Coldplay

zworp3

Support act
17 mei 2018
853
560
Ik kan mijzelf overigens ook vrij goed afsluiten van lallende mensen om me heen of de vele telefoons. Maar feit zal blijven dat hier ook een hoop dagjesmensen op afkomen. Aan de puristen hier dan om te mijmeren over hoe hun eerste optreden in de Melkweg toch echt wel fijner was ;).
Dingetje is natuurlijk wel dat juist de 'puristen' de 'dagjesmensen' zijn bij een Coldplay-concert.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.239
4.515
Dingetje is natuurlijk wel dat juist de 'puristen' de 'dagjesmensen' zijn bij een Coldplay-concert.
Dus je zou kunnen zeggen dat de mensen die in stilte staan te genieten van het festival eigenlijk een doorn in het oog van de doorsnee bezoeker is!
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
27
19
Nee, die Amsterdam-hashtag staat er continu rond het concert, dus dat is zeker geen aanwijzing dat ze volgend jaar weer komen.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
Lol, deze comment is minstens even zeikerig als degene waarop je reageert.
Ten eerste zegt rricken helemaal niet dat kinderen voorrang moeten krijgen, maar enkel dat er mensen zijn die hen aan de kant duwen. Als je zijn comment leest, zie je dat hij over de mensen die jij beschrijft waarschijnlijk exact dezelfde mening heeft als jou.
Daarnaast is je advies van 'let lekker op jezelf, en laat anderen hun ding doen' echt een verschrikkelijke mindset om naar een concert te gaan. Een concert is juist een van de weinige dingen dat je als collectief beleeft, een ervaring waarin de mensen rondom je een gigantische impact kunnen hebben. Als mensen hun gedrag asociaal is, mag je daar gerust iets over zeggen. Er zijn al genoeg mensen in de wereld die enkel op zichzelf letten.
Thx voor de verduidelijking Thijs. Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen. Ik kan mij meestal prima afsluiten van anderen tijdens een concert, maar als ik zie dat volwassen mensen kinderen aan de kant duwen voor hun eigen gewin, dan vind ik dat gedrag niet oké. Het was trouwens geen incident, want zag het vaker gebeuren tijdens het concert.
@j3ro3nt33 zoals Thijs al aanstipte denk ik dat wij het snel eens zullen zijn over dat bezoekers vooral moeten genieten van het concert, maar dat het ook niet nodig is om elkaars concertbeleving te verstoren met onbeschaafd gedrag. Hoop verder oprecht dat je genoten hebt van het concert .
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Nee, die Amsterdam-hashtag staat er continu rond het concert, dus dat is zeker geen aanwijzing dat ze volgend jaar weer komen.
dat dacht ik dus ook, maar oa Lyon komt ook voorbij
daar stond Coldplay 2023 niet en 2022 ook niet... en gezien de hint van LiveNation France, klopt dat voor 2024?
maar, ik geef idd toe, het is even wachten op een hint uit NL en die is er niet dus heeft het idd de schijn tegen voorlopig

F1VQB89XwAgR6Vb
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.239
4.515
Of de stagiair was gewoon slordig en heeft de verkeerde Franse stad ingevuld ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
ik denk overigens dat ze 2024 Benelux geheel overslaan

dit gaat de lijst worden waarschijnlijk, uitgaande van alle filmjes, foto's en hints op de sociale kanalen
🇷🇴#ColdplayBucharest
🇫🇮#ColdplayHelsinki
🇮🇹#ColdplayRome
🇩🇪#ColdplayDüsseldorf
🇦🇹#ColdplayVienna
🇩🇪#ColdplayMunich
🇮🇪#ColdplayDublin
🇬🇷#ColdplayAthens
🇫🇷#ColdplayLyon
🇭🇺#ColdplayBudapest
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Kom Herman, doe een hele generatie pijn en kondig maar een TW Classic aan met Coldplay aan 200€ per ticket.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
https://www.coldplay.com/
MUSIC OF THE SPHERES WORLD TOUR – 2024 EUROPEAN DATES

JUNE 2024
8: Athens – Olympic Stadium
12: Bucharest – Arena Națională
16: Budapest – Puskás Aréna
22: Lyon – Groupama Stadium
23: Lyon – Groupama Stadium

JULY 2024
12: Rome – Stadio Olimpico
13: Rome – Stadio Olimpico
20: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena
21: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena
28: Helsinki – Olympiastadion

AUGUST 2024
15: Munich – Olympiastadion
17: Munich – Olympiastadion
21: Vienna – Ernst-Happel-Stadion
22: Vienna – Ernst-Happel-Stadion
29: Dublin – Croke Park
30: Dublin – Croke Park



The presale on Tuesday, July 25 will start at 9am local time in Athens, Bucharest, Budapest, Lyon, Rome and Helsinki, and at 10am local time in Dusseldorf, Munich, Vienna and Dublin. The general sale begins at 10am local time for all cities on Friday, July 28.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
https://www.coldplay.com/
MUSIC OF THE SPHERES WORLD TOUR – 2024 EUROPEAN DATES

JUNE 2024
8: Athens – Olympic Stadium
12: Bucharest – Arena Națională
16: Budapest – Puskás Aréna
22: Lyon – Groupama Stadium
23: Lyon – Groupama Stadium

JULY 2024
12: Rome – Stadio Olimpico
13: Rome – Stadio Olimpico
20: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena
21: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena
28: Helsinki – Olympiastadion

AUGUST 2024
15: Munich – Olympiastadion
17: Munich – Olympiastadion
21: Vienna – Ernst-Happel-Stadion
22: Vienna – Ernst-Happel-Stadion
29: Dublin – Croke Park
30: Dublin – Croke Park



The presale on Tuesday, July 25 will start at 9am local time in Athens, Bucharest, Budapest, Lyon, Rome and Helsinki, and at 10am local time in Dusseldorf, Munich, Vienna and Dublin. The general sale begins at 10am local time for all cities on Friday, July 28.
Weinig data, Normaal gesproken trekken we hier dan de conclusie dat hier nog wel wat festivals tussen passen.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Denk ik ook. Was zaterdag een prima concert in de arena. Prima geluid op het veld ook. Genoten van coldplay. Zou voor pinkpop ook grote headliner zijn maar dat gaat niet gebeuren.
Düsseldorf en budapest nu maar eens proberen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken