Rock Werchter 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Je kunt ook je kluisje die tegenover de entree is volstouwen met eten. Als je even een moment niks te doen hebt loop je daarheen.
 

grimbo76

Campingartiest
13 dec 2019
62
97
Hatseflats, nog een lijstje er in. Zal geen verrassende punten scoren als bijna 50iger, maar toch:
1. Foo Fighters
2. Idles
3. Frank Carter and the rattlesnakes
4. Sum41
5. prins S.
6. Noting but Thieves
7. Dropkick Murphy's
8. Maneskin
9. the kooks
10. Nathaniel Rateliff
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
  • Leuk
Waarderingen: Chiel, grimbo76 en JP5

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Ik ben weliswaar vrij optimistisch ingesteld maar ook de huidige weersvoorspelling geeft me wel wat goede hoop.

Dit was in 2016 de stand van zaken, twee weken voor start festival: https://festileaks.com/2016/06/deel-terrein-rock-werchter-getroffen-zware-regenval/

Dat is nog wel andere koek dan wat we nu zien. Als ik me niet vergis viel er in dat jaar daarna ook nog bijna dagelijks extra regen.
Ik ga ook voor optimisme!!
Een aantal warme droge dagen en het ziet er al weer anders uit.
Zolang ze de campings en het festivalterrein maar ‘droog’ krijgen. Ik zou kunnen leven met een parking iets verder dan normaal.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Ik denk oprecht dat ze onwijs veel lering uit 2016 hebben getrokken. Daarbij ziet het er naar uit dat komende zaterdag (aldus Buienradar) voorlopig de rest van de dagen, tot en met 1 juli, droog blijft in Werchter met temperaturen van 22 tot 25 graden.

Ik denk als dat uit komt, dat het echt helemaal goed komt. Maar uiteraard ben ik ook een beetje huiverig. Ik word al met modder op mn voorhoofd wakker als ik terug denk aan 2016 ...
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift en Islaaa

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Madness.... En ja dit was vorig jaar ook, I know. Geen discussie meer waard, is toch al gepasseerd hier. Maar het is schandalig.
Ikzelf ben eind de 30. Wat moet dit dan zijn voor de (echte) jeugd.
In de tijd dat ik als 17 jarige naar Werchter ging, dronk ik 2-3 biertjes op een dag en voor de rest water. Verder 3x eten op een dag(meestal pizza, loempia's, broodje met snack of friet). Gaf in die tijd misschien maximaal 40 euro uit op een dag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
In de tijd dat ik als 17 jarige naar Werchter ging, dronk ik 2-3 biertjes op een dag en voor de rest water. Verder 3x eten op een dag(meestal pizza, loempia's, broodje met snack of friet). Gaf in die tijd misschien maximaal 40 euro uit op een dag
Rond 2009,2010 was mijn budget 150 euro voor eten en drinken voor de 4 dagen weet ik nog. Bakken geld vonden we. 😅
 

muskusosman

Playlistbediener
24 jan 2018
34
18
Ik ben weliswaar vrij optimistisch ingesteld maar ook de huidige weersvoorspelling geeft me wel wat goede hoop.

Dit was in 2016 de stand van zaken, twee weken voor start festival: https://festileaks.com/2016/06/deel-terrein-rock-werchter-getroffen-zware-regenval/

Dat is nog wel andere koek dan wat we nu zien. Als ik me niet vergis viel er in dat jaar daarna ook nog bijna dagelijks extra regen.
Combitickets kosten 236,-
Over andere tijden gesproken...
 

Jo &Sky

Campingartiest
18 mei 2023
52
230

Gebruikers die dit onderwerp bekijken