Taylor Swift

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.620
1.906
Dat uiteraard niet, veiligheid boven alles! Wat ik bedoel is dat ik het zielig vind voor de mensen die daar misschien al waren vanuit weet ik veel welke uithoek dan ook en zich daar al een jaar op verheugd hadden
Mijn zusje is er inderdaad goed ziek van, maar als dit de dreiging is natuurlijk de enige terechte beslissing.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.349
3.373
Ik ben hier met een mega Swiftie die vandaag haar dertigste verjaardag ging vieren met dit concert, complete desillusie hier. Begrijpelijke beslissing uiteraard als ik lees hoe concreet de dreiging was, maar maakt het natuurlijk niet minder teleurstellend... Vandaag lopen we de stad in alsof het concert gewoon doorgaat.
 

micham

Playlistbediener
27 dec 2023
28
46
Ik ben op vakantie in Wenen, toevallig net tijdens de Taylor Swift concerten. mijn hostel zit helemaal vol met teleurgestelde Nieuw-Zeelanders die 20 uur hebben gevlogen om haar te zien:( stomme situatie
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.212
7.137
  • Wow
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.699
5.193
Hoorde het net op de radio; je moet er niet aan denken wat had kunnen gebeuren..
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.120
503
Triest, in welke wereld leven we??Gelukkig geen slachtoffers maar helaas wel veel teleurgestelde fans.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.105
6.572
Heb wel vaak gedacht dat al die duizenden mensen die buiten stonden te wachten, zowel in Amsterdam als Warschau, in de wachtrij om binnen te kunnen een perfect doelwit zouden zijn voor zoiets. Eens je binnen bent, is het allemaal wel heel erg goed geregeld. Bij Warschau bv. meerdere keren bag controle etc, politie aanwezig. Maar buiten de grenzen van de uitgangen.. Doodjammer voor al die fans zeg, maar wel uiteraard correct.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.349
3.373
Ik heb via via een code kunnen fixen voor de AXS waiting list, maar sinds deze namiddag staat daar een melding dat de online verkoop al is stopgezet. Best bizar zo meer dan een week van tevoren. Geen idee hoe het zit op Ticketmaster.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.349
3.373
Ondertussen terug van Wenen, mooie tijd gehad ondanks de anticlimax. De Swiftie invasie was heel erg merkbaar in de stad met veel zangmomenten en ontelbaar veel friendship bracelets. De stad zelf heeft het ook wel goed aangepakt met een hoop gratis musea, activiteiten, goodies etc op vertoon van je ticket.

Ik vind het wel bizar dat Taylor Swift zelf nog niets van statement heeft gepost. Normaal zit die daar direct op maar nu niet meer dan een repost van de promotor. Beetje zuur, al heb ik daardoor ook nog wel zo'n miniem sprankje hoop dat het zo lang duurt omdat ze nog 'iets' proberen regelen ter compensatie.
 

Conan

Nieuw lid
8 mrt 2023
4
2
Hallo,

Ik heb nog twee tickets te koop voor aankomende zaterdag 17augustus in Wembley. Het zijn ‘front standing left’ plaatsen. Normaal zou ik ze doorverkopen via de app van AXS, maar deze functie is niet meer beschikbaar. De ‘transfer’ functie is wel nog beschikbaar. De prijs is uiteraard gewoon de aankoopprijs (414,67 euro voor beide tickets). Laat gerust iets weten!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.105
6.572
Ik vind het wel bizar dat Taylor Swift zelf nog niets van statement heeft gepost. Normaal zit die daar direct op maar nu niet meer dan een repost van de promotor. Beetje zuur, al heb ik daardoor ook nog wel zo'n miniem sprankje hoop dat het zo lang duurt omdat ze nog 'iets' proberen regelen ter compensatie.
Heb wat dingen zien passeren dat dat mogelijks een averechts effect zou kunnen hebben met terreurdreiging / advies van terreurcel om dat niet te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken