Alcatraz Open Air 2024

CradleOfFrance

Campingartiest
16 nov 2023
61
147
Het menu is ongelooflijk, er zijn frietjes gekookt in dierlijk vet of niet? Of is het een specialiteit uit Lille?
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
366
356
Je merkt meer en meer, dat Alcatraz de mosterd haalt bij Hellfest. Ook daar is het aanbod van eten en drinken niet zoals andere festivals. En ik juich dat toe. Alleen is het o zo jammer dat de prijzen zo absurd hoog zijn.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.007
Je merkt meer en meer, dat Alcatraz de mosterd haalt bij Hellfest. Ook daar is het aanbod van eten en drinken niet zoals andere festivals. En ik juich dat toe. Alleen is het o zo jammer dat de prijzen zo absurd hoog zijn.
Vergeleken met andere festivals is het op Alcatraz juist best redelijk. Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: saurus en Totochon

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.660
9.012
Veggie is vegetarisch, Vegan is veganistisch.

Geen idee of dat op de website ook zo gehanteerd wordt, heb ook weer niet zo aandachtig gekeken of er daadwerkelijk ergens vegan staat, maar een foutje in die termen kan snel gemaakt zijn natuurlijk

Edit: inmiddels nu ook een vegan gespot

Edit2: of ze hebben een berg vegan toegevoegd net, of ik ben blind :)
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.934
4.897
Food and drinks is online gezet. En niet gelogen dat ze dit jaar nóg meer inzetten op lekker eten en een uitgebreid aanbod voor iedereen. Geweldig dit zeg!

Wow! Fantastisch, zoveel vegan aanbod. En dan ook nog Ommegang tripel. Ik zou er bijna voor naar Kortrijk gaan.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.919
4.065
Dan was het een algemene uitleg van terminologie rondom vega en vegan, wat ook wel logisch was geweest
In België wordt de term 'vega' inderdaad niet gebruikt. Die naam vind ik ook altijd zo verwarrend hahaha. Veggie voelt zoveel logischer als vegetarisch 😄
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
In België wordt de term 'vega' inderdaad niet gebruikt. Die naam vind ik ook altijd zo verwarrend hahaha. Veggie voelt zoveel logischer als vegetarisch 😄
Veggie wordt in het Engels natuurlijk ook veel gebruikt, volgens mij voornamelijk Brits Engels maar dat kan ik mis hebben. Ik vind het zelf ook wel een hele intuïtieve term. Maar ja, als je het nog nooit tegengekomen bent is het inderdaad een soort vreemde mix tussen vegetarisch en vegan...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.919
4.065
Veggie wordt in het Engels natuurlijk ook veel gebruikt, volgens mij voornamelijk Brits Engels maar dat kan ik mis hebben. Ik vind het zelf ook wel een hele intuïtieve term. Maar ja, als je het nog nooit tegengekomen bent is het inderdaad een soort vreemde mix tussen vegetarisch en vegan...
Dat heb ik dus met vega, lijkt vegan met een vergeten n 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken