Down The Rabbit Hole 2024

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
66
7
Veel plezier allen, ik hoor graag een update over hoe de campercamping berijdbaar is (of dus niet) want ik denk echt dat ik finaal weg ga zakken als we morgen arriveren. Tot dan!
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
23
13
Wij gaan ook morgenochtend ivm werk. Ik zit nog over de schoenenkeuze te twijfelen dus hoor graag hoe nat het daar allemaal is 😬
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
128
160
Weet iemand hoe het zit met de BBQ vanavond? Als ik het goed begrijp moet je zelf je (vega)vlees meenemen. Moet je dat dan ook zelf bakken, of wordt dat voor je gedaan? Hoe krijg je dan je eigen vlees weer te eten?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.178
Weet iemand hoe het zit met de BBQ vanavond? Als ik het goed begrijp moet je zelf je (vega)vlees meenemen. Moet je dat dan ook zelf bakken, of wordt dat voor je gedaan? Hoe krijg je dan je eigen vlees weer te eten?
Gewoon zelf d'r op etteren en zelf er af halen. Kolen worden door de kolenman gedaan
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

BravoWhiskeyAlfa

Playlistbediener
29 apr 2024
7
3
Weet iemand hoe het zit met de BBQ vanavond? Als ik het goed begrijp moet je zelf je (vega)vlees meenemen. Moet je dat dan ook zelf bakken, of wordt dat voor je gedaan? Hoe krijg je dan je eigen vlees weer te eten?
Twee jaar geleden stonden er een aantal grote (!) barbecues rond het strandje bij het meer, hier kon je dan zelf op bakken wat je had meegenomen, of het barbecue pakket dat je daar koopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.869
2.529
Weet iemand hoe het zit met de BBQ vanavond? Als ik het goed begrijp moet je zelf je (vega)vlees meenemen. Moet je dat dan ook zelf bakken, of wordt dat voor je gedaan? Hoe krijg je dan je eigen vlees weer te eten?
Bij de supermarkt op de camping kun je ook een pakket halen. Het is zelf bakken op een BBQ die klaarstaat op het strand waarschijnlijk.

Edit: ter illustratie:

49A0989-1024x683.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
20
33
Die dag die je wist dat zou komen, let's go!!!!!

Mijn tas zit vol, er kan geen extra trui (of een paar regenlaarzen) bij, dus ik duim dat het weer een beetje mee valt dit weekend.

Geniet ervan iedereen!! Ik hoop jullie allemaal te horen schreeuwen bij LCD Soundsystem, die stem vind je maandag wel weer terug🎉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken