Dagindeling artiesten Lowlands 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Nog een dagje zelf speculeren. Zou NNO en het popup choir dan achter elkaar staan in de Alpha? Met Inhaler er bij op dezelfde dag hebben we niet echt acts die voor volksverhuizingen richting de Alpha zorgen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat NNO en Popup Choir tegelijk op een dag staan. Tenzij Popup Choir in de Bravo staat.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
402
420
Ik kan me echt niet voorstellen dat NNO en Popup Choir tegelijk op een dag staan. Tenzij Popup Choir in de Bravo staat
Popup choir staat in de alpha. Zie ook de berichtgeving hierover:
Het maakt de zelfbenoemde singfluencers Maarten (dirigent) en Tijmen (gitarist) van Popup Choir niet uit of je een gouden keeltje of een schorre strot hebt, jij gaat zingen! Brul mee met hits van The Weeknd, Goldband en Fleetwood Mac, en studeer samen met Dolly Dots Angela en Angéla ‘Don’t Look Back in Anger’ van Oasis in voor een onvergetelijke meerstemmige vertolking. Zorg dat je op zaterdag met gesmeerde stembanden om 14.00 uur in Alpha staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Ben benieuwd hoe dat is gegaan. Een orkest van speeldatum laten veranderen is doorgaans ... lastig.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Athos

Support act
13 jul 2023
977
1.508
Zondag eerst lekker brak naar de sauna en daarna genieten van de filmmuziek van het NNO. Nu al zin in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken