Metallica

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Bizar wat ons vanavond nog te wachten staat

The Four Horseman
Creeping Death
Blackened
And Justice For All
One
Harvester of Sorrow
The Unforgiven
Wherever I May Roam
The Memory Remains
Moth Into Flame

😯
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Bizar wat ons vanavond nog te wachten staat

The Four Horseman
Creeping Death
Blackened
And Justice For All
One
Harvester of Sorrow
The Unforgiven
Wherever I May Roam
The Memory Remains
Moth Into Flame

😯
En Enter Sandman? En dan nog drie nummers van het laatste album en een gewaagde opener.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Bizar wat ons vanavond nog te wachten staat

The Four Horseman
Creeping Death
Blackened
And Justice For All
One
Harvester of Sorrow
The Unforgiven
Wherever I May Roam
The Memory Remains
Moth Into Flame

😯
Ik hoop het van harte met je mee, maar ik reken niet op The Four Horsemen of And Justice for all, dat zijn niet bepaald vaak gespeelde nummers de afgelopen dertig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Als ze Moth Into Flame spelen is mijn avond al goed.

Wat een geweld dat nummer. Vooral deze versie ❤️

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Ik hoop het van harte met je mee, maar ik reken niet op The Four Horsemen of And Justice for all, dat zijn niet bepaald vaak gespeelde nummers de afgelopen dertig jaar.
Net de moment om ze te spelen in zo'n tweeluik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Ook the four horsemen is zo’n nummer dat regelmatig opduikt in films/series. Dus ik duim.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Was donderdag voor mij een 7,5/10, was het vandaag vlotjes een 9,5/10. Slimme setlist, nog meer goesting, veel lachende gezichten op het podium, meesterlijke uitvoeringen van Leper Messiah en Sanitarium. Het boven toveren van Whisky in The jar en until it sleeps.
Sfeer bij het publiek was ook een pak beter. Misschien afgelopen donderdag wat murw na Koningsdag?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Sluit me vol-ledig aan bij Jimmy, uitgebreide review volgt nog. Maar vandaag was alvast de allerbeste van de 4x dat ik ze heb gezien. Wat een wereldband.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ben ook terug van Metallica en wat een concert was het zeg!! Opvallend dat het geluid tegen perfectie aanzat. Zat eerste ring en bijvoorbeeld bij Ed Sheeran was het geluid niet om aan te horen. Meerdere concerten hier gezien maar het kan dus wel goed geluid. Wellicht omdat tweede ring afgedekt was met doeken. De vakken achter de doelen waren niet bezet.

Wat een openingsnummer. Heerlijk intro met spetterende gitaarsolo. Goed, de hits waren donderdag grotendeels gespeeld maar vond de nieuwe nummers steengoed. Het duurde 2 uur en openbaar vervoer blijft een hel om weg te komen. Helaas reden er ook nog geen treinen richting g Haarlem.

Al met al een topavond.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.787
Wat een geweldig concert. Qua setlist was volgens mij dit de betere dag. Metallica inmiddels al tig keer gezien, maar wat was dit een gigantisch energiek optreden. De mannen hadden er zin in. En wat een verrassingen qua setlist!!!! Leper Messiah en Sanatorium. Geweldig!!! Toch maar weer bewezen waarom dit nummer 1 metalband is. Volgend jaar op GMM??
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Twee mooie setlists zo en dan zie je weer hoeveel fantastische nummers die mannen hebben. Op een festivalshow komt dat er minder uit door de hoeveelheid verplichte klassiekers die ze moeten spelen.

Ben trouwens wel benieuwd of de setlist statisch zal zijn deze tour of dat fans nog meer verrassingen mogen verwachten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken