Dagindeling artiesten Lowlands 2024

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
597
1.018
Kijk er begint zich zo steeds meer een dagindeling te vormen. Ik heb nog drie must see's die nog onbekend zijn, The Lathums, IDLES en Dead Poet Society.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Athos

Dagopener
13 jul 2023
571
799
Bob Vylan op vrijdag 16 volgens zn eigen Instagram.

Wargasm op zondag 18 volgens hun eigen Instagram.

Mette op zondag 18 volgens haar website.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Davidd, piep en Joris

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
44
86
Rustige dag op werk, dus ik heb op basis van jullie uitstekende speurwerk en het fijne overzicht van @Joris het onderstaande in elkaar gezet. Afgelopen jaren stonden er steeds 5 artiesten in de Alpha en 5 in de Bravo, los van het nachtprogramma. Ik heb wel Brutalismus 3000 en Barry Can't Swim meegenomen, omdat zij niet aangekondigd zijn bij het nachtprogramma.

De namen bij Alpha/Bravo zijn een gok van mijn kant. De namen bij 'Artiesten waarbij dag onbekend is (Alpha/Bravo)' staan mijns insziens nog zeker op de ontbrekende plekken bij de Bravo/Alpha. Namen die niet voorbij zijn gekomen in dit forum heb ik niet meegenomen, maar ik ben even alle aangekondigde namen tot nu toe doorgegaan in 'Overige mogelijkheden Alpha/Bravo' en denk dat dit alle artiesten zijn die enigszins nog kans maken op een plek in de Bravo (al lijkt het me bij de meeste zeer sterk). Vul het gerust verder aan!Screenshot 2024-06-07 at 10.42.27.png
Mijn analyse als ik het zo bekijk:
- Er staan nog 15 Alpha/Bravo plekken open. Verdelen we hier Nas, Overmono, Skrillex, Sugababes, J Hus, Peggy Gou, IDLES en Skrillex over, dan mis je nog 7 Alpha/Bravo namen.
- Daarbij kun je denk ik ook Spiritbox, Barry Can't Swim en Brutalismus 3000 schrijven, al past die laatste twee een spot als Partiboi69 vorig jaar ook wel.
- Veel andere namen zie ik (met mijn beperkte kennis) moeilijk een Bravo laat staan Alpha plek vullen.
- Ik denk daarom dat we nog zeker 1 of 2 namen kunnen verwachten die in de Alpha of Bravo staan.
 

Arndb

Playlistbediener
16 apr 2023
9
6
Rustige dag op werk, dus ik heb op basis van jullie uitstekende speurwerk en het fijne overzicht van @Joris het onderstaande in elkaar gezet. Afgelopen jaren stonden er steeds 5 artiesten in de Alpha en 5 in de Bravo, los van het nachtprogramma. Ik heb wel Brutalismus 3000 en Barry Can't Swim meegenomen, omdat zij niet aangekondigd zijn bij het nachtprogramma.

De namen bij Alpha/Bravo zijn een gok van mijn kant. De namen bij 'Artiesten waarbij dag onbekend is (Alpha/Bravo)' staan mijns insziens nog zeker op de ontbrekende plekken bij de Bravo/Alpha. Namen die niet voorbij zijn gekomen in dit forum heb ik niet meegenomen, maar ik ben even alle aangekondigde namen tot nu toe doorgegaan in 'Overige mogelijkheden Alpha/Bravo' en denk dat dit alle artiesten zijn die enigszins nog kans maken op een plek in de Bravo (al lijkt het me bij de meeste zeer sterk). Vul het gerust verder aan!Bekijk bijlage 9214
Mijn analyse als ik het zo bekijk:
- Er staan nog 15 Alpha/Bravo plekken open. Verdelen we hier Nas, Overmono, Skrillex, Sugababes, J Hus, Peggy Gou, IDLES en Skrillex over, dan mis je nog 7 Alpha/Bravo namen.
- Daarbij kun je denk ik ook Spiritbox, Barry Can't Swim en Brutalismus 3000 schrijven, al past die laatste twee een spot als Partiboi69 vorig jaar ook wel.
- Veel andere namen zie ik (met mijn beperkte kennis) moeilijk een Bravo laat staan Alpha plek vullen.
- Ik denk daarom dat we nog zeker 1 of 2 namen kunnen verwachten die in de Alpha of Bravo staan.
Leuk overzicht!
Spinvis bravo op zaterdag of zondagochtend zoals Froukje en S10 in het verleden lijkt mij trouwens ook zeer voor de hand liggend

Barry can't swim in de heineken in de avond in het slot waar eerder bijv. fred again stond?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
298
444
Leuk overzicht!
Spinvis bravo op zaterdag of zondagochtend zoals Froukje en S10 in het verleden lijkt mij trouwens ook zeer voor de hand liggend

Barry can't swim in de heineken in de avond in het slot waar eerder bijv. fred again stond?
Op die slot zie ik Overmono ook nog wel staan
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
44
86
Leuk overzicht!
Spinvis bravo op zaterdag of zondagochtend zoals Froukje en S10 in het verleden lijkt mij trouwens ook zeer voor de hand liggend

Barry can't swim in de heineken in de avond in het slot waar eerder bijv. fred again stond?
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Spinvis! Zal dan de zaterdag zijn, want dat staat op zijn site.

Barry Can’t Swim zie ik idd ook zeker in de Heineken staan. Ik vind het lastig inschatten bij die elektronische acts, haha

Edit: David Kushner zal ook wel in de Bravo staan, die heeft meer dan 20(!) miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
740
724
Miles Kane op vrijdag, volgens zijn eigen Instagram-post.

Oef dit gaat echt een hele drukke dag worden merk ik al. QOTSA, Big Thief, Jungle by Night, Bob Vylan, Lander en Adriaan, Model/Actriz, MSPAINT tot nu toe die ik graag wil zien.

Ps. Fat Dog staat er 2x in, maar die spelen op zaterdag volgens mij
 
  • Leuk
Waarderingen: rrr

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.117
2.068
Oef dit gaat echt een hele drukke dag worden merk ik al. QOTSA, Big Thief, Jungle by Night, Bob Vylan, Lander en Adriaan, Model/Actriz, MSPAINT tot nu toe die ik graag wil zien.

Ps. Fat Dog staat er 2x in, maar die spelen op zaterdag volgens mij
Miles Kane staat toch ook op elke buurtbrasserie die we hebben? Die kan je aankomend jaar toch wel weer zien.

Aangepast trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
740
724
Miles Kane staat toch ook op elke buurtbrasserie die we hebben? Die kan je aankomend jaar toch wel weer zien.

Aangepast trouwens.

Ja is ook geen must see ofzo, maar lijkt me leuk eens 'gratis' te checken op Lowlands als het past in het schema :)
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
168
105
Als die vrijdag 16 augustus van QOTSA klopt in hun nieuwsbrief dan wordt het dus vrijdag QOTSA, zaterdag Fred again.. en zondag Goldband.
100% zeker zullen we het wellicht niet weten, maar die 'August 16' in de nieuwsbrief is in ieder geval specifieker dan de '16 - 18 August 2024' op hun website.
Staan er in de nieuwsbrief alleen maar specifieke data @gy0n? :) Als dat het geval is kunnen we denk ik wel uitgaan van QOTSA op de vrijdag
Ja, in de nieuwsbrief staan enkel specifieke data.
Ik heb het even teruggezocht en de data in de mailing voor Rock am Ring en Rock in Park komen overeen met de data waarop ze gespeeld hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken