Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik het een beetje nutteloos vind om voor elk willekeurig klein festival een topic te openen. Dus ik dacht misschien is het handig om bekendmakingen van overige festivals waar geen apart topic voor is hier te doen.

Ik wou dit nieuws namelijk even ergens delen:

Hangout Music Festival (15-17 Mei ergens in de VS)
Foo Fighters, the Zac Brown Band, Beck, My Morning Jacket, Skrillex, Paramore, Foster the People, Spoon, Umphrey's McGee, Major Lazer, TV On The Radio, Phantogram, Damian "Jr. Gong" Marley, Jenny Lewis, Dirty Heads, Krewella, Adventure Club, Lupe Fiasco, Cold War Kids, Future Islands, Vance Joy, Galactic with Macy Gray, Odesza, Father John Misty, Beats Antique, Trampled by Turtles, Griz, Drive-By Truckers, St. Lucia, Robert DeLong, Toro y Moi, Preservation Hall Jazz Band, Gramatik, The Lone Bellow, Lake Street Dive, Rubblebucket, Iration, Frank Turner & The Sleeping Souls, Vintage Trouble, Charles Bradley & His Extraordinaires, Houndmouth, Xavier Rudd & The United Nations, Mary Lambert, Kopecky, J. Roddy Walston & The Business, Young Fathers, The Mowgli's, Strand of Oaks, Grizfolk, San Fermin, The Districts, Colony House, Joywave, Saint Pepsi, Elle King, Misterwives, Halsey, Knox Hamilton, Zella Day, Goldroom, Five Knives, Steelism and The Suffers.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eindhoven Psych Lab (5 + 6 Juni)

The Soft Moon, Teeth Of The Sea, PAUW, Morgan Delt, Doug Tuttle, Jacco Gardner, The Cult Of Dom Keller, POW! en Black Bombaim.

Zitten wel weer een paar mooie namen tussen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Vestrock (5+6 juni), Hulst

Anouk, Showtek, Willow, Tout Va Bien en Fatherson bevestigd.

Zelf ben ik nog niet overtuigd, vorig jaar kregen we White Lies, Limp Bizkit!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hier de officiële poster van Bonnaroo ipv de fake poster in het werchter topic.

655ccdb3.jpg
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Geen idee of er hier ook punkrockers in da house zijn, maar de Ruhrpott Rodeo heeft de eerste acts bekendgemaakt en de rodeo duurt dit jaar weer 3 dagen! Vorig jaar stonden oa Bad Religion, Pennywise, Cock Sparrer, Turbonegro, Millencolin, Against Me!, Terrorgruppe, Tragedy, Chuck Ragan en Jaya the Cat op oude vlieghaven van Hunxe/Bottrop.

Ik ben in ieder geval al erg blij met The Exploited, The Adicts, Agnostic Front, Feine Sahne Fischfilet, Mudhonet en The Real McKenzies! Een combiticket voor drie dagen kost geen drol: 73 euro inclusief camping. Users die dit soort muziek gaaf vinden, check zeker de filmpjes vanaf het festivalterrein op YouTube. Er zijn veel leuke sfeerimpressies te vinden.

Ik ben er sowieso weer bij, dit was vorig jaar het leukste festival waar ik geweest ben.

10933792_769345496475309_4339394110080358920_n.jpg
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het is in de VS blijkbaar een gewoonte om in een keer je lineup bekend te maken?
Nog meer data van Beck, Tame Impala en MMJ doet mij goed. Nu nog naar Europa komen ergens in Juni..

Dit is al een tijdje bekend maar nog nergens gedeeld. Een festival van Burger Records label. Dit is echt een soort Garage/Psych Rock paradijs, met een onwijs lelijke poster. (En jammer genoeg in de VS..)
tumblr_ngk3fxsXvZ1qd1wuto1_1280.jpg
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nieuwe datum van the Strokes!:

Shaky Knees Music Festival has revealed its 2015 lineup, and it’s impressive to say the least. Highlights include The Strokes, Wilco, Pixies, Tame Impala, Ryan Adams, Neutral Milk Hotel, James Blake, Death From Above 1979, Spiritualized, TV on the Radio, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Interpol, Mastodon, and Panda Bear.

Also playing the festival are The Avett Brothers, Social Distortion, Brand New, Flogging Molly, The Mountain Goats, Best Coast, Mac DeMarco, Dr. Dog, Built to Spill, Wavves, Real Estate, American Football, The Black Lips, Manchester Orchestra, Speedy Ortiz, FIDLAR, METZ, The Both, Kaiser Chiefs, Heartless Bastards, Trombone Shorty & Orleans Avenue, Palma Violets, Viet Cong, Strand of Oaks, Haerts, Field Report, and Matthew E. White.

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Het is in de VS blijkbaar een gewoonte om in een keer je lineup bekend te maken?

Festivals bezoeken vraagt daar ook een grotere kosten-baten analyse. De tickets zijn op zich al een pak duurder (bvb zowel Coachella als Bonnaroo zitten boven de 300 Dollar) + als je niet toevallig in het juiste deel van die specifieke staat woont mag je honderden/duizenden kilometers gaan reizen. Denk dat weinig mensen zo'n beslissing gaan nemen op basis van 10-15 namen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik wilde net lineup van Sharky Knees posten.

http://shakykneesfestival.com/artists/

Brand New én Neutral Milk Hotel spelen er. Aangezien ik NMH nog heel graag eens wil zien en dit in de Meivakantie valt, zit ik er serieus over te denken om hierheen te gaan. Vliegtuig heen, festival, vliegtuig terug kost samen tegen de 800 als ik het zo snel zie. Maar ook naast BN en NMH een heel gave lineup. Misschien ga ik hierheen en dan NLse festivals skippen aangezien ik toch voor de meeste geen tijd heb ivm studie.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Brand New én Neutral Milk Hotel spelen er. Aangezien ik NMH nog heel graag eens wil zien en dit in de Meivakantie valt, zit ik er serieus over te denken om hierheen te gaan. Vliegtuig heen, festival, vliegtuig terug kost samen tegen de 800 als ik het zo snel zie. Maar ook naast BN en NMH een heel gave lineup. Misschien ga ik hierheen en dan NLse festivals skippen aangezien ik toch voor de meeste geen tijd heb ivm studie.

dat is een moeilijke keuze. Ik snap de logica erachter helemaal. Maar voor die line-up zou ik persoonlijk niet overvliegen. Succes!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ja true. Het is ook niet de beste lineup ofso, maar Neutral Milk Hotel en Brand New zijn wel twee van mijn favoriete bands die ik de komende 5 jaar niet in Europa zie komen. Daarnaast wil ik sowieso nog een keer naar Amerika en is dit misschien wel een mooie kans. Omdat het richting de east coast is kost het vliegen ook een stuk minder dan west coast.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik heb net Green Man Festival ontdekt in Wales, de lineup van vorig jaar is best prima! War on Drugs, Daughter, First Aid Kit, Neutral Milk Hotel... :D
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ik heb net Green Man Festival ontdekt in Wales, de lineup van vorig jaar is best prima! War on Drugs, Daughter, First Aid Kit, Neutral Milk Hotel…
icon_biggrin.gif

Ik ben dit jaar van de partij en zal verslag uitbrengen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
<div class="d4p-bbt-quote-title">Dennis1808 wrote:</div>
Ik heb net Green Man Festival ontdekt in Wales, de lineup van vorig jaar is best prima! War on Drugs, Daughter, First Aid Kit, Neutral Milk Hotel…
icon_biggrin.gif


Ik ben dit jaar van de partij en zal verslag uitbrengen.

Nice :D Ik heb Green Man al opgeschreven voor 2016, maar eerst dit seizoen maar eens overleven op Rock Werchter en Vest Rock!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dit is best grappig om te zien. Een venndiagram van drie festivals in de VS die de overeenkomende namen laten zien. The War On Drugs weten wel goed gebruik te maken van de bekendheid door hun album

150114-Venn-Diagram-Festival-Overlap_0.png

http://www.spin.com/articles/heres-a-venn-diagram-of-the-overlap-between-the-coachella-bonnaroo-and-governors-ball/?utm_source=spinfacebook&utm_medium=social&utm_campaign=spinfacebook
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Toevoegingen voor All Tomorrow's Parties (ATP) Iceland: Iggy Pop, Drive Like Jehu, The Bug, Ought, Kiasmos, HAM, Xylouris White, Clipping. and Grimm Grimm.

10940557_719246048194955_4596997501767919423_n.jpg
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Omdat het richting de east coast is kost het vliegen ook een stuk minder dan west coast.

Oh, dat wist ik niet. Festival + retourtje kom je op 800?

Jup, inderdaad. Dat valt me nog best wel mee. Vliegtickets iets boven de 600, goedkoper heb ik ze nog nooit gezien als ik voor de grap eens ging kijken hoe duur vliegen naar Amerika zou zijn :p.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
big-guava-2015134.jpg


En nog meer data voor The Strokes.

Wat heeft Hozier eigenlijk gedaan dat die meteen zo groot is in de VS? Op Bonnaroo en Coachella staat zijn naam ook al hoog op de poster...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken