Coldplay

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Voor de mensen die naar de shows in Düsseldorf gaan: Janelle Monáe en Zoe Wees zijn zojuist aangekondigd als support act. Alle support acts zijn zichtbaar op de socials van Coldplay.

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Heeft er iemand ervaringen met de zogenaamde Infinity Tickets voor de concerten van Coldplay? Lijkt me best een goede deal voor die € 35 per ticket.

Shiba Inu Bounce GIF

• Leuk
Waarderingen: Joris
Iemand ervaringen met het bezoeken van een concert in Londen incl reis? Overweeg daar naar toe te gaan. Het is alweer van Malieveld 2012 geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien. Wat een show was dat!! Al moet ik zeggen dat het nieuwere werk minder goed scoort bij mij.
Ik heb geen ticketprijs gezien, iemand anders wel?

Iemand ervaringen met het bezoeken van een concert in Londen incl reis? Overweeg daar naar toe te gaan. Het is alweer van Malieveld 2012 geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien. Wat een show was dat!! Al moet ik zeggen dat het nieuwere werk minder goed scoort bij mij.
Ja, is heel relaxt. Trein pakken, hotelletje nabij Kings Cross, met de metro naar Wembley en genieten maar.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Oasiss
Ik heb (jawel) de Spice Girls in Wembley gezien. Super geregeld met binnengaan stadion. Wij hadden staanplaatsen en het werd geen sprint naar binnen maar iedereen moest achter een lint blijven waarmee je met de beveiliging rustig richting het podium liep, niks duwen, niks rennen Geweldige plekken voor de catwalk terwijl we pas een uurtje of 2 voor opening in de rij zijn gaan staan.

Hadden een Ibis hotel op loopafstand van zowel stadion als metro (wel duur, maar wel erg makkelijk).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Josy
Mochten er nog betaalbare kamers zijn is de Premier Inn nabij Wembley ook echt een aanrader. Fijne kamers, geluidsdicht, goed ontbijt.

Ja, is heel relaxt. Trein pakken, hotelletje nabij Kings Cross, met de metro naar Wembley en genieten maar.
Reed je dan met de Eurostar?
Dacht misschien boottocht Hoek van Holland - Harwich en dan trein Harwich - Londen.

Vanuit België is er niets makkelijker dan de Eurostar. Op twee uurtjes ben je er en als je een beetje flexibel en op tijd bent, reis je van en naar Brussel voor €100. Vanuit Nederland wellicht iets duurder maar lijkt me alleen al qua comfort moeilijk te verslaan voor die prijs.

Gister het nieuwe album kunnen horen en als groot Coldplay fan moet ik zeggen, het is weer niet best. Tekstueel is het een grap en het grossiert in de 'la la la la la's'. De band is bijna een parodie geworden op de band die albums als Parachutes en a Rush of Blood in the Head uit bracht. Naast We Pray staat er misschien nog 1 of 2 leuke nummertjes op en de rest zal mijn playlists niet halen.
Hopelijk dat ze met hun laatste 2 albums in de komende jaren nog even teruggaan naar hoe het allemaal begon en meer in de lijn gaan zitten van hun eerste 4 platen, want daarna is het met de plaat toch slechter en slechter geworden. Al vond ik Mylo Xyloto nog wel tof.

Gister het nieuwe album kunnen horen en als groot Coldplay fan moet ik zeggen, het is weer niet best. Tekstueel is het een grap en het grossiert in de 'la la la la la's'. De band is bijna een parodie geworden op de band die albums als Parachutes en a Rush of Blood in the Head uit bracht. Naast We Pray staat er misschien nog 1 of 2 leuke nummertjes op en de rest zal mijn playlists niet halen.
Hopelijk dat ze met hun laatste 2 albums in de komende jaren nog even teruggaan naar hoe het allemaal begon en meer in de lijn gaan zitten van hun eerste 4 platen, want daarna is het met de plaat toch slechter en slechter geworden. Al vond ik Mylo Xyloto nog wel tof.
Probleem is denk ik dat een aantal la la la's van Chris en een elektronisch deuntje al genoeg zijn om wekenlang kapot gedraaid te worden op alle radiostations.

Probleem is denk ik dat een aantal la la la's van Chris en een elektronisch deuntje al genoeg zijn om wekenlang kapot gedraaid te worden op alle radiostations.
Dat was het ook al in de tijden van arobtth en Viva la Vida. Je hoeft geen makkelijke kutmuziek te maken om op de radio te komen, toch? 🥺

Users who are viewing this thread