Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat uiteraard niet, veiligheid boven alles! Wat ik bedoel is dat ik het zielig vind voor de mensen die daar misschien al waren vanuit weet ik veel welke uithoek dan ook en zich daar al een jaar op verheugd hadden
Dat uiteraard niet, veiligheid boven alles! Wat ik bedoel is dat ik het zielig vind voor de mensen die daar misschien al waren vanuit weet ik veel welke uithoek dan ook en zich daar al een jaar op verheugd hadden
Ik ben hier met een mega Swiftie die vandaag haar dertigste verjaardag ging vieren met dit concert, complete desillusie hier. Begrijpelijke beslissing uiteraard als ik lees hoe concreet de dreiging was, maar maakt het natuurlijk niet minder teleurstellend... Vandaag lopen we de stad in alsof het concert gewoon doorgaat.
Ik ben op vakantie in Wenen, toevallig net tijdens de Taylor Swift concerten. mijn hostel zit helemaal vol met teleurgestelde Nieuw-Zeelanders die 20 uur hebben gevlogen om haar te zien stomme situatie
Oostenrijkse autoriteiten hebben meer details naar buiten gebracht over de terreurdreiging waardoor woensdag in Wenen werd besloten drie concerten van zangeres Taylor Swift af te gelasten. Zo zou de aangehouden 19-jarige verdachte, die in juli trouw had gezworen aan terreurgroep Isis-K, zichzelf...
www.ad.nl
Heel eng. Vrij jonge jongens ook nog. 17, 19 en wellicht15.
Heb wel vaak gedacht dat al die duizenden mensen die buiten stonden te wachten, zowel in Amsterdam als Warschau, in de wachtrij om binnen te kunnen een perfect doelwit zouden zijn voor zoiets. Eens je binnen bent, is het allemaal wel heel erg goed geregeld. Bij Warschau bv. meerdere keren bag controle etc, politie aanwezig. Maar buiten de grenzen van de uitgangen.. Doodjammer voor al die fans zeg, maar wel uiteraard correct.
Ik heb via via een code kunnen fixen voor de AXS waiting list, maar sinds deze namiddag staat daar een melding dat de online verkoop al is stopgezet. Best bizar zo meer dan een week van tevoren. Geen idee hoe het zit op Ticketmaster.
Ondertussen terug van Wenen, mooie tijd gehad ondanks de anticlimax. De Swiftie invasie was heel erg merkbaar in de stad met veel zangmomenten en ontelbaar veel friendship bracelets. De stad zelf heeft het ook wel goed aangepakt met een hoop gratis musea, activiteiten, goodies etc op vertoon van je ticket.
Ik vind het wel bizar dat Taylor Swift zelf nog niets van statement heeft gepost. Normaal zit die daar direct op maar nu niet meer dan een repost van de promotor. Beetje zuur, al heb ik daardoor ook nog wel zo'n miniem sprankje hoop dat het zo lang duurt omdat ze nog 'iets' proberen regelen ter compensatie.
Ik heb nog twee tickets te koop voor aankomende zaterdag 17augustus in Wembley. Het zijn ‘front standing left’ plaatsen. Normaal zou ik ze doorverkopen via de app van AXS, maar deze functie is niet meer beschikbaar. De ‘transfer’ functie is wel nog beschikbaar. De prijs is uiteraard gewoon de aankoopprijs (414,67 euro voor beide tickets). Laat gerust iets weten!
Ik vind het wel bizar dat Taylor Swift zelf nog niets van statement heeft gepost. Normaal zit die daar direct op maar nu niet meer dan een repost van de promotor. Beetje zuur, al heb ik daardoor ook nog wel zo'n miniem sprankje hoop dat het zo lang duurt omdat ze nog 'iets' proberen regelen ter compensatie.