We gaan al sinds 2009 met dezelfde groep naar Rock Werchter, en ons anker staat in A1... Iedereen loopt (of strompelt sommigen
) daar ondertussen naar binnen en vindt blindelings ons tentenkamp.
We hebben wel eens over de Hive nagedacht maar er bestaat weinig animo om onze honk te gaan verplaatsen.
Ik heb jaren geleden ook al wel eens op het terrein van The Hive (toen nog een normale regular) gekampeerd. Puur voor het kamperen zelf vind ik A1 fijner. Iets kleiner, meer hoekjes en kantjes, overdag ben je op een kwartiertje heen-en-weer om een trui te gaan halen of om even te gaan uitblazen.
Maar ik begrijp het commercieel gezien wel hoor, Hive is uitgebaad door RW zelf, A1 door een andere organisatie. Dus waarom zou men andere toelaten. Al kan je evengoed zeggen dat we daar wel coins gaan komen opdoen, dus met die insteek is het commercieel misschien niet zo doordacht...
Soit, wij vinden dus die harde cutoff voor niet-Hivers nogal jammer. Zo'n Hive-afterparty zouden wij (als toeristen ;-) ) ook wel eens willen komen bekijken... Al is de afgelopen jaren de randomkadering op A1 ook wel beter geworden. De jaren van het "platen hondenkot" (waar nu de wc's zijn als ik me goed orienteer) waren leuk, maar dat was toch niet echt luxueus laat ons zeggen. Dat is nu wel beter met die A1 party-tent. Al is het daar dus wel nog steeds te klein en dus veel te druk...