Bruce Springsteen

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
27
17
Mojo logica:

Je ontvangt deze extra mail omdat je een parkeerticket voor de Premium Parking hebt gekocht voor Bruce Springsteen op donderdag 27 juni 2024.

Met de Premium Parking parkeerticket heb je een gereserveerde parkeerplaats. Het parkeerterrein is geopend vanaf 17.00 uur tot 01.00 uur.

Parkeren vanaf een uur ná doors open dus… Toch maar een andere oplossing zoeken dan. Benny Sings wil ik natuurlijk niet missen (wink-wink 😝)
 
  • Thinking
Waarderingen: ycagwyw

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.876
Zat mede door te prijzen te twijfelen maar ik laat het toch aan me voorbij gaan. Niks gaat over Dublin heen en ik laat dit graag de herinnering aan Bruce (dit jaar). Als ik hem dit jaar niet ergens anders had gezien, was het een no-brainer
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.303
883
Ah verdorie! Had om 10.30u gekeken, toen stond er niks op. Om 11.40 weer gekeken en toe waren ze al weg, geen melding van je tag gehad helaas. Maar dank voor het meekijken!
Ja mij is het wel gelukt om 1tje te kopen voor 3 juli. Dus ik ben nu voorzien en hoef niet meer te F5-en. Succes!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
673
759
Zat mede door te prijzen te twijfelen maar ik laat het toch aan me voorbij gaan. Niks gaat over Dublin heen en ik laat dit graag de herinnering aan Bruce (dit jaar). Als ik hem dit jaar niet ergens anders had gezien, was het een no-brainer
Ticketswap donderdag nu € 43
Ticketswap zaterdag nu € 75

Ik kan er met mn verstand ook niet bij maar het is echt een heel aantrekkelijke prijs!
 

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
27
17
Iemand ervaring met front field tickets? Mijn partner en ik zijn morgen maar met zijn tweeën. Ik denk erover om onze rear field kaartjes te “vergeten” en voor front field te gaan, vanuit de gedachte dat we dan samen naar de bar kunnen ipv elkaar te moeten zoeken (en desalniettemin terug kunnen naar een redelijke plaats), of dat we wel elkaar na toiletbezoek makkelijker terug kunnen vinden achteraan front field. Naar ik begrijp is er geen bar of toilet in front field (aldus Livecrowd). A penny for your thoughts (sta normaal redelijk vooraan GA).
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
126
61
Iemand ervaring met front field tickets? Mijn partner en ik zijn morgen maar met zijn tweeën. Ik denk erover om onze rear field kaartjes te “vergeten” en voor front field te gaan, vanuit de gedachte dat we dan samen naar de bar kunnen ipv elkaar te moeten zoeken (en desalniettemin terug kunnen naar een redelijke plaats), of dat we wel elkaar na toiletbezoek makkelijker terug kunnen vinden achteraan front field. Naar ik begrijp is er geen bar of toilet in front field (aldus Livecrowd). A penny for your thoughts (sta normaal redelijk vooraan GA).
Ik zou het doen.

Het lijkt/is toch een vrij kleine golden circle geworden als ik onderstaande foto zie. Dus zeer zeker geen half veld.

449265338_7911786532215231_7010479103050007220_n.jpg.f17fad9debca31d39e8f03390b5ada6f.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Subero

Gebruikers die dit onderwerp bekijken