Rustige dag op werk, dus ik heb op basis van jullie uitstekende speurwerk en het fijne overzicht van
@Joris het onderstaande in elkaar gezet. Afgelopen jaren stonden er steeds 5 artiesten in de Alpha en 5 in de Bravo, los van het nachtprogramma. Ik heb wel Brutalismus 3000 en Barry Can't Swim meegenomen, omdat zij niet aangekondigd zijn bij het nachtprogramma.
De namen bij Alpha/Bravo zijn een gok van mijn kant. De namen bij 'Artiesten waarbij dag onbekend is (Alpha/Bravo)' staan mijns insziens nog zeker op de ontbrekende plekken bij de Bravo/Alpha. Namen die niet voorbij zijn gekomen in dit forum heb ik niet meegenomen, maar ik ben even alle aangekondigde namen tot nu toe doorgegaan in 'Overige mogelijkheden Alpha/Bravo' en denk dat dit alle artiesten zijn die enigszins nog kans maken op een plek in de Bravo (al lijkt het me bij de meeste zeer sterk). Vul het gerust verder aan!
Bekijk bijlage 9214
Mijn analyse als ik het zo bekijk:
- Er staan nog 15 Alpha/Bravo plekken open. Verdelen we hier Nas, Overmono, Skrillex, Sugababes, J Hus, Peggy Gou, IDLES en Skrillex over, dan mis je nog 7 Alpha/Bravo namen.
- Daarbij kun je denk ik ook Spiritbox, Barry Can't Swim en Brutalismus 3000 schrijven, al past die laatste twee een spot als Partiboi69 vorig jaar ook wel.
- Veel andere namen zie ik (met mijn beperkte kennis) moeilijk een Bravo laat staan Alpha plek vullen.
- Ik denk daarom dat we nog zeker 1 of 2 namen kunnen verwachten die in de Alpha of Bravo staan.