Seinabo Sey | Shura | Tocotronic | TÜSN | Von Spar | XXXY

Daar zitten wat geweldige elektronische namen tussen. Zal wel een aantal van naar Pitch/Dour/BKS/Les Ardentes gaan hoop ik.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Rats on rafts is vet, en nederlands. BRNS hebben ook wel wat leuke nummers. (Mexico is catchy).
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Mwah, zie er weinig interessants bij zitten. Behalve Kylie Minoge dan natuurlijk.

Dude... troll of geen smaak? ;)

Ken er bijna niemand heel goed van :eek:. Wie is er buiten The Notwist nog meer de moeite waard te beluisteren? ^^

Persoonlijk vind ik Rats on Rafts en Menace Beach(volgens mij speelt daar een lid van Hookworms in mee) wel interessant. Kate Tempest schijnt ook interessant te zijn, maar ik vind haar niet zo bijzonder.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Mwah, zie er weinig interessants bij zitten. Behalve Kylie Minoge dan natuurlijk.

Dude… troll of geen smaak?

Hm... Doe maar het eerste dan :$

Kate Tempest schijnt ook interessant te zijn, maar ik vind haar niet zo bijzonder.

Kate Tempest is een heldin :d

Sowieso die en The Notwist idd zijn heel gaaf. BRNS ook wel. Maarja gewoon beetje nummertjes proberen via Yt, zie je vanzelf wel wat je wel of niet tof vindt denk ik.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Black Lies wrote:
Mwah, zie er weinig interessants bij zitten. Behalve Kylie Minoge dan natuurlijk.
Dude… troll of geen smaak?

Jeroen trolt de helft van alles wat ie hier zegt bij elkaar. Thuis hangt zijn kamer vol met War On Drugs posters,beddengoed en platen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Ik vind BRNS zelf zo goed dat ik twijfel om naar hun optreden in Paradiso te gaan 24 februari… Thanks!

Hahah cool, klinkt zeker goed inderdaad. Best standaard indiebandje op zich, maar wel met een bijzondere instrumentatie vind ik.


<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Black Lies wrote:
Mwah, zie er weinig interessants bij zitten. Behalve Kylie Minoge dan natuurlijk.
Dude… troll of geen smaak?

Jeroen trolt de helft van alles wat ie hier zegt bij elkaar. Thuis hangt zijn kamer vol met War On Drugs posters,beddengoed en platen.

Je moet toch wat op een forum :$ . Maar de andere helft is ook wel extra serieus !!1
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Jeroen trolt de helft van alles wat ie hier zegt bij elkaar. Thuis hangt zijn kamer vol met War On Drugs posters,beddengoed en platen.
LOL :lol:
(Sorry, moest hier best om lachen)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eerste namen Woo Hah! 2015 bekend.
Run The Jewels
Joey Bada$$
Vince Staples
Freddie Gibbs
Your Old Droog
Remi Kolawole

Woo Hah! 2015 vindt plaats op zaterdag 4 juli in de Spoorzone, Tilburg.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/hooikoorts-2015/Woo-Hah-2015.html
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Woo yeah! Run the Jewels zou ik wel graag een keer willen zien en ook Joey Bada$$ en Vince Staples zijn zeer toffe namen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken