Down The Rabbit Hole 2024

0nlyone

Nieuw lid
4 jul 2024
2
0
Hello, I wanted to ask if buses will drive from Nijmegen CS to the festival everyday? I booked an Air BnB in neerbosch ost and it would take like 50 minutes by bicycle, therefore I would love to know if buses will drive from Nijmegen CS to the festival and if buses will also bring me back from the festival to Nijmegen CS. Thanks in advance!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.416
4.797
Hello, I wanted to ask if buses will drive from Nijmegen CS to the festival everyday? I booked an Air BnB in neerbosch ost and it would take like 50 minutes by bicycle, therefore I would love to know if buses will drive from Nijmegen CS to the festival and if buses will also bring me back from the festival to Nijmegen CS. Thanks in advance!
I think the Shuttle service from Nijmegen CS to the festival is quite limited on saturday and sunday. According to the FAQ there will be some kind of shuttle service, but I guess it's possible you'll have to wait a bit longer on saturday and sundaymorning.
 
  • Geweldig
Waarderingen: 0nlyone

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.179
Hello, I wanted to ask if buses will drive from Nijmegen CS to the festival everyday? I booked an Air BnB in neerbosch ost and it would take like 50 minutes by bicycle, therefore I would love to know if buses will drive from Nijmegen CS to the festival and if buses will also bring me back from the festival to Nijmegen CS. Thanks in advance!
When will the shuttle buses run from DTRH to Nijmegen Central Station?
Thursday 4 July: 09:00 - 01:00 hrs.
Friday 5 July: 08:00 - 01:00 hrs.
Saturday 6 July & Sunday 7 July: 08:30 - 01:00 hours
Monday 8 July: 08:00 - 14:00 hours

Please also make sure the train to den Bosch still goes. I don't think they'll drive the whole night.
 
  • Geweldig
Waarderingen: 0nlyone

0nlyone

Nieuw lid
4 jul 2024
2
0
I think the Shuttle service from Nijmegen CS to the festival is quite limited on saturday and sunday. According to the FAQ there will be some kind of shuttle service, but I guess it's possible you'll have to wait a bit longer on saturday and sundaymorning.
Thank you. I will definitely talk to some staff members there
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
76
86
De camping ligt er prima bij, hier en daar een beetje drassig.

Net de nieuwjaarsduik gehad en gelijk daarna naar de nieuwe open douches. Op groen zijn het dezelfde douches als de reguliere douches echter zonder deur en met koud(er) water. Best prima om een beetje af te spoelen.

Nu al goed vermaakt! Veel plezier allemaal!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.869
2.529
Ik snap niet dat er niet meer protesten zijn tegen het feit dat je geen blik bier meer mee mag nemen naar het strand. Die verplaatste ingang en het nieuwe beleid irriteert me enorm
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
128
160
BYOB staat voor Bring Your Own BBQ shit die je bij de winkel hebt gekocht en koop je bier
Zuur. Verkopen ze dan wel goed op, sympathiek is anders. Zou op de donderdag gewoon nog moeten kunnen vind ik. Zou dan ook alleen vlees van hun eigen winkel welkom zijn? Want die staat toch ook buiten de poort, of mag je dat wel van de AH/Jumbo meenemen?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.869
2.529
Zuur. Verkopen ze dan wel goed op, sympathiek is anders. Zou op de donderdag gewoon nog moeten kunnen vind ik. Zou dan ook alleen vlees van hun eigen winkel welkom zijn? Want die staat toch ook buiten de poort, of mag je dat wel van de AH/Jumbo meenemen?
Ik heb de BBQ's ook nog niet gespot. Heb heerlijk gezegd geen idee
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.135
381
Camping ligt er zeer acceptabel bij. Wel wat vochtig hier en daar, maar kaplaarzen zijn zeker niet nodig.
 

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
100
144
Ik heb de BBQ's ook nog niet gespot. Heb heerlijk gezegd geen idee

Ik heb de BBQ’s zien staan tegenover de supermarkt en Starbucks, op dat veldje bij de ingang. Jammer dat je geen eigen eten en drinken meer kan meenemen naar het strand, al vond ik het er wel gezellig uitzien bij die Surf Shack.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.869
2.529
Kan iemand me vertellen hoe de camping er bij ligt? Zijn regenlaarzen aan te raden?
Ligt heel erg aan het gedeelte. Het voorste gedeelte van geel is helemaal prima. Bij groen achterin is het een drassige zooi, maar ik begreep dat ze daar iets aan gingen doen vannacht. Al met al wel goed te doen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken