Alcatraz Open Air 2024

CradleOfFrance

Playlistbediener
16 nov 2023
24
60
"Dodsekop" is een zeer interessant Black Metal / Deathcore-project. Ik hield van de albums, het is effectief!
Ik denk dat ik mijn vrijdagdag met deze groep begin, dan SKELETAL REMAINS en MENTAL CRUELTY ahah
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.123
8.241
Waar op zaterdag gaan we een meeting doen?

Met @Jamel al gehad over eventueel tijdens Testament na Pothamus (dacht ik?), maar ben zelf waarschijnlijk gewoon heel de dag bij de mainstage wel ergens te vinden verder
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.627
7.736
Waar op zaterdag gaan we een meeting doen?

Met @Jamel al gehad over eventueel tijdens Testament na Pothamus (dacht ik?), maar ben zelf waarschijnlijk gewoon heel de dag bij de mainstage wel ergens te vinden verder
Afgaande op mijn eigen schema en rekening houdende met die van jou:

Optie 1: 12:00 tussen Vengeance en Raven (Ankor in mijn geval).
Optie 2: 14:30 tussen Finntroll en NFO (hoewel Arson wel met potlood bij mij genoteerd staat omdat @Dr. Hannibal daar erg enthousiast over is).
Optie 3: 19:45 tussen Pothamus en 1000Mods. (wel bij voorkeur dan in de buurt van La Morgue, omdat ik dan nog een stuk 1000Mods mee kan pakken voor ik naar MS ga voor Epica).
Optie 4: 21:10 vooraan bij Epica. Maar dan kunnen we niet bijpraten, haha.
 
  • On fire
Waarderingen: duck en Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.123
8.241
Afgaande op mijn eigen schema en rekening houdende met die van jou:

Optie 1: 12:00 tussen Vengeance en Raven (Ankor in mijn geval).
Optie 2: 14:30 tussen Finntroll en NFO (hoewel Arson wel met potlood bij mij genoteerd staat omdat @Dr. Hannibal daar erg enthousiast over is).
Optie 3: 19:45 tussen Pothamus en 1000Mods. (wel bij voorkeur dan in de buurt van La Morgue, omdat ik dan nog een stuk 1000Mods mee kan pakken voor ik naar MS ga voor Epica).
Optie 4: 21:10 vooraan bij Epica. Maar dan kunnen we niet bijpraten, haha.

Waar ligt de Swamp tov La Morgue? Overwegen nog om ook stukje Lord of the Lost mee te pakken voor Epica aan.

Maar die eerste twee opties klinken wel ideaal in ieder geval. Moet nog wel ff uitzoeken hoe laat t terrein open is etc, maar vertrekken vrijdag al naar t hotel, dus moeten wel op tijd aankomen op zaterdag
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.627
7.736
Waar ligt de Swamp tov La Morgue? Overwegen nog om ook stukje Lord of the Lost mee te pakken voor Epica aan.

Maar die eerste twee opties klinken wel ideaal in ieder geval. Moet nog wel ff uitzoeken hoe laat t terrein open is etc, maar vertrekken vrijdag al naar t hotel, dus moeten wel op tijd aankomen op zaterdag
Onderstaand is de map van vorig jaar. Volgens @xydroh gaat er wel iets veranderen, maar ik verwacht niet dat La Morgue en Swamp opeens naast elkaar staan. Dus reken op een paar minuten lopen. Maar Alcatraz is veel kleiner dan Graspop, dus het is sowieso nooit ver.

map-inter.png
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
38
46
Qua toepassing zie ik niets nieuws vergeleken met het plan van vorig jaar. Behalve "La Hacienda" naast het "Swamp". Het is wat ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240702_224211_Alcatraz.jpg
    Screenshot_20240702_224211_Alcatraz.jpg
    491,5 KB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.627
7.736
Qua toepassing zie ik niets nieuws vergeleken met het plan van vorig jaar. Behalve "La Hacienda" naast het "Swamp". Het is wat ?
Ah bedankt. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe plattegrond op de website staat. Ik heb geen idee wat La Hacienda is. Ben ik ook wel benieuwd naar. Voor de rest inderdaad schijnbaar geen wijzigingen ten opzichte van vorig jaar.
 
  • On fire
Waarderingen: Totochon

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.810
5.464
Staan wel op Prophecy fest (misschien vandaar de verwarring), maar voor zover ik weet inderdaad nergens anders.
Precies dit dus... 😳😬
Al die festivals ook, verwarrend..! 😅

Heb ze inderdaad geluisterd toen ze werden aangekondigd voor Prophecy Fest, waar ik helaas (weer) niet naar toe zal kunnen gaan.
Dan inderdaad maar het hele optreden van Fen kijken op Alcatraz (vrijwilligers om met mijn vrouw naar BIB te gaan..? 🤣 )!
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123, duck en Jamel

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
343
613
Precies dit dus... 😳😬
Al die festivals ook, verwarrend..! 😅

Heb ze inderdaad geluisterd toen ze werden aangekondigd voor Prophecy Fest, waar ik helaas (weer) niet naar toe zal kunnen gaan.
Dan inderdaad maar het hele optreden van Fen kijken op Alcatraz (vrijwilligers om met mijn vrouw naar BIB te gaan..? 🤣 )!
Mijn vrouw gaat wel mee naar BiB.
Alweer een win-win oplossing 🤪
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.627
7.736
Maar willen jullie dit dan niet live zien? (het nieuwe nummer van een paar dagen oud)
Heerlijk cheesy nummer weer met een intro die wel wat weg heeft van It's Raining Men.

@Joslittel @Jamel @duck @MetalLimbo en andere BiB-haters :p

Nee. Ik vind het wanstaltige smakeloze kitsch. De enige band van Alcatraz '24 die ik actief ga vermijden.

Ik vind It's Raining Men trouwens ook een ontzettend kutnummer, dus daar haal je me niet mee over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken