Taylor Swift

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jos
  • Startdatum Startdatum
Praktisch gezien is het gewoon niet te doen om 70.000 kaarten op naam checken in zo'n korte tijdspanne. Het is geen festival, waar de bezoekers over meerdere dagen verspreid aankomen. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat de namen gecheckt gaan worden.

Wat een fantastische show :love::love: Superlatieven tekort, dit was echt heel vet. In London ook geen id-check trouwens. Ben benieuwd of dat in A'dam wel zo gaat zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Vusjke88
In de uk en Stockholm is de lead booker policy vervallen, maar in ams blijkbaar niet. In Parijs was het ook lead booker policy. Iemand ervaring mee? Mijn vader (hoofdboeker) kan zeker niet komen :s

Bizar streng joh.

Ik zou even contact opnemen; als de lead booker echt niet kan en dit is aantoonbaar familie (je vader notabene...) dan moeten ze die naam wijzigen.

Ticketmaster mailt net dat er in de ArenA wel legitimatieplicht is voor de hoofdboeker. Kregen mensen die in andere landen gingen die info ook? Of gaan ze dit hier nu echt hanteren?

Ik kreeg net van Ticketcorner dezelfde mail voor Zürich volgende week. En dat je echt allemaal samen tegelijk naar binnen moet, en anders de tickets (betalend) van naam moet laten veranderen.

Ik kreeg net van Ticketcorner dezelfde mail voor Zürich volgende week. En dat je echt allemaal samen tegelijk naar binnen moet, en anders de tickets (betalend) van naam moet laten veranderen.
Die laatste optie staat niet in de NL mail (of ik lees eroverheen).

Controleren op ID zal hoogstwaarschijnlijk steekproefsgewijs gaan, als het al gecontroleerd gaat worden. Heb laatst de docu 'The Final: Attack on Wembley' gekeken, mag hopen dat er geen Nederlandse variant van gaat komen ;) Ik maak me vooral zorgen om de gezondheid van de (jonge) fans. Hopelijk denkt iedereen een beetje op elkaar, want chaos gaat het zeker worden.

Wij gaan woensdag 17 juli in Gelsenkirchen. We zijn een beetje aan het kijken hoe laat we weg moeten, o.a voor verlof met werk

Heeft iemand al een tijdschema gezien? Of weet iemand bijvoorbeeld of Paramore overal om hetzelfde tijdschema begint?

Wij gaan woensdag 17 juli in Gelsenkirchen. We zijn een beetje aan het kijken hoe laat we weg moeten, o.a voor verlof met werk

Heeft iemand al een tijdschema gezien? Of weet iemand bijvoorbeeld of Paramore overal om hetzelfde tijdschema begint?
IMG_1190.png
Volgens de promotor zou Paramore om kwart na 6 starten volgens wat ze gisteren online gegooid hebben

en beetje aan het kijken hoe laat we weg moeten, o.a voor verlof met werk

Volgens de promotor zou Paramore om kwart na 6 starten volgens wat ze gisteren online gegooid hebben
Begintijd is afhankelijk van de vergunning van de locatie, in Londen begon de show op zondag bijvoorbeeld een uur eerder dan op vrijdag en zaterdag.

Paramore speelt 45 minuten, tussen Paramore en Taylor zit net iets korter dan een half uur. Taylor speelt net iets korter dan 3.5 uur. Dat zou betekenen dat de show dus gepland is kort voor 23:00 afgelopen te zijn.

• Leuk
Waarderingen: daily
Ticketmaster mailt net dat er in de ArenA wel legitimatieplicht is voor de hoofdboeker. Kregen mensen die in andere landen gingen die info ook? Of gaan ze dit hier nu echt hanteren?
Ze hebben het tot nu toe vandaag al toegepast voor de mensen die deze ochtend al de rij in wouden voor staanplaatsen en de vip wachtrij. Een email en kopie van de identiteitskaart accepteren ze tot nu toe ook wel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Heb net ook id moeten laten zien.

Edit: Misschien handig om te laten weten dat dat was op het moment dat ik de rij in ging, dus niet bij de "echte" kaartcontrole.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Thieske en Timmetje
IMG-20240704-WA0021.jpg

We here. 😇😇

Heb net ook id moeten laten zien.

Edit: Misschien handig om te laten weten dat dat was op het moment dat ik de rij in ging, dus niet bij de "echte" kaartcontrole.

Geen ID controle rond 18:00.

Was echt belachelijk goed overigens!

• Leuk
Waarderingen: daily
Blijft toch een dystopisch beeld zo'n arena haha. Van wat ik lees was het precies wat je kon verwachten: steengoed maar wel zo voorgekauwd dat er weinig spontaniteit meer overblijft? Enfin, dat is bij geen enkele show van dit formaat denk ik (wellicht bij Bruce wel)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread