Dagindeling artiesten Lowlands 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Wunderhorse en Nas op vrijdag volgens hun websites (wel links naar bandsintown maar voor de zaterdag van PKP en APE staat het ook goed en die beginnen ook allebei op vrijdag).

Wunderhorse en Nas op vrijdag volgens hun websites (wel links naar bandsintown maar voor de zaterdag van PKP en APE staat het ook goed en die beginnen ook allebei op vrijdag).
Dat komt volgensmij omdat PP en APE al meteen de dagindeling bekend hebben gemaakt. Bij Lowlands nog even afwachten

Wat comedydata:

Merijn Scholten op vrijdag, om 22.45 om precies te zijn (volgens eigen website).

Sezgin Güleç op zaterdag (eigen website).

David Linszen op zaterdag om 18.30 (eigen Insta).

Alina Sharipova op zondag (eigen Insta).

Laatst bewerkt:
Volgens de website van een festival in Portugal staan ze op 16 augustus daar.

Screenshot_20240629_105000_Chrome.jpg

Volgens hun poster staan ze daar de 14de?

Ik denk dat ze voor deze poster ook de eerste dagen van het festival hebben aangehouden. Want dit Portugese festival begint de 14de.

Derhalve mag mijn post over IDLES op vrijdag genegeerd worden.

Ja ze zetten inderdaad vaak de eerste dag van het festival erop. Toch leuk dat puzzelen, zo kom je nog is op sites van festivals waar je nog niet eerder van gehoord hebt.

Ja ze zetten inderdaad vaak de eerste dag van het festival erop. Toch leuk dat puzzelen, zo kom je nog is op sites van festivals waar je nog niet eerder van gehoord hebt.
klopt, dat zie je ook vaak aan het feit dat je vanaf zo'n datum doorlinkt naar een algemene website. Maar aangezien ze er een speciale tourposter van hadden gemaakt (in een afbeelding) ging ik er even vanuit dat ze de daadwerkelijke datum hadden gepakt.

Wat comedydata:

Merijn Scholten op vrijdag, om 22.45 om precies te zijn (volgens eigen website).

Sezgin Güleç op zaterdag (eigen website).

David Linszen op zaterdag om 18.30 (eigen Insta).

Alina Sharipova op zondag (eigen Insta).
@Joris

Nog een dagje zelf speculeren. Zou NNO en het popup choir dan achter elkaar staan in de Alpha? Met Inhaler er bij op dezelfde dag hebben we niet echt acts die voor volksverhuizingen richting de Alpha zorgen.

Users who are viewing this thread