Alcatraz Open Air 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Volgend jaar een nieuwe kans, en dan is Night Ranger ook wel weer in de running hopelijk. En ook wat @xydroh in de tussentijd heeft getypt heb ik er vertrouwen in dat er wel weer wat moois komt.

Vervanging voor Dokken in een vergelijkbaar straatje is misschien lastig, maar toch nog anderhalve maand… Aan “makkelijke” vervanging in eenzelfde richting zit ik te denken aan Vandenberg.
Denk dat we dan eerder aan evil invaders moeten denken. Is zowat de huisband aan het worden om telkens te depaneren
 

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
44
30
Zou de metal markt donderdag ook al open zijn. Voor wa alcatraz merchandise aan te schaffen . Zou graag vroeg en relaxed naar daar gaan donderdag en dan evt da marktje meepikken.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Zou de metal markt donderdag ook al open zijn. Voor wa alcatraz merchandise aan te schaffen . Zou graag vroeg en relaxed naar daar gaan donderdag en dan evt da marktje meepikken.
Ik denk festivalmerch wel, maar de andere standjes niet. Al kan ik het me niet 100% herrineren.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Zie dat het grondplan ook online staat. Er is niets aangepast.
Edit, ook geen extra ruimte voor meer toiletten aan El Predisio, wat het ene grote pijnpunt zal blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
De vrijdag en zaterdag VIP tickets zijn trouwens ook al uitverkocht naast de combi VIP die al even uitverkocht was.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Spiritbox een plaatsje opgeschoven en nog een gat momenteel. Wel beter dat spiritbox en fleddy melculy niet meer samen vallen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

stengels

Playlistbediener
19 okt 2022
27
70
Mijn vrijdag planning is zoals verwacht nogal een clash-fest, maar andere dagen ziet het er goed uit. Jammer nog steeds van het afzeggen van Dokken, benieuwd wat de organisatie uit de hoge hoed gaat toveren.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ik ben echt effe gigantisch aan het balen! Er zitten best wat clashes die ik helemaal niet had zien aankomen.
Wat hebben ze die zondagavond ontzettend hard verpest. Wie zet er Mayhem tussen DT en Opeth waardoor je clashes krijgt met zowel Clutch en Baroness en dan 2,5u niks interessant. Leek me een prachtig festivaleinde te worden, nu gaat het vechten om wakker te blijven voor Opeth en er dan weer proberen ingeraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Zou me verbazen want er gaan wel degelijk veranderingen aan het terrein gebeuren
Ik zie enkel La Hacienda erbij naast de swamp, whatever it may be. Kunnen ook veranderingen zijn die niet op de kaart zichtbaar zijn.
Vip lijkt ook iets te zijn aangepast, al kan die hetzelfde zijn en ze enkel de ingang aangeven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Spiritbox een plaatsje opgeschoven en nog een gat momenteel. Wel beter dat spiritbox en fleddy melculy niet meer samen vallen

Spiritbox stond al wel boven Dokken op de poster, dus weet niet of die daadwerkelijk een plek zijn opgeschoven?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken