Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
930
623
Als er een paar dagen zijn die 26+ graden gaan zijn (wat sommige weer apps, voorspellen) en zonder al te veel bewolking zijn. Kan het nog relatief snel gaan hoor. Ik zeg niet dat de bodem kurkdroog gaat zijn. Maar plassen gaan relatief snel wegtrekken dan.
Klopt , alleen zijn het maar 3 droge dagen. En daarna weer frisser en regen. Op sommige plekken kan je nu geen auto door laten komen. Zal zoiezo beperkter zijn denk k.

Maar dat gaat de 4 dagen niet minder leuk maken. Er vanuit gaan dat het 20 graden en regenachtig wordt, dan kan t alleen maar nog beter worden
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
Als er een paar dagen zijn die 26+ graden gaan zijn (wat sommige weer apps, voorspellen) en zonder al te veel bewolking zijn. Kan het nog relatief snel gaan hoor. Ik zeg niet dat de bodem kurkdroog gaat zijn. Maar plassen gaan relatief snel wegtrekken dan.
Goed, dan moet het de dagen daarna natuurlijk niet opnieuw regenen. Eens een keertje een week of 2 onafgebroken goed weer - niet echt veel gevraagd in godbetert begin juli - zou toch echt wel eens deugd doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Joe

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.024
278
Klopt , alleen zijn het maar 3 droge dagen. En daarna weer frisser en regen. Op sommige plekken kan je nu geen auto door laten komen. Zal zoiezo beperkter zijn denk k.

Maar dat gaat de 4 dagen niet minder leuk maken. Er vanuit gaan dat het 20 graden en regenachtig wordt, dan kan t alleen maar nog beter worden
sommige parking hebben ze zelfs het gras nog niet kunnen maaien...
Redelijk moedeloos voor het moment
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MrScissorhands

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.063
1.148
sommige parking hebben ze zelfs het gras nog niet kunnen maaien...
Redelijk moedeloos voor het moment
Ugh. Ik hou m’n hart vast voor de campings (C3 in mijn geval).

Vier dagen door de modder schuifelen en nauwelijks of niet kunnen neerzitten is één ding, maar van zodra er water in je tent staat is de pret er echt heel snel af…
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
257
97

Weersverwachting voor Werchter vandaag 22 juni om 8h 's morgens. En ja het weerbericht voor begin juli is maar één van de mogelijke scenario's en eind volgende week kan het veel zonniger eruit zien.
Een koude douche voor de optimisten op dit forum:
27 juni: 15 tot 20 mm
30 juni: 5 mm
2 juli 5mm (bruce springsteen op werchter)
3 juli 15 mm
5 juli 15 tot 20 mm
enkel de dagen meer of gelijk aan 5 mm werden genoemd. Het komt erop neer dat op tien dagen evenveel neerslag zou vallen als een normale maand met het voorbehoud dat het weerbericht nog kan veranderen (in positieve of in negatieve zin). Best toch weerbestendige stapschoenen en een regenkapuchon kopen voor het geval dat:). Het goede nieuws is dat er nog geen belangrijke afvallers zijn in de line-up.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en wesvs

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.767
4.856

Weersverwachting voor Werchter vandaag 22 juni om 8h 's morgens. En ja het weerbericht voor begin juli is maar één van de mogelijke scenario's en eind volgende week kan het veel zonniger eruit zien.
Een koude douche voor de optimisten op dit forum:
27 juni: 15 tot 20 mm
30 juni: 5 mm
2 juli 5mm (bruce springsteen op werchter)
3 juli 15 mm
5 juli 15 tot 20 mm
enkel de dagen meer of gelijk aan 5 mm werden genoemd. Het komt erop neer dat op tien dagen evenveel neerslag zou vallen als een normale maand met het voorbehoud dat het weerbericht nog kan veranderen (in positieve of in negatieve zin). Best toch weerbestendige stapschoenen en een regenkapuchon kopen voor het geval dat:). Het goede nieuws is dat er nog geen belangrijke afvallers zijn in de line-up.
Met Bad Omens de belangrijkste ja
Achja ik wacht woensdag af, want verandert elk uur
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
254
135
Met Bad Omens de belangrijkste ja
Achja ik wacht woensdag af, want verandert elk uur
Moeten echt afwachten, als ik de beelden op pinkpop en graspop zie dan zakt me de moed in de schoenen, zo geen zin in regen. Je zou toch zeggen dat het gewoon eens mooi weer blijft en na regen geen regen meer komt😉..
Duimen duimen duimen! Zomer graag!🙏🏼
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
200
154

Weersverwachting voor Werchter vandaag 22 juni om 8h 's morgens. En ja het weerbericht voor begin juli is maar één van de mogelijke scenario's en eind volgende week kan het veel zonniger eruit zien.
Een koude douche voor de optimisten op dit forum:
27 juni: 15 tot 20 mm
30 juni: 5 mm
2 juli 5mm (bruce springsteen op werchter)
3 juli 15 mm
5 juli 15 tot 20 mm
enkel de dagen meer of gelijk aan 5 mm werden genoemd. Het komt erop neer dat op tien dagen evenveel neerslag zou vallen als een normale maand met het voorbehoud dat het weerbericht nog kan veranderen (in positieve of in negatieve zin). Best toch weerbestendige stapschoenen en een regenkapuchon kopen voor het geval dat:). Het goede nieuws is dat er nog geen belangrijke afvallers zijn in de line-up.

Haha, een koude douche voor de optimisten op dit forum. 😊

De verwachting die jij schetst is dan wel weer het meest pessimistische scenario dat ik kan vinden. Misschien is de weathernetwork relatief betrouwbaar, dat weet ik niet. Maar alle verwachtingen die ik zelf lees (heb er 4 geraadpleegd) geven vanaf vandaag 5 droge dagen aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
170
194
Iedere weersite geeft iets anders aan.

Ik herinner me dat ik vorig jaar de week vooraf op zaterdag ergens in Brugge was en het regende. De weerkaarten gaven toen aan dat het de ganse week erop - dus ook het Werchter weekend - zou blijven regenen. Ik zag het al somber in. Hoeveel heeft het vorig jaar uiteindelijk geregend? Precies herinner ik het mij niet meer, maar veel was het alleszins niet.

Kan een druipnatte Rock Werchter 2024? Natuurlijk! Maar nogmaals: je kan dat nu nog niet weten. NIET.
 

frank foert

Playlistbediener
13 jan 2024
18
31
Je kan nu echt nog niet zeggen welk weer het wordt. Ik ga volgend weekend naar een festival en de voorspelling veranderen iedere dag, heb al 28 graden, 19 graden, regen, onweer, hitte, zwaar bewolkt, zonnig gehad. Als ik gisteren keek ging het een volledig weekend regenen en nu is plots alle regen weer verdwenen. Geduld hebben dus :ROFLMAO:
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Shuliv en prettyvisitor

Gebruikers die dit onderwerp bekijken