Best Kept Secret 2025

Allebei kan ik goed hebben, dus ik vond het wel leuk. Maar inderdaad, Personal Trainer is nog leuker.

Ik was er alleen vandaag, dus Fazi niet gezien. The Orchestra For Now was geweldig. Dummy vond ik oké maar niet briljant. De grootste verrassing was Greg Freeman, dat was echt heel goed. Ik was verder erg enthousiast over Chloe Slater en Total Tommy.
Hmm, ik was van plan om Wu Lyf een half uurtje te doen zodat ik de Casbah nog in kan bij Long Fling maar gezien de gematigde reacties nog maar eens zien dan. Had er op basis van het talent van Pip en Willem best hoge verwachtingen van.

Hmm, ik was van plan om Wu Lyf een half uurtje te doen zodat ik de Casbah nog in kan bij Long Fling maar gezien de gematigde reacties nog maar eens zien dan. Had er op basis van het talent van Pip en Willem best hoge verwachtingen van.
Ik vond het best leuk hoor!

Edit: als aanvulling mijn top lijstje:
The Orchestra (For Now)
Greg Freeman
Total Tommy
Chloe Slater
Long Fling
Folk Bitch Trio
Ttssfu
Dummy
Annie Di Ruso
Better Joy
Laurie Wright
Bored At My Grandma's House
Banana Gun
Nap Eyes

Ik vond het best leuk hoor!

Edit: als aanvulling mijn top lijstje:
The Orchestra (For Now)
Greg Freeman
Total Tommy
Chloe Slater
Long Fling
Folk Bitch Trio
Ttssfu
Dummy
Annie Di Ruso
Better Joy
Laurie Wright
Bored At My Grandma's House
Banana Gun
Nap Eyes

Ha leuk, je hebt flink wat andere namen op je route gehad dan ik, dus hierbij ook mijn lijstje. Grappig dat we Dummy zo anders ervaren hebben.

The orchestra (for now)
Fazi
Dummy
Stella Bridie
Siobhan Winifred
Snōōper
Chloe Slater
Matt Felix
Balancing act
Total Tommy
Long fling
Will Paquin
Banana Gun
Bria Salmena
Zinadelphia
Prima Queen
Baths

Me 2. Maar aangezien we pas om 14:00 onze accommodatie in mogen, ben ik al blij als ik nog iets van Droom Dit mee kan pikken :(
Ik herinner me van vorig jaar inderdaad de berichten van mensen hier die pas zo laat in hun accomodatie konden. Betaal je toch genoeg geld voor, dus blijf dat schandalig vinden.

Zag vandaag flyers voor Best Kept Secret in Utrecht hangen. Ben nu benieuwd of de kaartverkoop een boost kan gebruiken of dat Maurits gister niet zoveel te doen had..

Users who are viewing this thread