Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel plezier allen, ik hoor graag een update over hoe de campercamping berijdbaar is (of dus niet) want ik denk echt dat ik finaal weg ga zakken als we morgen arriveren. Tot dan!
Wij hebben voor de zekerheid kaplaarzen gekocht, en leggen die met prijskaartjes er nog aan in de auto. Dan kunnen we ze just-in-case altijd even ophalen daar.
Weet iemand hoe het zit met de BBQ vanavond? Als ik het goed begrijp moet je zelf je (vega)vlees meenemen. Moet je dat dan ook zelf bakken, of wordt dat voor je gedaan? Hoe krijg je dan je eigen vlees weer te eten?
Weet iemand hoe het zit met de BBQ vanavond? Als ik het goed begrijp moet je zelf je (vega)vlees meenemen. Moet je dat dan ook zelf bakken, of wordt dat voor je gedaan? Hoe krijg je dan je eigen vlees weer te eten?
Twee jaar geleden stonden er een aantal grote (!) barbecues rond het strandje bij het meer, hier kon je dan zelf op bakken wat je had meegenomen, of het barbecue pakket dat je daar koopt.