Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Jammer dat ze geen Desperados aanbieden. Valt net als dit Birra Moretti pils onder Heineken dus had prima gekund. Nu moet ik alsnog sjouwen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian en copieright

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
231
169
Jammer dat ze geen Brand aanbieden; valt ook onder hetzelfde concern en veel lekkerder van heinnekken.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.302
Als ze dezelfde winstmarges hanteren als op andere biersoorten, ben je er met 17 euro nog niet ben ik bang....
Flessie Westvleteren bij de slijterij is 5 euro. Da's toch wel een beetje vergelijkbaar met een speciaalbiertje van 2.5/3 euro voor 7.5/8 euro?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Flessie Westvleteren bij de slijterij is 5 euro. Da's toch wel een beetje vergelijkbaar met een speciaalbiertje van 2.5/3 euro voor 7.5/8 euro?
Sterker nog, tegenwoordig gewoon 3,99 bij de Gall & Gall :) In ieder geval de blond (6) .
De 12 is een eurotje duurder idd
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Dat is dan toch één van de weinige dingen in het leven die goedkoper worden. Minder exclusief nu dan blijkbaar.
Is niet echt voor hier op dit forum, maar de monniken verkopen het tegenwoordig aan geselecteerde winkels om handel op marktplaat tegen te gaan.
Voorheem moest je het specifiek per krat ophalen op locatie (DE SINT-SIXTUSABDIJ) , maar omdat het voor hoge prijs verhandelt werd zijn ze het breed gaan aanbieden. De enige reden waarom ze het bier brouwen is om zichzelf te kunnen onderhouden, en ze hoeven er geen geld aan te verdienen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Is niet echt voor hier op dit forum, maar de monniken verkopen het tegenwoordig aan geselecteerde winkels om handel op marktplaat tegen te gaan.
Voorheem moest je het specifiek per krat ophalen op locatie (DE SINT-SIXTUSABDIJ) , maar omdat het voor hoge prijs verhandelt werd zijn ze het breed gaan aanbieden. De enige reden waarom ze het bier brouwen is om zichzelf te kunnen onderhouden, en ze hoeven er geen geld aan te verdienen.
Ja dat had ik ook begrepen, dat het breder verkrijgbaar was. Mijn schoonvader had vlak daarvoor nog een setje voor me meegenomen uit dat klooster ;-)

In een Nijmeegs speciaalbierencafe kost een Westvleteren op dit moment 16,50 zag ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
231
169
Ja dat had ik ook begrepen, dat het breder verkrijgbaar was. Mijn schoonvader had vlak daarvoor nog een setje voor me meegenomen uit dat klooster ;-)

In een Nijmeegs speciaalbierencafe kost een Westvleteren op dit moment 16,50 zag ik.
Dat zijn geen leuke prijzen meer. Gelukkig heb ik nog een selectie Westvleteren in de kelder staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken