Rock Werchter 2024

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
251
134
Hoii! Ik weet niet of dit helemaal de plek is om dit te vragen maar klopt het dat alle parking tickets zijn uitverkocht? En wat dan nog opties zijn om te parkeren?
Als je alles geprobeerd hebt en er zijn op geen enkele parking meer tickets beschikbaar wordt het met het ov denk ik…je kunt er nergens komen met de auto zonder parking ticket
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
251
134
Zou me ook niet verbazen dat ze alle open plekken “bevroren” hebben ivm slechte grond momenteel en ze zo veel mogelijk met het ov willen stimuleren
 

Nicole

Nieuw lid
6 okt 2016
3
0
Jaaa omdat er alleen bij groen staat uitverkocht… hmm want ov was eigenlijk niet echt een optie 😓🫠
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
938
352
Nee, lijkt dat alles uitverkocht is.
Wat je ook aanvinkt, je krijgt te lezen dat er geen tickets beschikbaar zijn.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
938
352
Wat Islaaa schrijft kan best weleens kloppen. Geen kaarten meer verkopen voor de parkings tot duidelijk is hoe ze er de komende dagen bij gaan liggen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.291
4.458
We gaan al sinds 2009 met dezelfde groep naar Rock Werchter, en ons anker staat in A1... Iedereen loopt (of strompelt sommigen :cool: ) daar ondertussen naar binnen en vindt blindelings ons tentenkamp. :) We hebben wel eens over de Hive nagedacht maar er bestaat weinig animo om onze honk te gaan verplaatsen.

Ik heb jaren geleden ook al wel eens op het terrein van The Hive (toen nog een normale regular) gekampeerd. Puur voor het kamperen zelf vind ik A1 fijner. Iets kleiner, meer hoekjes en kantjes, overdag ben je op een kwartiertje heen-en-weer om een trui te gaan halen of om even te gaan uitblazen.

Maar ik begrijp het commercieel gezien wel hoor, Hive is uitgebaad door RW zelf, A1 door een andere organisatie. Dus waarom zou men andere toelaten. Al kan je evengoed zeggen dat we daar wel coins gaan komen opdoen, dus met die insteek is het commercieel misschien niet zo doordacht...

Soit, wij vinden dus die harde cutoff voor niet-Hivers nogal jammer. Zo'n Hive-afterparty zouden wij (als toeristen ;-) ) ook wel eens willen komen bekijken... Al is de afgelopen jaren de randomkadering op A1 ook wel beter geworden. De jaren van het "platen hondenkot" (waar nu de wc's zijn als ik me goed orienteer) waren leuk, maar dat was toch niet echt luxueus laat ons zeggen. Dat is nu wel beter met die A1 party-tent. Al is het daar dus wel nog steeds te klein en dus veel te druk...
Feestjes bij het hondenkot waren wel legendarisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Islaaa

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
663
746
Ik kan je met een gerust hart zeggen dat het feestje op The Hive walgelijk slecht is. Tenzij je het fijn vindt natuurlijk dat er alle 30 seconden (letterlijk!!) een ander plaatje opgezet word.

De capaciteit van deze feesttent is ook niet groot genoeg om niet Hive'rs binnen te laten.
Maar Average Rob was vorig jaar wel leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs

muskusosman

Playlistbediener
24 jan 2018
32
17
Ik kan je met een gerust hart zeggen dat het feestje op The Hive walgelijk slecht is. Tenzij je het fijn vindt natuurlijk dat er alle 30 seconden (letterlijk!!) een ander plaatje opgezet word.

De capaciteit van deze feesttent is ook niet groot genoeg om niet Hive'rs binnen te laten.
Als iemand die beide ervaren heeft (weliswaar na de hondenkot-tijd), ben ik het hier niet mee eens. Op A1 is het wat meer een feesttent, op de Hive is het allemaal net wat grootser, maar inhoudelijk niet heel veel anders.

Het blijft een afterparty, wat verwacht je?
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en wesvs

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
47
1
Ik kan je met een gerust hart zeggen dat het feestje op The Hive walgelijk slecht is. Tenzij je het fijn vindt natuurlijk dat er alle 30 seconden (letterlijk!!) een ander plaatje opgezet word.

De capaciteit van deze feesttent is ook niet groot genoeg om niet Hive'rs binnen te laten.
Hier ben ik het ook niet mee eens. Laatste keer dat ik ben geweest was in 2018, maar het was altijd wel gezellig in de tent, en goeie muziek, nooit te vol. Dit jaar gaan we weer naar RW sinds 2018, ticket voor Hive MySpace maar ik ga zeker een paar avonden naar de tent, altijd wel een feestje.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wesvs

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
257
97


Met nog regen in het vooruitzicht de komende week zie ik het niet goedkomen.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
141
111


Met nog regen in het vooruitzicht de komende week zie ik het niet goedkomen.
De komende week toch vooral zon. En als het regent niet meer dan een bui en nooit grote hoeveelheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en redle

Gebruikers die dit onderwerp bekijken