Alcatraz Open Air 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
736
674
Alsof de festivalbezoeker daar enige rivaliteit in ziet? T'is niet dat de bezoeker van Graspop met afgunst naar Alcatraz kijkt en omgekeerd. (zoals bijvoorbeeld supporters van Club Brugge vs Anderlecht).

Daarnaast zie ik niet in hoe Alcatraz Graspop zou pesten met dit weekend hun timetable te droppen. Geen enkele festivalbezoeker zal zoiets hebben van "damn. Da's wel hard om nu te droppen, net tijdens GMM"

america burn GIF
Alcatraz zijn West-Vlaamse boeren, Graspop kampioen!
 
  • Haha
Waarderingen: johanra en jonasvh

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.767
4.856
Shit, Dokken zegt de hele tour af. Was toch wrl 1 vd bands waar ik naar uit keek, unieke boeking:
Rip @Koekdoos en @InsaniTiny
Verklaart wel waarom we nog geen tijdschema kregen
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: InsaniTiny en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.078
8.198
Rip @Koekdoos en @InsaniTiny
Verklaart wel waarom we nog geen tijdschema kregen

Enorm jammer, maar wel in de lijn der verwachting qua dit type bands die ik nog niet heb gezien, de teller staat op 4x (Dokken en Joe Lynn Turner beide 2x nu).

Ik lees wel dat ze proberen in 2025 het goed te maken, dus daar hoop ik dan maar op dat ze een nieuwe deal met Alcatraz (of Graspop) kunnen regelen!

Na de modder-editie van gisteren op Graspop ben ik echter onverwoestbaar geworden en heb ik alsnog enorm zin in Alcatraz!
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
35
43
Wat mij betreft.. Dit is uitstekend nieuws!! We kunnen opnieuw hopen op Soulfly die donderdag in Luik is en tot zondag niets heeft.
Het ongeluk van één persoon kan het geluk van anderen zijn. 😁
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
348
298
Unleash the Archers is op dat moment ook in de buurt. Die zou ik graag terug zien op Alcatraz. Hun laatste CD is weer zeer goed (mijn smaak).

Edit : helaas , op zaterdag spelen ze al in de UK.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.595
7.593
Ik hoop (en verwacht) dat @theblackmadness goed zit met zijn gok. Stake heeft zichzelf bij de Belgische festivals aangeboden, omdat hun gitarist onverwacht afscheid gaat nemen einde van het jaar. Stake speelt in het najaar ook 2x in Kortrijk en dat concert is nog niet uitverkocht. Vandaar de vertraging met het tijdschema.

Denk ik.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
576
784
Stake stond er natuurlijk vorig jaar al (en 2021), maar bij de zoektocht naar vervangers vermoed ik dat ze gewoon blij zijn een vervanger te hebben. Zou wel sneu zijn voor de liefhebbers hierboven. Het is mijn genre niet (wel van plan om mee te pikken vanop afstand), maar Stake zou wel wat breken met Dokken :/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.419
Enorm jammer, maar wel in de lijn der verwachting qua dit type bands die ik nog niet heb gezien, de teller staat op 4x (Dokken en Joe Lynn Turner beide 2x nu).

Ik lees wel dat ze proberen in 2025 het goed te maken, dus daar hoop ik dan maar op dat ze een nieuwe deal met Alcatraz (of Graspop) kunnen regelen!

Na de modder-editie van gisteren op Graspop ben ik echter onverwoestbaar geworden en heb ik alsnog enorm zin in Alcatraz!
Lekker man! Je bent Super Saiyan geworden. Maar wel enorm lullig voor je. De dikke worst wordt je steeds afgepakt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.078
8.198
Lekker man! Je bent Super Saiyan geworden. Maar wel enorm lullig voor je. De dikke worst wordt je steeds afgepakt.

Volgend jaar een nieuwe kans, en dan is Night Ranger ook wel weer in de running hopelijk. En ook wat @xydroh in de tussentijd heeft getypt heb ik er vertrouwen in dat er wel weer wat moois komt.

Vervanging voor Dokken in een vergelijkbaar straatje is misschien lastig, maar toch nog anderhalve maand… Aan “makkelijke” vervanging in eenzelfde richting zit ik te denken aan Vandenberg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken