Taylor Swift

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.295
875
Voor mensen die naar eerdere ts shows zijn geweest en/of naar Amsterdam gaan..

Wanneer kwamen de tickets beschikbaar via tm? Hebben jullie ze kunnen doorsturen via de app?
Mijn tickets voor Liverpool (as. zaterdag) kwamen een week geleden beschikbaar. Toen kwam ook de doorstuurfunctie beschikbaar.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
 

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
18
10
Ahw ik ontdek dit topic nu!
Ik ga de donderdag naar Swift in Amsterdam. Golden circle 😊😊
We hadden wel een beetje connecties qua ticket (ben geen mega swiftie, meer gevalletje fomo), dus hoop dat ik genoeg kan mee gillen en zingen daar in die eerste rijen 😆😆

Wel haar nieuwe album een paar keer geluisterd, lekker tijdens het poetsen ghehe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.262
2.591
Zojuist terug van de Edinburgh show. Ik heb hier geen woorden voor. Wel/ geen Taylor Swift fan je wilt dit absoluut niet missen. En die vijf sterren recensies van alle media zijn zeker terecht.

Niet uit te leggen in woorden en beelden hoe gaaf deze show is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Ben erg benieuwd na alle lovende reacties op het wereld wijde net, nog een maandje wachten. Hoop op Cornelia Street of Better Than Revenge als surprise song.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Lauketib

Playlistbediener
10 jul 2023
17
3
Tickets voor Amsterdam zijn nu beschikbaar in de app. Ik heb vier tickets, ben de hoofdboeker maar wil zelf niet naar binnen. Iemand een idee of ik al mijn 4 tickets kan doorsturen naar iemand anders via de app? Zal zelf wel aanwezig zijn (chauffeur...)
 

TMS98

Playlistbediener
29 jan 2024
33
37
Tickets voor Amsterdam zijn nu beschikbaar in de app. Ik heb vier tickets, ben de hoofdboeker maar wil zelf niet naar binnen. Iemand een idee of ik al mijn 4 tickets kan doorsturen naar iemand anders via de app? Zal zelf wel aanwezig zijn (chauffeur...)
Je kan ze gewoon doorsturen via de app. Volgens de site zou je zelf aanwezig moeten zijn met je identiteitskaart, maar van wat ik heb gehoord is dat deze tour op nog geen enkele locatie gechecked (is wel horen zeggen dus kan fout zijn)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.262
2.591
Je kan ze gewoon doorsturen via de app. Volgens de site zou je zelf aanwezig moeten zijn met je identiteitskaart, maar van wat ik heb gehoord is dat deze tour op nog geen enkele locatie gechecked (is wel horen zeggen dus kan fout zijn)
In Edinburgh werd paspoort niet gecontroleerd
 

LanderV

Campingartiest
8 dec 2022
52
29
Hey allemaal

Ik ga 4 juli naar Taylor in Amsterdam, en ik zou vanuit België komen met de auto en dezelfde avond nog terugrijden. Hebben jullie tips qua parkeerplekken die in de buurt zijn en waarbij het geen drama zal zijn om er van weg te geraken achteraf?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lauketib

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
34
38
Hey allemaal

Ik ga 4 juli naar Taylor in Amsterdam, en ik zou vanuit België komen met de auto en dezelfde avond nog terugrijden. Hebben jullie tips qua parkeerplekken die in de buurt zijn en waarbij het geen drama zal zijn om er van weg te geraken achteraf?
Ik parkeer bijna altijd bij P-Dome. Het is wel een relatief dure parkeergarage, maar ruim, makkelijk in- en uitrijden en direct bij de Ziggo Dome en ArenA. Nooit problemen gehad en binnen no-time weer op de snelweg, in tegenstelling tot P-1 ArenA…
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Vusjke88 en LanderV

LanderV

Campingartiest
8 dec 2022
52
29
Ik parkeer bijna altijd bij P-Dome. Het is wel een relatief dure parkeergarage, maar ruim, makkelijk in- en uitrijden en direct bij de Ziggo Dome en ArenA. Nooit problemen gehad en binnen no-time weer op de snelweg, in tegenstelling tot P-1 ArenA…
P-1 is moeilijker om uit weg te geraken dan? En wat met die P-10?
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
277
356
In de uk en Stockholm is de lead booker policy vervallen, maar in ams blijkbaar niet. In Parijs was het ook lead booker policy. Iemand ervaring mee? Mijn vader (hoofdboeker) kan zeker niet komen :sIMG_0318.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken