Rock Werchter 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.994
Van 1 ding ben ik bang bij die open tenten. Gaat het volk nu niet meer aan de ingang staan hangen?
Vroeger had je in de tenten vaak dat het volk bleef hangen een paar meter in de tent, wanneer je door die hopen mensen was was er ook meer plaats.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
759
597
Van 1 ding ben ik bang bij die open tenten. Gaat het volk nu niet meer aan de ingang staan hangen?
Vroeger had je in de tenten vaak dat het volk bleef hangen een paar meter in de tent, wanneer je door die hopen mensen was was er ook meer plaats.
Ik denk dat de security nu ook beter naar binnen kaan zien want met die tunnels was dat vaak moeilijk zichtbaar of er nog plaats was.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
938
352
Eerste keer werchter, maar wordt wel bang gemaakt met sommige posts die ik hier zie.

Kan ik de foo fighters nog zien, als ik 4 uur van te voren pas naar de main kan?
Nog kans om snow patrol te zien als ik 2 acts eerder al in de barn sta?


Is het echt zo erg ja? Ik ben van lowlands gewend dat je 15 minuten van te voren je nog wel naar binnen kan wurmen voor een goede plek aan de voorkant (headliners daargelaten), maar ik krijg het gevoel dat bij werchter als je bij de vorige act niet binnen bent het al moeilijk gaat worden. Wordt dan wel veel wachten zo
Ah, dus jij bent 1 van die mensen waar ik me zo aan erger.
Ik netjes op tijd een plekje gevonden en jij dan in zo'n lint van mensen die zich een weg naar voren wurmt met ellebogenwerk.
Foei!
 

Subsea

Playlistbediener
21 jun 2023
8
15
blijft jammer dat op de grote festivals er niet 1 fatsoenlijk speciaal biertje te krijgen is bij de normale barren. Alleen dat verschrikkelijke Hoegaarden Rose. Al is het maar een Blond biertje voor even een andere smaak,
Dan heb je wat over het hoofd gezien! De tripel Karmeliet bij de Apero zijn top, tot de rand vol én in glas, voor 2 muntjes! Ook bij de bar tussen Klub C en de Barn staat een bar met 2 speciaalbiertjes van het fust, waaronder blond bier.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
632
494
Ik ga deze nog een keer tippen, mocht je het nog niet gedaan hebben dan morgen doen.

Tripel, Tinto (Ipa in het vlaams schijnbaar) en Hoegaarden Wit



Dit was vorig jaar
Hier was het zeker goed vertoeven! Prima plek met lekkere biertjes uit glas zelfs.
 
  • Winning
Waarderingen: EdsjeFCB

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.448
11.403
Dan heb je wat over het hoofd gezien! De tripel Karmeliet bij de Apero zijn top, tot de rand vol én in glas, voor 2 muntjes! Ook bij de bar tussen Klub C en de Barn staat een bar met 2 speciaalbiertjes van het fust, waaronder blond bier.
Ja de Apero ken ik inderdaad. En kan me nu inderdaad die ene tent herinneren, die had ik ook na een tijdje ontdekt.

Maar ik bedoelde hiermee eigenlijk gewoon alle reguliere barren, ook bij oa de Mainstage. Ik vraag niet veel, maar 1 speciaalbiertje.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
925
617
Ja de Apero ken ik inderdaad. En kan me nu inderdaad die ene tent herinneren, die had ik ook na een tijdje ontdekt.

Maar ik bedoelde hiermee eigenlijk gewoon alle reguliere barren, ook bij oa de Mainstage. Ik vraag niet veel, maar 1 speciaalbiertje.
Voordeel van Apero is dat je het in een glas krijgt. Dus de omweg waard
 

festirock

Support act
1 dec 2015
925
617
2 juli daar kunnen we echt nog niks over zeggen qua weer….dat is nog 2 weken verder😬
Volgende week krijgen we een aantal dagen droog en zonnig weer, met temperaturen rond de 25, 26 en 27 graden”, klinkt het. Al zou dat niet van lange duur zijn. “Er zijn signalen dat de week zal eindigen met plaatselijke onweders. Het zomerse weer is geen blijver. We moeten er dus van genieten
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
28
35
Ah, dus jij bent 1 van die mensen waar ik me zo aan erger.
Ik netjes op tijd een plekje gevonden en jij dan in zo'n lint van mensen die zich een weg naar voren wurmt met ellebogenwerk.
Foei!
Ah, dus jij bent 1 van die mensen waar ik me zo aan erger.
Lekker achter bij de ingang de doorgang verstoppen terwijl er iets meer naar voren nog zeeen van ruimte zijn
waardoor de rode kruizen te vroeg aangaan en een heleboel mensen de optredens missen.
Foei!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.291
4.456
Ik denk niet dat die nog gaat uitverkopen. Daar waar er op een normale dag 88.000 bezoekers zijn, zullen dat wellicht enkele duizenden minder zijn. Maar echt 'rustig' zal het wellicht toch niet zijn eens de meesten op het terrein zijn. Al is het maar 80.000 man, dat blijft nog meer dan op gelijk welk ander festival.
Ook als Werchter totaal is uitverkocht, is de donderdag minder druk als de andere dagen. Best veel mensen die later aankomen.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
141
111
Volgende week krijgen we een aantal dagen droog en zonnig weer, met temperaturen rond de 25, 26 en 27 graden”, klinkt het. Al zou dat niet van lange duur zijn. “Er zijn signalen dat de week zal eindigen met plaatselijke onweders. Het zomerse weer is geen blijver. We moeten er dus van genieten
Dat is op zich minder erg dan dat ze verregende dagen zoals gisteren uitgeven. Voorlopig is dat niet aan de orde. En onweer is ook weer heel plaatselijk. Ik denk dat ze in Werchter erg blij zijn dat ze nu nog niet met dagevents zitten én dat het festival zelf week later is.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
663
745
De weides zullen goed kunnen drogen
Bekijk bijlage 9448
De ironie dat we mogelijk "goed weg komen" dat er geen TW Classic of Boutique is dit jaar. Het lijkt er inderdaad op dat de komende twee weken, na a.s. zaterdag, een hoop warme, droge, zonnige dagen gaat bevatten! Met een weide die enkel met Bruce belast wordt zou het met een beetje geluk best wel goed moeten komen!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.994
Iemand liet me daarnet foto's zien van een werkbezoek op het heilige gras.
Wat een mooie, groene peloeze.
Het EK zou er kunnen op doorgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken