Taylor Swift

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
19
11
Het was echt heeeel tof!! We hadden front standing maar joh wat een ruimte in dat vak!! We zagen alles perfect en dat terwijl we gewoon naar het toilet konden of drinken halen zonder problemen. Echt perfecte toevoeging voor deze toch al vette avond 😃🫶🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.275
2.608
Na de show in Schotland gisteren ook de show in Amsterdam mogen bezoeken. Deze keer niet staand vooraan maar op zitplekjes verder omhoog. Top plekjes en leuk om zo van boven het podium te zien.

Plus puntjes:
* Leuk dat Taylor veel stukken in het Nederlands spreekt en hierdoor de show toch erg persoonlijk maakt.
* Het geklap en geschreeuw bij Champagne Problems was gisteren volgens mij een nieuw record? 😂 Dat bleef minuten doorgaan…
* Surprise Songs waren echt van de beginjaren van Taylor.
* De zwarte blokkades aan het dak zijn geweldig! In Schotland miste ik soms de lichtjes en lamp effecten deze waren deze keer veel beter te zien. Super leuk al die lichtjes! Echt fijn dat dit mogelijk is in de arena.
* Weer een top show! Voor mij persoonlijk het beste wat ik ooit live heb gezien.

Minpuntjes:
* Jammer van het vuurwerk dat was toch wel erg minimalistisch nu het dak dicht was. Maar ja het is een of het ander.
* Toch geen Reputation Taylor’s Version aankondiging. Was er al niet vanuit gegaan veel fans wel.
* Amerikaanse Taylor Swift fans zullen niet mijn soort mensen worden. Vaak asociaal, luidruchtig en arrogant. Of ik ben de goede nog niet tegengekomen.
* they call it Karma omdat ik misschien drie keer naar Taylor mag gaan. Maar ook deze keer werkte mijn licht bandje niet toen we naar buiten liepen en bij de rest wel😂.


Ondanks dat ik flink wat concerten heb bezocht nog nooit eentje in de arena. Inderdaad een flinke galmbak daarentegen wel erg goed geregeld logistiek en met eten en drinken. Complimenten voor de organisatie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.839
6.576
Bedankt dat je naar Taylor Swift | The Eras Tour bent gekomen in Amsterdam!
Gebruik code AMSTERDAM15 de komende 48 uur (tot en met maandag 8 juli 2024 23:59 uur) voor
15% korting op producten van Taylor Swift | The Eras Tour Collection, zolang de voorraad strekt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.275
2.608
Bedankt dat je naar Taylor Swift | The Eras Tour bent gekomen in Amsterdam!
Gebruik code AMSTERDAM15 de komende 48 uur (tot en met maandag 8 juli 2024 23:59 uur) voor
15% korting op producten van Taylor Swift | The Eras Tour Collection, zolang de voorraad strekt.
fijn dat je deze deelt ! Ik zag hem ook zojuist. Doen ze toch weer slim daar bij Taylor Nation.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.307
886
Bedankt dat je naar Taylor Swift | The Eras Tour bent gekomen in Amsterdam!
Gebruik code AMSTERDAM15 de komende 48 uur (tot en met maandag 8 juli 2024 23:59 uur) voor
15% korting op producten van Taylor Swift | The Eras Tour Collection, zolang de voorraad strekt.

Wat is het bestel linkje?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken