Wat een eerste dag! Echt mooie dingen kunnen zien
Victor Ray - leuke show om mee te starten, kon goed zingen en leuk om toch even iets te zien bij de Bossa Nova
Nusantara Beat - klonk erg leuk, fijn ook dat de tent dicht was. Kwam goed over!
Sef - ik ben erg fan van z’n laatste album dus had veel zin in deze show en de show was erg goed. Lyricaal echt sterk, mooie thema's en met live band al een vroeg hoogtepuntje van de dag.
Nia Archives - wat een energie! We stonden eerst helemaal vooraan en de set begon meteen lekker met flinke beukers. Verder in de show ook meer ruimte voor haar eigen nummers, erg fijn. Die Heads Will Roll jungle remix en Baianá de absolute hoogtepunten.
Raye - na Nia Archives was dit even schakelen, het bpm ging ongeveer door de helft. De show kwam voor mij wat traag op gang, ook door gepraat om me heen en van Raye zelf. Wel echt een prachtige stem, tweede helft voelde meer aan als de festival show die ik verwachtte.
Eefje De Visser - Eefje!! Wat een prachtige show. Vanaf minuut één zat ik volledig in de show. Stonden ongeveer op rij 10, dus hadden perfect zicht. Echt een absolute tien voor mij.
LCD Soundsystem - op aanraden van velen hier gegaan. We hadden een prima plekje en vond de muziek erg tof. De kleine stukjes Computer Love en Daft Punk waren een mooie toevoeging. De show wist me goed te pakken met Dance Yrself Clean als absolute hoogtepunt. Wat een ontlading zeg! De laatste twee nummers niet meer gekeken, want we gingen door.
TLM Airlines - erg goede set met veel energie. Wel echt te druk, al werd het met vlagen beter.
DJ Heartstring - hier keek ik erg naar uit (net als mijn vrienden) en het was echt super strak. Erg goede set, veel energie en de drukte werd al veel beter.
Verder nog een johnny cake gehad, was erg lekker! Voor mij wel jammer dat er toch best harde muziek was bij het Idyllische meertje, deed voor mij afbreuk aan de naam.