Down The Rabbit Hole 2024

zworp3

Support act
17 mei 2018
924
633
Kon met mijn timeslot van 12-13 om tien over 11 gewoon doorlopen. Bus is ook bij lange na niet zo vol als andere jaren.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
329
463
Terrein opgekomen met biertje in achterzak met trui erover, zonder problemen
De mannelijke beveiligers fouilleerden mannen wel hier en daar, vrouwelijke beveiliging bij mij niet
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
295
370
Wel mega lange rij om
Terrein op te komen, wordt best goed in tasjes gekeken en blikjes moeten weggegooid worden en doppers worden geleegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.232
2.184
Geen idee wie bedacht heeft dat de Teddy dicht moet vandaag/dit jaar, maar het helpt wel erg goed met het licht
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

nitotheno

Support act
29 jan 2018
933
811
Zo, ook geland. Gister aangekomen, en de enige plek waar wij toen konden staan was camping geel. Alleen zat het al zo goed als vol, op de moeras stukken na.

Uiteindelijk gewacht tot een nieuw deel van de camping open ging en daar nu ook heel hutje mutje de tenten op elkaar (lees: campingburen waarvan vrienden later komen en hun tent half over jouw tent heen zetten). Heb het idee dat het weer een stuk drukker is dan voorgaande jaren, en er komen nog meer mensen binnen.

Ook vind ik de sanitaire voorzieningen echt weer dra-ma-tisch. Lange rijen, spoelbakken die overspoeld zijn, gore wcs met kapotte wc brillen, etc. Ook de buitendouches waar ze het over hadden: het zijn er letterlijk maar vijf.

Blij om er te zijn, maar tot nu toe nog niet zo tevreden met de omstandigheden. Misschien is het voor onze groep minder en valt het verder mee, maar goed. Op naar dag 1!
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
622
1.059
Jeetje. Nog maar 2 uur aanwezig maar nu al helemaal overprikkeld en de bizarre drukte helemaal moe. Overal ongewoon druk en het is nog maar half 5 op dag 1…
Is het weer drukker dan voorgaande jaren? Ik vond het in 2022 al bizar druk bij de toiletten en voorzieningen op DTRH. Voor mijn gevoel zelfs erger dan op LL toen.

Ik hoop iig voor je dat je toch ergens een rustig plekje op het terrein kan vinden en uiteindelijk gedurende de rest van het weekend kan genieten van de mensen om je heen.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
295
370
Er zijn urinoirs voor vrouwen (v/x) whooop. Wel maar drie op honderden voor mannen maar wie weet een test case?

Donderdagavond was erg leuk op het strandje. Vandaag de dag goed begonnen met prachtige klassieke muziek in de Bossa Nova, energieke show gezien van Nusandra beat en genoten van eerste half uurtje sef.

Nu net in Amsterdam aangekomen voor Taylor en ik hoop dat ik vanavond nog energie heb voor TLM AIRLINES
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.396
9.154
Raye: op eender welk ander festival had ik hier echt van genoten. Maar Jezus wat een onuitstaanbaar praatpubliek overal.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.612
4.371
Moet zeggen dat de Festileaks filmpjes op social media mij al genoeg doen gruwelen. Standaard outfit dit jaar is zo'n Hawaii shirt met strakke lange jeans en zo'n vies snorretje? 😜
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: elo en breadant

zworp3

Support act
17 mei 2018
924
633
Hoorde op de camping wel meerdere keren LCD Soundsystem uit speakers komen en in de pendelbus stond het aan op standje geluidsterreur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken