Wat een dag. Ik lig weer heerlijk in de tent. Even een korte impressie:
Beginnen met klassieke muziek. Misschien wel het enige moment dat het hele publiek stil was (stiekeme sneer naar soms toch wel wat praatvolk). Wat was dit magisch beginnen, om 10.30 het eerste traantje wegpinken.
Hierna sef: ja, lekker begin. De machine is echt een tof nummer, zeker samen met Abel!
Hierna bad nerves, was top. Stuk gegaan, mooie energie. Na het optreden de heren nog ff gesproken, altijd leuk.
Gaslight anthem van op de heuvel meegepakt: klonk heel goed.
Raye was vet, ik vond het zelf wat veel gepraat tussendoor. Maar die vrouw kan zingen!
Yard act: wat een energie. Dank aan de band, maar ook aan alle helden van de pit. Man, wat ben ik daar lekker gegaan. Ik heb hier zo genoten.
Snel doorhobbelen naar Eefje de Visser. Magisch mooi. Daarna blijven wachten voor:
LCD SOUNDSYSTEM. Wow. Gewoon wow. Dit was episch. Geen woorden voor, tranen van geluk. Ik stond ook met heel veel fijne mensen die ook alles kenden en helemaal in de show zaten. Fantastisch.
De nacht was ook weer lekker, tlm airlines prima. Daarna lekker bier wezen drinken bij de tent.
Morgen naar Taylor Swift, ook benieuwd naar!