Rock Werchter 2024

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
662
745
Ticket Loyle Carner in 013 Tilburg is binnen! Ik kan nu van hem gaan genieten en er voor zorgen dat ik een deftige plaats bij Michael Kiwanuka kan bemachtigen!
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en Joslittel

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
147
176
Zag gisteren een filmpje van op de wei en in de klub C (kan het hier helaas niet delen). De wei zag er alvast niet super nat uit en de klub C lijkt alleszins een pak groter.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne en b_lars

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Kwam net op de radio voorbij dat de campings en de wei er prima bij liggen, maar dat de parkeerplaatsen wel een probleem zijn.
Ben er net voorbij gereden, en the hive ligt er echt belabberd en vol met plassen bij. De hele ingang is een grote modderplas. Wel benieuwd hoe dat gaat goedkomen van mensen die er meer van kennen!
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
141
111
Ben er net voorbij gereden, en the hive ligt er echt belabberd en vol met plassen bij. De hele ingang is een grote modderplas. Wel benieuwd hoe dat gaat goedkomen van mensen die er meer van kennen!
Los van de zon en warme temperaturen die volgende week al veel kunnen doen, zal dat met zand en eventueel schors zijn. Tijdens de beruchte 2016 editie waren de paden op camping met schors bedekt en relatief vlot begaanbaar.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
248
134
Ben er net voorbij gereden, en the hive ligt er echt belabberd en vol met plassen bij. De hele ingang is een grote modderplas. Wel benieuwd hoe dat gaat goedkomen van mensen die er meer van kennen!
Vandaag is de natste en slechtste dag, hierna komt echt mooier weer…ik voel het haha🥳☀️🌤️…ik ga me er niet meer druk over maken. We veranderen er toch niks aan
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
662
745
Eerste prijslijst food en drinks gevonden! Wordt periodiek geupdated.
 

Bijlagen

  • RW24_PRIJSLIJST_FOOD-DRINKS (1) (1).pdf
    809,9 KB · Weergaven: 162

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
162
139
Eerste prijslijst food en drinks gevonden! Wordt periodiek geupdated.
Madness.... En ja dit was vorig jaar ook, I know. Geen discussie meer waard, is toch al gepasseerd hier. Maar het is schandalig.
Ikzelf ben eind de 30. Wat moet dit dan zijn voor de (echte) jeugd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.397
Eerste prijslijst food en drinks gevonden! Wordt periodiek geupdated.
blijft jammer dat op de grote festivals er niet 1 fatsoenlijk speciaal biertje te krijgen is bij de normale barren. Alleen dat verschrikkelijke Hoegaarden Rose. Al is het maar een Blond biertje voor even een andere smaak,
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
662
745
Madness.... En ja dit was vorig jaar ook, I know. Geen discussie meer waard, is toch al gepasseerd hier. Maar het is schandalig.
Ikzelf ben eind de 30. Wat moet dit dan zijn voor de (echte) jeugd.
Eens. Dat je voor een simpel frietje exclusief saus al 7 euro betaald ... En die pastas zijn lekker maar een carbonara voor 14 euro en daar moet ik dan ook echt 2x van eten op een avond ..

Daarom ook zoveel bonnen in voorverkoop gehaald. Als ik teveel heb laat ik het gewoon terugstorten
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.760
4.842
Madness.... En ja dit was vorig jaar ook, I know. Geen discussie meer waard, is toch al gepasseerd hier. Maar het is schandalig.
Ikzelf ben eind de 30. Wat moet dit dan zijn voor de (echte) jeugd.
Ik ga op kot slapen, eet smiddags nog een goed ontbijt, drink quasi enkel water...
Paar vrienden gaan werken op het festival om zo nog in de vrije tijd op het festival te kunnen rondlopen en wat optredens mee te kunnen pikken.
Velen gaan niet en zoeken goedkopere alternatieven
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.113
2.293
Eens. Dat je voor een simpel frietje exclusief saus al 7 euro betaald ... En die pastas zijn lekker maar een carbonara voor 14 euro en daar moet ik dan ook echt 2x van eten op een avond ..

Daarom ook zoveel bonnen in voorverkoop gehaald. Als ik teveel heb laat ik het gewoon terugstorten
Ik ga gewoon zoals vorig jaar op de Haachtsesteenweg mijn maag vullen en mijn bonnen gebruiken voor wat snacks 's avonds en pinten natuurlijk.
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
11
10
Ik ga gewoon zoals vorig jaar op de Haachtsesteenweg mijn maag vullen en mijn bonnen gebruiken voor wat snacks 's avonds en pinten natuurlijk.
Idem hier! Meestal op de weide een frietje met een snack, daar kom je toch al een eindje mee en zit je safe dat het ie wat oké is.. wat ik niet altijd heb met andere eten. Vaak teleurgesteld in het verleden! :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken