Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat Holden dan wel een van de grotere acts is, wat helemaal prima is. Op lowlands afgelopen jaar een kwartiertje gezien (toen ging ik richting The National) en dat was heel tof. Lijkt me echt super in de gashouder
Villagers naar Motel Mozaique! Dat wordt ook wel een mooie line-up. Ik denk dat ik wel een dagkaart voor zaterdag ga kopen (met o.a. Villagers, Will Butler, The Notwist, Purity Ring en Menace Beach), is ook maar 32,50 met CJP
One Night in Pandora dus ipv Le Guess Who? May Day. Wel wat minder dan vorig jaar, maar zitten leuke namen tussen en is goedkoper.
Zou dit zijn omdat ze geen headliner voor May Day konden vinden van de grootte van Deerhunter of Neutral Milk Hotel?
Haha das ook een goeie. Ik denk dat ik gewoon combi Pitch doe, 80 is niks, en dan hoef ik niet tussendoor van Tilburg naar Amsterdam te gaan reizen met al mijn spullen enzo. Wel benieuwd waar Woo Hah! nog mee komt.
In het najaar vindt de editie in Parijs plaats. is qua line-up wel meer een klein broertje van Chicago. Hoop dat Wilco gauw weer eens de oversteek naar Europa gaat maken.