Live is Live 2024

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Iemand een idee hoe die golden circle exact werkt?

Bij Alvvays mochten we er gewoon in stappen (zelfs geen controle). Ik veronderstel dat ze op een bepaald uur de switch gewoon maken. Dus aan iedereen die er de rest van het weekend is: bij de eerste bands moet je niet achter de barricade blijven staan.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
882
800
Iemand een idee hoe die golden circle exact werkt?

Bij Alvvays mochten we er gewoon in stappen (zelfs geen controle). Ik veronderstel dat ze op een bepaald uur de switch gewoon maken. Dus aan iedereen die er de rest van het weekend is: bij de eerste bands moet je niet achter de barricade blijven staan.
Dat staat ook duidelijk op de site. Alleen bij de laatste 3 artiesten kan je de golden circle alleen maar betreden met een bandje.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Dat staat ook duidelijk op de site. Alleen bij de laatste 3 artiesten kan je de golden circle alleen maar betreden met een bandje.
Aah dat had ik niet gezien.
Zonde! Ik hoopte Interpol nog van vooraan te kunnen meepikken. Hopelijk genoeg fans aanwezig voor een goede sfeer iets verder op het veld.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Ik heb eigenlijk precies dezelfde afdronk van the National als vorig jaar. Het blijft hartstikke goed, maar je weet eigenlijk ook vooraf al wat ze gaan spelen, dat Matt bij Mr. November het publiek in duikt en dat we met zijn allen VCG zingen ter afsluiten. Dat soort songs eens niet en wat meer deepcuts zou ik echt verfrissend vinden en het voor mij weer richting de vijf sterren recensies brengen.
Voor een vijf sterren recensie zou Berninger een stuk beter moeten zingen. Veel liedjes ontbrak het het aan de magie omdat de warme bariton stem van de plaat gisteren veelal een schorre kraai bleek. Dat was vooral bij de meer ingetogen liedjes een groot manco.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.193
1.218
Eens met de kritieken hier: de stem van Berninger kon bijwijlen beter en de setlist mag wat verrassender, topsongs genoeg.
 

LowerLow

Playlistbediener
25 jun 2022
9
40
Hello all! Unfortunately due to a last minute change we will not be able to attend today :cry:(still hopeful for tomorrow though).
Therefore, I have two tickets that won't be used. If anyone wants them, please DM me. I want nothing for them, just to make someone here happy!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.350
9.078
Wel een enthousiast publiek bij The National!
Viel me echt op. Moet ook zeggen: heb Matt ook nog nooit zo volksmenners en enthousiast geweten. Is echt een heel andere frontman dan pakweg 15 jaar geleden maar ik vind het heerlijk. Die chaos die hij er soms inbrengt hoort echt bij de band.

Ook de meest uptempo set die ik van ze hoorde. Eigenlijk alleen Light Years en I Need My Girl als echte rustpunten (en het begin van About Today maar die brak ook weer heel mooi open). Appartement Story een van de absolute hoogtepunten trouwens. En Tropic Morning News blijft groeien bij mij. Lichtjes underrated nummer en top 10 National.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.188
2.111
Het terrein: perfecte upgrade. Laat ons hopen (ookal staan we hier allemaal gratis) dat het nog lang mag meegaan. Perfecte setting toch!
Ontiegelijk veel vrijwilligers ook bij de barren en polsbandjes. Heb gehoord dat ze het vorig jaar niet goed ging en ze nu dus heel veel extra personeel hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en jarne

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.242
1.787
Enkele indrukken op dag 2

Sheryl Crow was top. Erg goed bij stem, goed ingespeelde band en een resem hits met een hoog 'o juist, dat is ook van haar' gehalte.

Zelfs in de regen blijft Warhaus overeind.

90 minuten Nuttini is dertig minuten te veel Nuttini

Editors was stukken beter dan in het Sportpaleis, vooral omdat Tom Smith er nu duidelijk wel zin in had.

Opvallend veel mensen op dat festival die meer bezig zijn met bier te zuipen en wat te palaveren over hun werk, vakantieplannen en de kinderen dan met de muziek. Wat sta je daar eigenlijk vooraan aan dat podium te doen, als je met uw rug ernaar toe gaat staan zeveren?
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en swissepfan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken