Taylor Swift

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
676
776
Wat was vooral het probleem? Dat ie al vol stond, of dat het lang duurde? Welke parking stond je? Ik ga vanavond, dus hopelijk kan ik me er dan nog op aanpassen.
Wij stonden bij een onofficiële parking achter kfc/burger king vlakbij het stadion, €10 contant betalen. We zaten in ongeveer een half uur op de snelweg.
We hebben eerst nog wel wat in de arena gegeten en gedronken en de parkeerplaats was toen al meer dan half leeg toen we er kwamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
30
17
Wat was vooral het probleem? Dat ie al vol stond, of dat het lang duurde? Welke parking stond je? Ik ga vanavond, dus hopelijk kan ik me er dan nog op aanpassen.
Bij het aankomen was er plaats genoeg. Maar het duurde extreem lang voor we van de parking geraakten. Wij stonden op parking Sport Paradies. We waren rond 23u20 weer op de parking. Uiteindeiljk de parking kunnen afrijden rond 01u00.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.655
651
Thanks voor de info. Op basis van de reacties heb ik het gevoel dat ik het beste naar de KFC/Burger King parkeerplaats kan. Klein stukkie lopen prefereer ik boven lang wachten om van de parkeerplek af te komen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
676
776
Thanks voor de info. Op basis van de reacties heb ik het gevoel dat ik het beste naar de KFC/Burger King parkeerplaats kan. Klein stukkie lopen prefereer ik boven lang wachten om van de parkeerplek af te komen.
Als je van de parkeerplaats waar wij stonden gebruik maakt, moet je bij het wegrijden via de achterkant/parkeerplaats van een sushirestaurant/hotel Arena wegrijden, dan ben je sneller op de doorgaande weg ri snelweg.
Dus niet via de weg hoe je gekomen bent.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Om het parkeren maar vast te hebben gehad:
Er moeten 60.000 mensen dat stadion uit, dus het is nou gewoon eenmaal druk. Als ik het vergelijk met concerten bij de Arena of bijvoorbeeld Bruce vorig jaar in landgraaf vond ik dit alles meevallen. Wij stonden parking C1 (sector 2). 10 euro betaald, wat ook nog eens een redelijke prijs is.
Denk dat wij kwart voor 5 op de parking waren en het geluk hadden dat we redelijk dichtbij de ingang (tevens de uitgang) van de parking konden parkeren.
Voor ons was de struggle vooral om van onze uitgang (west 1) terug naar de parking te komen (die was meer aan de noordoost kant van het stadion)
Dit duurde van 23:00 (einde show) tot 23:40. Toen we eenmaal bij de auto waren, waren we om 24:00 al op de snelweg, dus dat ging echt vlot.

Trouwens ook aangenaam: het eten buiten het stadion (binnen niets besteld) is gewoon super betaalbaar!

Dan nu het echte belangrijke, gisteren ook dus naar Taylor geweest!
Wat een show!
Zo gelikt, in de positieve zin van het woord. Alles klopt gewoon, ik kan ook best begrijpen dat mensen vaker dan één keer naar deze show willen.
Ik moet zeggen dat 3,5 uur voor één show wel echt een uitdaging is en ik persoonlijk dan ook wel even blij was met het 'rustigere' evermore/folklore blokje. Ook gewoon goede muziek natuurlijk.
Het reputation stuk is voor mij wel het hoogtepunt van de show, terwijl ik die muziek eigenlijk zelden tot nooit luister, maar het heeft wel een hoog gangster gehalte, ook dat weer in de positieve zin van het woord.

Ik kan er nog veel over zeggen, maar het was gewoon erg goed en geweldig. Dikke 9 voor mij! En ik vind alle meisjes die de dag van hun leven hebben en zich helemaal opdossen en vriendschapsbandjes meenemen ook wel aandoenlijk eigenlijk.


Alleen paramore was voor mij als voorprogramma misschien toch iets minder dan verwacht. Toch wat vlakjes ofzo, terwijl ik het wel fijne muziek vindt en ze echt zeker een geweldige stem heeft!
 

bamsam

Playlistbediener
4 jun 2024
8
1
Morgen ook aanwezig! Mooi om de enthousiaste verhalen overal al te lezen. In de EVENTIM app kan ik nog steeds geen qr-code terugvinden van onze tickets, kwamen deze bij jullie ook erg last minute in de app?
 

seabs

Nieuw lid
24 jun 2023
4
3
Morgen ook aanwezig! Mooi om de enthousiaste verhalen overal al te lezen. In de EVENTIM app kan ik nog steeds geen qr-code terugvinden van onze tickets, kwamen deze bij jullie ook erg last minute in de app?
Bij mij zijn de QR-codes nu zichtbaar (voor morgen). Vanmiddag was dat nog niet het geval.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.559
4.647
Alsof het aan Duitsland als concertland ligt, jeetje. Ik heb bij Werchter na Harry Styles ook twee uur stilgestaan. Misschien het onderscheid stadionconcert maken, dan het onderscheid in landen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.073
6.831
In Amsterdam hebben we ook echt lang vastgestaan op de parking. En vervolgens op de weg omdat de verkeersregelaars wat vast stonden. Die kans loop je nou eenmaal met zulke grote concerten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.296
2.627
Alsof het aan Duitsland als concertland ligt, jeetje. Ik heb bij Werchter na Harry Styles ook twee uur stilgestaan. Misschien het onderscheid stadionconcert maken, dan het onderscheid in landen.
In Amsterdam sta ik nooit langer dan een uur vast. Duitsland is het altijd raak bij mij. Maar goed ik was ook niet te spreken over de controle en de rijen naar de ingang. Veel bezoekers wisten niet waar ze naar toe moesren
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.655
651
Ik heb bewust de laatste 3 nummers geskipped, toen was ik in no-time weg zonder problemen.
Ergens zonde want het was een topshow, maar anderzijds wel lekker snel weg zonder frustraties.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.296
2.627
Ik heb bewust de laatste 3 nummers geskipped, toen was ik in no-time weg zonder problemen.
Ergens zonde want het was een topshow, maar anderzijds wel lekker snel weg zonder frustraties.
Ja klopt. Wederom een top show.

Ik heb haar drie keer mogen zien en vond de show in Schotland het beste vervolgens die in Gelsenkirchen en dan die in Amsterdam.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.559
4.647
In Amsterdam sta ik nooit langer dan een uur vast. Duitsland is het altijd raak bij mij. Maar goed ik was ook niet te spreken over de controle en de rijen naar de ingang. Veel bezoekers wisten niet waar ze naar toe moesren
Wellicht ligt dat eraan omdat ik met name kleinere concerten bezoek dan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.073
6.831
Ja klopt. Wederom een top show.

Ik heb haar drie keer mogen zien en vond de show in Schotland het beste vervolgens die in Gelsenkirchen en dan die in Amsterdam.
In hoe verre verschilden de shows (op de akoestische nummers) van elkaar? Wat maakte de ene show beter dan de ander? Ik dacht dat de show op de twee akoestische songs na elke dag hetzelfde zijn. Zit super strak in elkaar, er lijkt weinig ruimte voor spontaniteit. Maar dat valt dus wat mee?

Ik denk sowieso dat hoe dan de kans groot is dat de eerste keer dat je de show meemaakt de beste keer is. Dan is alles nog nieuw en overdonderend.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.613
5.043
In hoe verre verschilden de shows (op de akoestische nummers) van elkaar? Wat maakte de ene show beter dan de ander? Ik dacht dat de show op de twee akoestische songs na elke dag hetzelfde zijn. Zit super strak in elkaar, er lijkt weinig ruimte voor spontaniteit. Maar dat valt dus wat mee?

Ik denk sowieso dat hoe dan de kans groot is dat de eerste keer dat je de show meemaakt de beste keer is. Dan is alles nog nieuw en overdonderend.
Het idee van er ver voor reizen en in een vreemde stad zijn, maakt het natuurlijk ook al snel specialer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.282
1.072
Wij stonden bij een onofficiële parking achter kfc/burger king vlakbij het stadion, €10 contant betalen. We zaten in ongeveer een half uur op de snelweg.
We hebben eerst nog wel wat in de arena gegeten en gedronken en de parkeerplaats was toen al meer dan half leeg toen we er kwamen.
gewoon oprijden? ga dit mogelijk vrijdag doen...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
676
776
gewoon oprijden? ga dit mogelijk vrijdag doen...
Wij werden er door parkeerwachters heen geleid.
Miss kun je ook wel op de parkeerplaats van hotel arena de auto neerzetten... hierbij is ook n sushi restaurant, via deze parkeerplaats werden wij naar de grote weg geleid ri snelweg
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.282
1.072
Wij werden er door parkeerwachters heen geleid.
Miss kun je ook wel op de parkeerplaats van hotel arena de auto neerzetten... hierbij is ook n sushi restaurant, via deze parkeerplaats werden wij naar de grote weg geleid ri snelweg
Okidoki
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken