Metallica

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
546
409
Wat zijn jullie favorieten? Na eerste luisterbeurt vind ik Shadows Follow, Screaming Suicide en Chasing Light het lekkerst klinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.363
2.854
En hoe was het?
Hee Joe. ( Moest ik een keer gezegd hebben) Ik heb me er eens even een dagje over bezonnen. Heb om te beginnen een hele fijne avond gehad. Eerste indruk van het album was in de bioscoop wel echt vet.
Met een zaal vol gelijkgestemden zo'n album beluisteren was echt vet! Het geluid was de eerste 2 nummers echt te zacht. Na goed brullen met de hele zaal ging de volumeknop dan toch omhoog. Wel heel hinderlijk dat er een stel simpele zielen ergens achter ons meenden de hele tijd te moeten praten. Albumpremiere en je gaat zitten lullen, onbegrijpelijk! Wel een hele leuke sfeer in de zaal. Lekker brullen en gek doen tussen de nummers. Bij een goeie band zou ik dus zo weer gaan! Trouwens tussen elk nummer in de hele zaal:" SLAYERRRRRRR" Is dan wel weer goed om te horen
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Joe en Dr. Hannibal

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Volgens een reactie van iemand op het evenement van Metallica zou dit het podium worden voor de nieuwe tour.
Dit zou een test geweest zijn ergens in Belgie. (wat mogelijk is als de stagebouwer weer Stageco zou zijn)
Iemand meer informatie hierover? Vind het persoonlijk beetje een vreemde setting maar het zou zomaar kunnen gezien ze centraal in het midden spelen.
 

Bijlagen

  • 342494628_184509244460556_581952409919100034_n.jpg
    342494628_184509244460556_581952409919100034_n.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 77
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.792
Volgens een reactie van iemand op het evenement van Metallica zou dit het podium worden voor de nieuwe tour.
Dit zou een test geweest zijn ergens in Belgie. (wat mogelijk is als de stagebouwer weer Stageco zou zijn)
Iemand meer informatie hierover? Vind het persoonlijk beetje een vreemde setting maar het zou zomaar kunnen gezien ze centraal in het midden spelen.
Als je op ticketmaster kaarten voor hun JC Arena show zoekt, zie je op de plattegrond inderdaad dat ze op een rond podium centraal in het midden gaan spelen. Met in het midden weer een kleinere ronde plek met staanplaatsen voor publiek, genaamd The Pit. Dus het zou best eens kunnen dat die foto legit is lijkt me, past wel in dat beeld. Al vraag ik me wel af of die grote cilinders bovenop de masten niet enorm veel zicht gaan blokkeren voor mensen in de tweede ring.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Cooman666

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Als je op ticketmaster kaarten voor hun JC Arena show zoekt, zie je op de plattegrond inderdaad dat ze op een rond podium centraal in het midden gaan spelen. Met in het midden weer een kleinere ronde plek met staanplaatsen voor publiek, genaamd The Pit. Dus het zou best eens kunnen dat die foto legit is lijkt me, past wel in dat beeld. Al vraag ik me wel af of die grote cilinders bovenop de masten niet enorm veel zicht gaan blokkeren voor mensen in de tweede ring.
Ik neem aan dat die cilinders allemaal schermen zijn? dus dat is dan wel weer fijn voor de mensen bovenin.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.363
2.854
Donders!! Dat gaat weer een pareltje worden!!! Nu nog hopen dat het geluid een beetje meezit in de Ajax-galmbak🤦
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Niet Five Finger Death Punch, maar Floor Jansen treedt op zaterdag in de Johan Cruijff ArenA op in het voorprogramma van Metallica. Dat maakte concertorganisator MOJO maandag bekend. De Amerikaanse metalband moet ‘helaas door onvoorziene omstandigheden’ afzeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
396
688
Vandaag maar weer is poging gewaagd aan het nieuwe album.
Van de 12 nummers nu al 5 in de prullenbak.
Morgen kijken of de overige 7 nummers overeind blijven.
Moet zeggen dat ik de zang erg slecht trek...heel appart.🫠
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken