Live is Live 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.073
1.179
Ik vond die bus 36 niet. Ben teruggegaan naar de tramhalte. Daar zeggen ze dat de trams terug gaan rijden, maar voorlopig niet veel van te merken.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.199
2.130
K's Choice eindigt met een nummer dat me doet denken aan het repertoire van Explosions in the Sky. Lekker!
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
267
99
Op vrt nws stond het volgende nieuws van de organisatie van Live is Live over het voorbije driedaagse festival:

Live is Live breekt eigen record: 50.000 bezoekers​

Live is Live klopt af op een recordaantal bezoekers over de drie dagen: meer dan 50.000 festivalbezoekers zakten af naar het Middenvijver-park op Linkeroever. "Het terrein was gevuld met glimlachende gezichten, smullende foodies en uiteraard ook rasechte muziekliefhebbers", zegt de organisatie.
"Het terrein is nog gezelliger met de vijver, er zijn meer kwalitatieve food trucks en de muziek zat steevast goed. Dat is dan ook de formule waar Live is Live resoluut voor gaat: comfort, geen keuzestress, nieuwe en gevestigde acts, goed eten en een magische locatie in het groen."
Na deze geslaagde editie blikt het festival alvast vooruit op de volgende editie: "Blokkeer alvast het weekend van 28 juni 2025 in jullie agenda!"
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.722
3.547
De rustige momenten waren echt schrijnend, wel heerlijke set. Had alleen wel nog eeen nummertje gepast in de tijd.
Ik had er dus echt veel schrik voor. Wanneer ze dat nummer helemaal afbouwen dat het een grote praatgroep zou worden. Niks daarvan, stilte en beleving in mijn buurt. Enkel verder weg hoorde ik wat Duits gepraat, en nee ik had geen oordoppen in dus daar lag het niet aan. Ik ben wel van mijn eerste plaats weggegaan omdat er plots Netflix series besproken werden. Tussen mensen die er volop inzaten gaan staan en heerlijk.

Daarnaast, gossip is het vreemdste dat ik in mijn leven al gezien heb.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.531
1.728
Het publiek bij Mogwai viel me juist alleszins mee, maar dat kan ook komen doordat ik aan de barrier stond. De setlist van Interpol was hartstikke fijn, maar het voelt zeker op zo'n groot podium in de buitenlucht wat routinematig aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken