Best Kept Secret 2025

Zo principieel is deze "rap"-meneer dus niet. Eerst provoceren met Hezbollah vlaggen, en nu het consequenties heeft, moet het hele gebeuren allemaal met een korreltje zout genomen worden.

Ik heb al eerder gezegd hier dat je best een mening mag hebben, maar dat je moet proberen dat niet provocatief te doen. En zeker niet voor een jongerenmenigte.

• Leuk
Waarderingen: nooley en valjester
Zo principieel is deze "rap"-meneer dus niet. Eerst provoceren met Hezbollah vlaggen, en nu het consequenties heeft, moet het hele gebeuren allemaal met een korreltje zout genomen worden.

Ik heb al eerder gezegd hier dat je best een mening mag hebben, maar dat je moet proberen dat niet provocatief te doen. En zeker niet voor een jongerenmenigte.
Het is gewoon oerdom geweest. Maar alsnog is de aanklacht wat mij betreft sterk overdreven.

idk of het hier gezegd is, je kan via 3fm nu makkelijk gratis 2 weekend tickets winnen, stuur een berichtje als alarm afgaat en ze bellen je misschien. ik won gisteravond dus ben er ook bij dit jaar!!
Dan moet ik wel 3FM luisteren 🤢

Alsnog gefeliciteerd wel!

Het is gewoon oerdom geweest. Maar alsnog is de aanklacht wat mij betreft sterk overdreven.
Maar waarom dan?Je weet toch gewoon dondersgoed dat dit niet toegestaan is? Ze wilde met een grote mond en simpele oneliners de aandacht hebben. Dan gaan te ver en dan worden ze terecht op hun vingers getikt. Niet meer niet minder.

Het is nu niet dat Kneecap nu een complex eeuwig-durende conflict in die regio gaat oplossen. En het is niet dat je zomaar alles mag roepen omdat er ergens een enorm trieste situatie aan de gang is. Zo werkt het gewoon niet.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Dillinger2.0
Lovenswaardig statement
Dat mag dan wel zo zijn. En je mag het morele gelijk nog zo aan je kant hebben; er zijn grenzen. Sympathiseren met een organisatie als Hezbollah,en hun volstrekt verwerpelijke ideologie, door met een vlag van hen over een podium te paraderen(ik zag net de beelden)is gewoon niet okay. Het maakt hun statement over het afzweren van alle geweld ook een stuk ongeloofwaardiger.

• Leuk
Waarderingen: davadude en valjester
Dat mag dan wel zo zijn. En je mag het morele gelijk nog zo aan je kant hebben; er zijn grenzen. Sympathiseren met een organisatie als Hezbollah,en hun volstrekt verwerpelijke ideologie, door met een vlag van hen over een podium te paraderen(ik zag net de beelden)is gewoon niet okay. Het maakt hun statement over het afzweren van alle geweld ook een stuk ongeloofwaardiger.

Users who are viewing this thread