Metallica

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Waar te parkeren....nog niet echt gekeken voor een plaats te boeken? iemand een tip?....Tot morgen🎸🥁
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
Kirk zei zonet dat Metallica in 2024 naar België gaat komen! (Allez, waarschijnlijk zei hij er nog bij) :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Ben heel benieuwd naar vanavond. Weet ik wat we zaterdag kunnen verwachten.
En vanavond of morgen gelijk setlist.fm checken om te kijken wat we "missen"
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Graspop of Werchter, wie durft te gokken?
Werchter weide met hetzelfde 2-dagen concept. Gewoon nog niet bekend gemaakt omdat de events van 2023 eerst moeten passeren. Springsteen op TW Classic werd ook later aangekondigd dan de rest van zijn Europese tour (vlak na TW Classic '22).
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
Werchter weide met hetzelfde 2-dagen concept. Gewoon nog niet bekend gemaakt omdat de events van 2023 eerst moeten passeren. Springsteen op TW Classic werd ook later aangekondigd dan de rest van zijn Europese tour (vlak na TW Classic '22).
Dit zou mooi zijn.
Maar Werchter zit natuurlijk met zijn maximum aantal festivaldagen per jaar.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Ik zal zaterdag wel even doorgeven aan Kirk dat hij vooral mee moet lezen met het GMM forum. Dan ziet ie hoe hard er voor Metallica wordt gelobbyd om te verschijnen op Graspop😆
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.233
Ja je zou denken dat nu dat RW aan de beurt geweest is, dat GMM eens mag maar zo werkt het inderdaad niet in Hermanland. En Metallicaland veronderstel ik.
Als Werchter akkoord gaat met de opzet van 2 keer spelen dan wordt het gewoon Werchter of KBS gok ik. Anders maakt GMM een minieme kans. Hoe graag ik ook Metallica op GMM zou willen hebben weet ik niet of ik blij wordt (bij drie dagen) als ze 2 van de drie headline posities in zouden nemen. Dan doe maar Metallica op Werchter en SOAD en TOOL naar GMM.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Als Werchter akkoord gaat met de opzet van 2 keer spelen dan wordt het gewoon Werchter of KBS gok ik. Anders maakt GMM een minieme kans. Hoe graag ik ook Metallica op GMM zou willen hebben weet ik niet of ik blij wordt (bij drie dagen) als ze 2 van de drie headline posities in zouden nemen. Dan doe maar Metallica op Werchter en SOAD en TOOL naar GMM.
Ook Rock Werchter (het vierdaagse festival) zie ik nooit dat 2 keer dezelfde headliner concept overpakken hoor. Denk dat een Download daarin vrij alleen staat in Europa. Maar zie Herman wel nog iets fixen op de Werchterse weide onder de TWC/Boutique vlag.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken