Alcatraz Open Air 2024

bowie

Nieuw lid
15 jul 2024
3
2
Ah bedankt. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe plattegrond op de website staat. Ik heb geen idee wat La Hacienda is. Ben ik ook wel benieuwd naar. Voor de rest inderdaad schijnbaar geen wijzigingen ten opzichte van vorig jaar.
Ik heb gehoord dat La Hacienda een soort restaurant is waar je kunt barbecuen/grillen. Lijkt mij wel een leuke toevoeging qua eten, hoewel ik toch waarschijnlijk frieten met stoofvleessaus zal eten.
 
  • On fire
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.884
8.609
Ik heb gehoord dat La Hacienda een soort restaurant is waar je kunt barbecuen/grillen. Lijkt mij wel een leuke toevoeging qua eten, hoewel ik toch waarschijnlijk frieten met stoofvleessaus zal eten.
Nóg meer lekker eten! Man, ik heb straks geen tijd meer om bandjes te kijken daar.
 
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

johanra

Randprogramma
13 sep 2021
170
540
Die zitbanken aan de halve liter bar/swamp waren er vorig jaar toch ook al, lijkt erop dat die nu een naam (La Hacienda) gekregen hebben.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
436
686
Carach Angren heeft gecanceld omwille van gezondheidsredenen, Fleshgod Apocalypse is hun vervanger.

451943108_1053144519502749_3768078754237332418_n.jpg
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.884
8.609
Jammer, want ik keek erg uit naar de set van Carach Angren. Maar Fleshgod Apocalypse is wel een dijk van een vervanger! Hopelijk vervangen ze ook echt één op één en hoef ik dus geen wijzigingen aan te brengen in mijn loopschema op zaterdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Totochon

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
436
686
Jammer, want ik keek erg uit naar de set van Carach Angren. Maar Fleshgod Apocalypse is wel een dijk van een vervanger! Hopelijk vervangen ze ook echt één op één en hoef ik dus geen wijzigingen aan te brengen in mijn loopschema op zaterdag.

De vervanging brengt idd geen wijzigingen in de timetable met zich mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.697
12.241
Ik vind dit echt een hele zure. Ik doe al lang mijn best om Carach Angren eens live te zien en keek erg uit naar hun set op Alcatraz. Dus baal hier fors van. Met Fleshgod wel een een hele nette vervanger, maar tevens een artiest waar ik nog niet helemaal een connectie mee heb. Voordeel hiervan is wel dat ik de hele set van Spiritbox kan gaan zien en een stukje Fleshgod kan meepakken want het is natuurlijk absoluut geen vervelende muziek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.897
5.703
Damn, dubbele gevoelens..
Voor mij twee gelijkwaardige bands, dus heel blij om FA nog eens te zien, maar baal ook hard van het cancellen van CA.
Wel een prachtige vervanger idd, heel knap gedaan!
(Clashfinder aangepast)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.897
5.703
Ik vind dit echt een hele zure. Ik doe al lang mijn best om Carach Angren eens live te zien en keek erg uit naar hun set op Alcatraz. Dus baal hier fors van. Met Fleshgod wel een een hele nette vervanger, maar tevens een artiest waar ik nog niet helemaal een connectie mee heb. Voordeel hiervan is wel dat ik de hele set van Spiritbox kan gaan zien en een stukje Fleshgod kan meepakken want het is natuurlijk absoluut geen vervelende muziek!
Die connectie komt er ongetwijfeld wel, zeker als je ze live ziet! ;)
Ik kende ze ook nog niet zo goed voor Summer Breeze 2022, maar ik was behoorlijk onder de indruk! 🤘
Eigenlijk gewoon bindend kijkadvies voor alle Festileakers! 😜
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.884
8.609
Ook wel bijzonder dat tot nu toe iedereen min of meer dezelfde reactie heeft hier: erg zuur van Carach Angren, want dat is een fijne band. Maar qua vervanging heel netjes gedaan door Alcatraz, want Fleshgod Apocalypse is ook een heel fijne band.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.815
5.188
alcatraz partners worden 1 voor 1 aangekondigd, die alcatraz branded power banks zijn wel heel mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.807
2.557
Waarom is Alcatraz in hemelsnaam in zee gegaan met Stubru? Alcatraz heeft dat toch helemaal niet nodig? Qua imago ligt het voor mijn gevoel ook mijlen uit elkaar.
Media-exposure. Denk dat je nog steeds de impact van dergelijk medium niet mag onderschatten.
Daarnaast, welk product ligt er dan wel dichter bij? Willy zou je kunnen zeggen, maar er moet toch iets structureels nog niet juist zitten bij Willy dat ze niet als dé mediapartner worden uitgekozen bij dergelijke festivals...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.697
12.241
Media-exposure. Denk dat je nog steeds de impact van dergelijk medium niet mag onderschatten.
Daarnaast, welk product ligt er dan wel dichter bij? Willy zou je kunnen zeggen, maar er moet toch iets structureels nog niet juist zitten bij Willy dat ze niet als dé mediapartner worden uitgekozen bij dergelijke festivals...
Nee ik onderschat het zeker niet maar snap niet waarom Alcatraz dit denkt nodig te hebben. Ze hebben stiekem onder de radar een enorm sterk festival neergezet dat ook zonder commerciële mediapartner gaat uitverkopen. Organisatie heeft al meermaals aangegeven niet verder te willen groeien dus vanwaar die noodzaak voor extra media aandacht? Het doelpubliek (de metalhead) kent dit festival echt al wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken